Kaj so pritožbe?
Pritožba je sporočilo ali obvestilo, v katerem stranke izrazijo svoje nezadovoljstvo. To se zgodi, ko pričakovanja strank niso izpolnjena ali pa imajo težave z izdelkom ali storitvijo.
Rešitev za te stranke je nadomestilo, darilo ali povratna informacija. Pritožbe niso dobre za podjetje, po drugi strani pa predstavnikom strank, menedžerjem pomagajo pri zagotavljanju boljše storitve.
Ko stranka objavi pritožbo na vašem Facebook profilu, se vse spremlja v LiveAgentu in nanjo se lahko odzovete v trenutku.

Frequently Asked Questions
Kaj so pritožbe?
Pritožbe strank so neujemanje med tem, kaj kupci pričakujejo, in tem, kakšen izdelek ali storitev prejmejo. Lahko se šteje, da gre za neizpolnitev obljube, ki jo je stranka dobila od blagovne znamke. Pritožbe se lahko nanašajo predvsem na kakovost izdelka.
Kako lahko stranke prijavijo pritožbe?
Če se želijo pritožiti, se morajo stranke obrniti na službo za pomoč uporabnikom. Odvisno od kanala ali kanalov, ki jih blagovna znamka izbere, je treba eno od poti izbrati kot način vložitve pritožbe. Običajno boste morali vnesti številko naročila.
Ali so pritožbe strank dobre?
Pritožbe strank na prvi pogled niso dobre, kljub temu pa iz njih lahko izhajajo dodana vrednost. Zahvaljujoč pritožbam ugotovimo, kaj nam ne uspe, kaj kupci pričakujejo, katere obljube blagovna znamka ni izpolnila. Poleg tega stranke ob ustreznem obravnavanju pritožb vidijo, da jih jemljejo resno. Njihovo mnenje šteje.
Po branju trenutne strani, bi vas morda zanimalo, kako se učinkovito spoprijeti s pritožbami strank. Odkrijte nasvete in trike v članku Kako obravnavati pritožbe strank, ki vam bodo pomagali ohranjati mirnost in biti dober poslušalec.
Če vaše stranke pogosto izražajo nezadovoljstvo na družbenih omrežjih, preverite Predloge za odgovor na pritožbe družbenih medijev. Ta članek ponuja ideje in predloge, kako najbolje odgovoriti na negativne komentarje.
Za izboljšanje vaše prisotnosti na družbenih omrežjih si oglejte Predloge za storitve za stranke v družbenih medijih. Naučite se najboljših praks za odzivanje na omembe in komentarje, da izboljšate svojo storitev za stranke.
Če vaše podjetje upravlja klicni center, vas bo morda zanimal članek Upravljanje klicnega centra (+nasveti in triki). Vsebuje koristne nasvete o načrtovanju, merjenju KPI-jev, in motiviranju vaših agentov.
Nazadnje, če vas zanima, kako lahko uporabite zvoke za izboljšanje uporabniške izkušnje, preberite članek Kaj so zvoki?. Ta članek vam bo pokazal, kako lahko zvoki pripomorejo k boljšemu upravljanju komunikacije.
Predloge za storitve za stranke
Odkrijte brezplačne e-poštne predloge na LiveAgent za hitrejšo komunikacijo, večjo produktivnost in boljše zadovoljstvo strank!"
Zagotovite odlične storitve za stranke
LiveAgent ponuja večkanalno programsko opremo za podporo strankam z AI, klepetom v živo in vstopničnim sistemom. Preizkusite brezplačno!
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Discover the comprehensive guide to customer support services, essential for enhancing customer satisfaction and loyalty. Learn about the importance of effective communication channels like email, phone, live chat, and social media. Explore the benefits of quality support and how it fosters efficiency and a loyal customer base. Visit our page to delve deeper into customer support strategies and tools.