Prodajni zastopnik za zunanje zadeve

Obstaja veliko razlogov, zakaj morda iščete informacije o zastopnikih za izhodno prodajo. Morda ste lastnik start-upa ali vodja prodaje, ki želi razširiti svojo ekipo. Morda pa ste nekdo, ki se zanima za začetek prodajne kariere in raziskujete svoje možnosti.

Včasih je težko v celoti razumeti, kaj to delo vključuje in katere veščine in lastnosti mora imeti primeren kandidat.

V tem članku bomo razložili, kdo so zunanji prodajni zastopniki, kaj počnejo in kako lahko to postanete.

Kaj dela zunanji prodajni predstavnik?

Kot pove že naslov, je glavna odgovornost zunanjega prodajnega predstavnika prodajati izdelke in storitve podjetja potencialnim strankam. To storijo tako, da izvajajo hladne klice in prodajne predstavitve.

Odhodni prodajni zastopniki vzpostavijo stik s hladnimi in toplimi potencialnimi strankami ter potencialnimi strankami prek zunanjega ali internega klica center za izvedbo svojih prodajnih predstavitev. Prodajni klici se lahko izvajajo prek različnih komunikacijskih kanalov, vključno s telefonskimi klici in osebnimi sestanki.

Cilj prodajnega zastopnika je uspešno izvesti svojo prodajno predstavitev in potencialne kupce usmeriti k konverziji. Prodajne strategije, ki jih izvajajo, so odvisne od izdelkov in storitev, ki jih prodajajo, njihove ciljne publike in njihovega prodajnega načrta. Vendar bi si morali vsi prodajni zastopniki prizadevati svojim strankam zagotoviti najboljšo prodajno izkušnjo.

Klepet v živo LiveAgent

Številni delodajalci in prodajni zastopniki razpravljajo o stopnjah izobrazbe, potrebnih za opravljanje vloge zunanjega prodajnega zastopnika. Na splošno je pridobitev srednješolske diplome ali njenega enakovrednega dovolj, da se kvalificirate za vstopna delovna mesta na tem področju.

Obveznosti zunanjega prodajnega predstavnika

Prodajni oddelki so ključnega pomena za uspeh podjetja. Zunanji prodajni predstavniki imajo številne vloge in odgovornosti, ki jih morajo spremljati.

  • Prepoznavanje prodajnih priložnosti
  • Generating leads
  • Določanje kvalificiranih potencialnih strank
  • Vzpostavitev stika s potencialnimi strankami in začetek odhodnih telefonskih klicev
  • Pretvorba potencialnih strank v stranke
  • Priprava prodajnih pogodb
  • Ustno ali pisno komuniciranje s kvalificiranimi potencialnimi strankami skozi njihove prodajne cikle
  • Razumevanje in promocija izdelkov in storitev podjetja
  • Delo s programsko opremo podjetja za beleženje interakcij s strankami in vzdrževanje evidenc strank
  • Koordinacija prodajnih in marketinških aktivnosti
  • Priprava cenovnih načrtov, kvot in še več
  • Tesno sodelovanje z oddelkom za pomoč strankam za zagotavljanje odlične storitve za stranke
  • Izdelava prodajnih poročil
  • Izpolnjevanje prodajnih ciljev – mesečni prodajni cilji, cilji aktivnosti itd.
  • Upoštevanje smernic podjetja

To ni dokončen seznam vseh odgovornosti, ki jih ima vsak odhodni prodajni predstavnik. Vsako podjetje je drugačno, zato se lahko vloge in dnevne naloge prodajnih predstavnikov razlikujejo.

Nobenega dvoma ni, da imajo zunanji prodajni zastopniki veliko na svojem krožniku, vendar so ta dela lahko enako nagrajujoča in motivirajoča.

Veščine in osebnostne lastnosti prodajnega predstavnika

Kaj potrebujete, da postanete zunanji prodajni predstavnik?

Oglejmo si spretnosti in lastnosti, ki vam bodo pomagale začeti svojo prodajno kariero in na koncu postati uspešen prodajalec.

  • Bodite zagnani – brez strasti do svojega dela ne boste uspešni. Samomotivacija je pogosto eno najbolj zanesljivih orodij za uspešne prodajne predstavnike.
  • Potrebujete odlične komunikacijske veščine – učinkovita komunikacija je bistvena v prodajnem procesu. Dostava ponudb potencialnim strankam, odgovarjanje na vprašanja in pogajanje o cenah je delo, polno tako ustne kot pisne korespondence.
  • Imeti morate mehke veščine – ponižnost in empatija sta v prodajnem procesu zelo pomembni. Namesto da izpadete agresivni in arogantni, morate biti dostopni in prisluhniti potencialnim strankam. Ne pozabite, da so odnosi s strankami najpomembnejši pri prodaji.
  • Morate biti ciljno usmerjeni – izkušnje z zasledovanjem in izpolnjevanjem ciljev so običajno odlična motivacija za uspešne prodajne predstavnike.
  • Poznavanje izdelka je ključno – naučiti se morate vsega, kar morate vedeti, da izvedete učinkovito predstavitev izdelka in pridobite potencialno stranko.
  • Morali bi biti timski igralec – biti zunanji prodajni predstavnik običajno ni za volka samotarja. Pri prodaji B2B in B2C se pri sklenitvi posla pogosto zanašate na druge.
  • Učinkovito morate upravljati s svojim časom – če želite biti uspešni kot zunanji prodajni predstavnik, morate razviti odlične veščine upravljanja s časom.
  • Bodite optimistični – nekatere situacije je najbolje jemati s humorjem. In čeprav morate ostati prizemljeni, je optimizem zelo pomemben, ko imate opravka z ljudmi.
Mehke veščine agenta za pomoč uporabnikom

Koliko zasluži zunanji prodajni predstavnik?

Odgovor na to vprašanje je odvisen od podjetja, v katerem delate, in od tega, kje na svetu se nahajate. Poleg tega večina prodajalcev zasluži začetno osnovno plačo in dodatno plačilo. Lahko je v obliki provizij in bonusov, odvisno od prodajne kvote.

Povprečna plača zunanjega prodajnega predstavnika v Združenih državah je okoli 45.000 do 50.000 USD na leto.

Improve your customer service

With LiveAgent your outbound sales representatives can provide each customer with personalized experience, making their work more fluent and efficient than ever before.

Frequently asked questions

Kako sem lahko dober prodajni agent v tujini?

Če želite postati uspešen prodajni predstavnik v tujini, morate imeti odlične komunikacijske sposobnosti in sposobnosti poslušanja. Govorjenje pred ljudmi bi vam moralo biti udobno in bi morali biti prepričljivi, hkrati pa ne izpasti vsiljivi. Prav tako bi morali znati dobro upravljati svoj čas, da ne boste preobremenjeni. Nekatera podjetja zahtevajo, da imajo novinci vsaj diplomo, druga pa sprejmejo tiste s srednješolsko diplomo.

Kako opravite dober izhodni prodajni klic?

Najpomembneje je, da pridete pripravljeni. Vnaprej raziščite svoje potencialne kupce in prilagodite svojo ponudbo njihovim potrebam. Pri dogovarjanju za sestanek spoštujte čas potencialne stranke in poskrbite, da boste profesionalni in vljudni, a še vedno prijazni in dostopni. Poleg tega ne pozabite obljubljati, česar ne morete izpolniti.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico