Woman blogging

Kontrolni seznam vodilnih magnetov

Ali ste bloger, strateg vsebine ali optimizator konverzij, ki želite ustvariti mamljiv vodilni magnet?

S tem kontrolnim seznamom zagotovite, da imate vse elemente uspešnega vodilnega magneta.

Pomen kontrolnega seznama vodilnih magnetov

Magneti za potencialne stranke so eden najučinkovitejših načinov za ustvarjanje kvalificiranih potencialnih strank in izboljšanje konverzij v skladu z HubSpot in se popolnoma strinjamo. Ni več dovolj ustvariti odlične objave v spletnem dnevniku in vprašati ljudi za njihov e-poštni naslov.

Izziv je ustvariti magnete, ki dejansko delujejo. Ker je celoten postopek precej zapleten, se trudimo, da vam ga čim bolj poenostavimo.

Naš kontrolni seznam vodilnih magnetov vam pomaga pokriti vse vidike ustvarjanja vodilnega magneta, ki bo bodoče stranke spremenil v plačljive stranke in jih potisnil na pot kupca.

Komu lahko koristi kontrolni seznam vodilnih magnetov?

Vsi tisti, ki želite ustvariti učinkovit svinčni magnet. Ta kontrolni seznam bo pomagal preveriti, ali imate vse potrebne elemente.

  • Blogerji: za povečanje svojih seznamov e-poštnih naslovov.
  • Strategi vsebine: izboljšati konverzije z dobro izdelanim glavnim magnetom.
  • Lastniki podjetij: pritegniti več potencialnih strank in ustvariti priljubljen magnet za potencialne stranke, ki deluje.
  • Menedžerji za zaposlovanje: povečati število kakovostnih kandidatov.
  • Podjetja B2B: pridobivanje kupcev B2B z, na primer, strategijami vsebinskega trženja.

Raziščite kontrolni seznam vodilnih magnetov

Kontrolni seznam vodilnih magnetov

Prepričajte se, da je vaš vodilni magnet pomemben za pravo občinstvo, tako da se vprašate: “Za koga bo to koristno?”.

Zakaj je pomembna izbira ciljne skupine?

Če vaš vodilni magnet ni ustrezen za ciljno občinstvo, bo manj verjetno, da ga bo zanimalo, da bi se naročilo in sodelovalo z njim.

Najbolje je doseči ciljno občinstvo (vir: ringcentral.com)

Kako izbrati ciljno občinstvo?

Nekaj ​​stvari je mogoče narediti, da bo vaš glavni magnet bolj primeren za pravo občinstvo:

  • Naredite nekaj raziskav o tem, kdo je vaše ciljno občinstvo in kaj jih zanima.
  • Oglejte si vodilne magnete vašega konkurenta in poglejte, kaj ponujajo. Uporabite lahko tudi družabne medije ali Google, da jih poiščete in ugotovite, za koga so pomembni.
  • Če imate obstoječe stranke, jih vprašajte, ali bi bili vaši trenutni magneti za potencialne stranke koristni zanje. To vam bo dalo vpogled v to, kdo bi morda želel brati isto vrsto vsebine.

Katera orodja bi morali uporabiti za izbiro ciljne publike?

  • družabni mediji
  • ankete
  • Google Iskanje

Kakšna je glavna prednost, ki jo bodo potencialne stranke pridobile od naročanja na vaš glavni magnet in sodelovanja z njim?

Zakaj je pomembno določiti vaš vrednostni predlog?

Vaš vodilni magnet ne bo učinkovit, če vaši ciljni publiki ponuja nekaj neprecenljivega. Zato mora vaša vrednostna ponudba izstopati in govoriti neposredno z njimi.

Primer vrednosti LiveAgent

Kako lahko določite vrednostni predlog?

  • Razmislite, po čem se vaš izdelek ali storitev razlikuje od izdelkov ali storitev vaših konkurentov.
  • Katere so najpomembnejše boleče točke, ki jih doživlja vaša ciljna publika?
  • Kaj so najpomembnejši? ali imajo težave s tem, da jim lahko pomagate rešiti?

Katera orodja bi morali uporabiti za določitev ponudbe vrednosti?

  • raziskave konkurentov
  • raziskave strank
  • intervjuji

Čas je, da začnete razmišljati o tem, katera orodja in vire boste potrebovali za ustvarjanje vodilnega magneta.

Morda vključujejo programsko opremo, grafiko, pisave ali celo predloge, ki jih je mogoče urejati, če uporabljate določeno obliko, kot je e-knjiga.

Brezplačni viri in orodja so pri roki

Zakaj je ocenjevanje virov in orodij pomembno?

Če nimate potrebnih orodij in virov, ki jih potrebujete za ustvarjanje vodilnega magneta, bo to težko (ali nemogoče) narediti. Če nimate ustreznih orodij, lahko tudi upočasnite proces ustvarjanja, kar pomeni, da vaš glavni magnet morda ne bo pravočasno pripravljen za zagon.

Kako ravnati z ocenjevanjem virov in orodij?

  • Če niste prepričani, katera orodja in vire potrebujete, naredite nekaj raziskav na spletu ali vprašajte druge strokovnjake na svojem področju.
  • Poiščite predloge ali programsko opremo, ki vam bo pomagala pri ustvarjanju. bolj preprosto.
  • Razmislite o oddaji dela zunanjemu izvajalcu, če nimate časa ali sredstev, da bi vse opravili sami.

Katera orodja bi morali uporabiti za oceno virov in orodij?

  • Iskanje Google
  • raziskave konkurentov
  • intervjuji

Oris vodilnega magneta je lahko koristen, če ustvarjate nekaj bolj zapletenega, na primer spletni tečaj ali vodnik (oris bo pomagal ohraniti projekt na pravi poti).

Zakaj je oris vodilnega magneta pomemben?

Oris vas prisili, da razmislite o svoji vsebini in odpravite morebitne pomanjkljivosti, preden nadaljujete. To je tudi odličen način, da določite, kako dolg bo vaš vodilni magnet.

Načrt in oris lahko pripomoreta k uspešnemu zaključku (vir: wrike.com)

Kako pripraviti oris vodilnega magneta?

  • Začnite tako, da zapišite glavne točke, ki jih želite zajeti v svojem vodilnem magnetu.
  • Potem ustvarite grobo časovno premico, kdaj naj bo posamezna točka zajeta.
  • Če je treba pokriti. razčlenite vsako točko na več podrobnosti, da ustvarite ločene odseke v svojem vodilnem magnetu.

Katera orodja bi morali uporabiti za ustvarjanje obrisa vodilnega magneta?

  • Word
  • programska oprema za predstavitve (npr. PowerPoint)
  • orodje za preslikavo misli
  • raziskave/intervjuji

Ko ugotovite, kakšen bo vaš vodilni magnet in za koga je pomemben, je čas, da začnete z dejanskim postopkom ustvarjanja.

Vsebina mora biti uporabna, dragocena in uporabna za vašo ciljno publiko.

Vsebinske e-poštne predloge
Ustvarjalne in ustrezne vsebine je neustavljivo

Zakaj je ustvarjanje neustavljive vsebine pomembno?

Potrebujete magnet za potencialne stranke, ki bo dejansko koristil vašim potencialnim strankam, če želite, da postanejo vaše prihodnje stranke.

Kako ustvariti neustavljivo vsebino?

  • Ne bojte se razmišljanja izven okvirjev. Vaš vodilni magnet ima lahko veliko različnih oblik, vendar mora vedno imeti vrednost in pomagati vašim potencialnim strankam rešiti njihove težave. Lahko se celo spremeni v nekaj večjega, če pridobite dovolj zanimanja naročnikov.
  • Razdelite vsebino s slikami, zvočnimi datotekami, infografikami in videoposnetki, da bo privlačna.

Katera orodja bi morali uporabiti za ustvarjanje neustavljive vsebine?

  • orodja za ustvarjanje vsebine, kot so Canva, Adobe Photoshop ali Adobe Illustrator
  • Google Dokumenti

Ko imate vse komponente na svojem mestu, je čas, da ustvarite ciljno stran za vaš glavni magnet. Tukaj bodo šli potencialni naročniki, da bi izvedeli več o tem, kaj je vaš glavni magnet in kako ga lahko dobijo v roke.

Zakaj je ustvarjanje ciljne strani za vodilne magnete pomembno?

Ciljna stran je pomemben del procesa pridobivanja potencialnih strank. To je prva stvar, ki jo potencialni naročniki vidijo, zato mora biti privlačna in prepričljiva.

Ciljna stran Live Agent

Kako ustvariti vodilni magnet ciljne strani?

  • Razmislite, kakšna zasnova in postavitev bi najbolje delovala za vaš glavni magnet.
  • Vključite jasne in jedrnate informacije, da boste naročnike prepričali, da naredijo naslednji korak.

Katera orodja bi morali uporabiti za ustvarjanje ciljne strani?

  • Landingi.com ali kateri koli drug graditelj ciljnih strani
  • predloge ciljnih strani

Zdaj, ko imate vsebino, se morate odločiti, kako bo distribuirana.

Zakaj je oblikovanje pomembno?

To bo zagotovilo, da bo vse videti izpopolnjeno in profesionalno, ko bo poslano naročnikom.

E-poštna sporočila morajo izgledati profesionalno in jih je enostavno brati

Kako oblikovati dostavo ali objavo e-pošte?

  • Če ustvarjate PDF, se prepričajte, da sta postavitev in dizajn profesionalni in enostavni za krmarjenje.
  • Če pošiljate e-pošto, razmislite o uporabi predloge ali oblikovanju nečesa vizualno privlačnega. ki pritegne pozornost ljudi.

Katera orodja lahko pomagajo pri oblikovanju za dostavo/objavo e-pošte?

  • MailChimp
  • Adobe InDesign
  • Adobe Photoshop

Ko je vaš glavni magnet objavljen, morate nadzorovati njegovo delovanje. Izmerite rezultate in primerjajte različne različice svinčenega magneta. Preizkusite, se učite in izboljšajte.

Zakaj sta testiranje in merjenje rezultatov pomembna?

Preizkusite in izmerite rezultate svojega vodilnega magneta, da vidite, katera različica je najboljša. To vam bo pomagalo izboljšati učinkovitost vaših vodilnih magnetov v prihodnosti.

Pregled analitike LiveAgent

Kako testirati in meriti rezultate vodilnega magneta?

  • Preizkusite različne različice svojega vodilnega magneta.
  • Spremljajte možnosti, ki jih pridobite s svojimi glavnimi magneti v določenem časovnem obdobju. To vam bo omogočilo, da vidite, katera različica je najboljša za vaše podjetje in kaj ljudje iščejo za brezplačno.
  • Nadaljujte s tem kontrolnim seznamom, če želite izvedeti, kako izmeriti uspeh vašega vodilnega magneta.

Katera orodja uporabiti za testiranje in merjenje rezultatov vašega vodilnega magneta ?

  • Google Analytics
  • pošlji ankete po e-pošti
  • Hotjar, da si ogledaš, kako ljudje komunicirajo z vašim glavnim magnetom

Ko imate vodilni magnet, ki dobro deluje, je čas, da ga promovirate. Delite ga na družbenih omrežjih, v svojem e-poštnem podpisu in uporabite digitalno trženje.

Zakaj je promocija vodilnega magneta pomembna?

Če ljudje ne vedo za vaš glavni magnet, se ne bodo naročili na vaše glasilo itd. Če želite povečati njegovo učinkovitost, ga morate promovirati.

Upravljanje družbenih medijev LiveAgent

Kako ravnati s promocijo vodilnega magneta?

  • Dajte ga v družabnih omrežjih.
  • Dodajte ga na svoje spletno mesto ali blog.
  • Pošljite e-poštno sporočilo s promocijo vodilnega magneta.

Katera orodja bi morali uporabiti za promocijo svojega vodilnega magneta?

  • Kontentino vam pomaga pri načrtovanju objav v družabnih medijih.
  • MailChimp za ustvarjanje in pošiljanje e-poštne kampanje, ki promovira glavni magnet.
  • AWeber za dodajanje obrazca za prijavo za vašo prijavo. vodilni magnet na vašem spletnem mestu ali blogu.

Kontrolni seznam za ustvarjanje vodilnega magneta

Vaš vodilni magnet bi moral obljubiti, da bo dosegel nekaj, kar vaše občinstvo želi ali potrebuje.

Zakaj je naslov vodilnega magneta pomemben?

Izmislite si naslove magnetov za potencialne stranke, ki so zanimivi in ​​bodo vaše občinstvo želeli izvedeti več.

Ustvarjalna in privlačna pomembnost naslova (vir: yorksj.ac.uk)

Kako najti naslov vodilnega magneta?

Pomislite, s kakšnimi težavami se trenutno soočajo vaši potencialni stranki. Pomislite, kako jim lahko pomagate pri soočanju, in poskrbite, da bo ta rešitev nekaj, kar jim bo omogočilo dolgoročno sodelovanje z vami.

Katera orodja so najboljša za ustvarjanje naslovov vodilnih magnetov?

Obstajajo številna različna orodja, s katerimi si lahko pomagate pri iskanju odličnih naslovov magnetov za potencialne stranke. Nekateri priljubljeni vključujejo:

  • BuzzSumo
  • Načrtovalnik ključnih besed Google AdWords
  • Odgovorite javnosti

Ko gre za dolžino vodilnega magneta, ni ene “sladke točke”, ampak je vse odvisno od vrste svinčenega magneta, ki ga boste izdelali.

Zakaj je pomembna dolžina vodilnega magneta?

Vaš vodilni magnet mora biti dovolj dolg, da zagotovi vrednost, vendar ne tako dolg, da bi postal premočen.

Podrobnosti o članku v WordPressu
Podrobnosti o članku v WordPressu bi lahko pomagale pri sledenju številu besed

Kako najti ciljno število besed?

V idealnem primeru bi si morali prizadevati za vodilni magnet, dolg nekaj strani. Vse, kar je krajše od tega, in morda ne boste zagotovili dovolj vrednosti. Karkoli dlje od tega, tvegate, da boste izgubili pozornost bralcev, preden se bodo imeli možnost prijaviti.

Katera orodja štejejo besede?

V vsakem urejevalniku besedil je funkcija štetja besed, ki je enostavna za uporabo.

To je ključni korak pri oblikovanju besedil, da jih olajšamo razumevanje.

Zakaj je pomembno narediti prelome v vodilnem magnetu?

Če vaš glavni magnet razčlenite na manjše kose, ga bralci lažje razumejo in sprejmejo.

Kako vstaviti prelome v vodilni magnet?

Če je vaš vodilni magnet na primer seznam korakov v procesu, potem bo vključitev slike za vsako stopnjo bralcu pomagala vizualizirati, kako deluje, in si vsakega lažje zapomniti.

Ustrezno razmerje med besedilom in sliko

Katera orodja bi morali uporabiti za razbijanje vodilnega magneta?

Nekateri priljubljeni načini za razbijanje vsebine vodilnega magneta vključujejo:

  • seznami
  • naslovi in ​​podnaslovi
  • krepko besedilo
  • poševni tisk
  • slike

To je še posebej pomembno, če pišete obsežno vsebino za eno specifično ključno besedo.

Vključitev ključnih besed bo pripomogla k boljši uvrstitvi spletnega mesta

Zakaj je vključevanje ključnih besed pomembno?

Za pomoč pri višjem uvrstitvi vašega vodilnega magneta v iskalnikih.

Kako vključiti ključne besede?

V naslov in celoten dokument vključite ciljne ključne besede. Primarne ključne besede morajo biti vključene v prvi odstavek vašega magneta za potencialne stranke.

Katera orodja vam pomagajo pri iskanju ključnih besed?

Za iskanje ustreznih ključnih besed lahko uporabite veliko različnih orodij, kot je Googlovo orodje za ključne besede AdWords.

Notranje povezovanje je praksa vključevanja povezav v vsebino potencialnega magneta, ki usmerjajo na druge strani na vašem spletnem mestu.

Zakaj je dodajanje notranjih povezav pomembno?

Zagotavljanje dodatne vsebine bralcem je odličen način za povečanje angažiranosti in zadrževanja ter pomoč pri spodbujanju prometa na vašo drugo vsebino.

Kako dodati notranje povezave?

Vsako poglavje vašega dokumenta vodilnega magneta mora vsebovati vsaj eno interno povezavo.

Notranja povezava ima številne prednosti

Katera orodja bi morali uporabiti za dodajanje notranjih povezav?

Nekateri priljubljeni načini notranjega povezovanja vključujejo:

  • zasidrano besedilo s hiperpovezavo
  • opombe

Format vašega vodilnega magneta je treba izbrati glede na to, kako želite, da izgleda in se počuti.

Zakaj je pomembna oblika?

Formatiranje vodilnega magneta je prav tako pomembno kot vsebina sama, saj bi morala zajeti na prvi pogled. To lahko zagotovi samo oblikovanje.

Kako nastaviti obliko?

Vaš dokument z vodilnim magnetom je lahko v različnih oblikah, vključno z videom, zvokom, formatom PDF, e-knjigami ali spletnimi seminarji/videoposnetki z diapozitivi (slideshare).

informational email templates
Nastavitev oblike glede na kontekst

Ni pomembno, katero obliko uporabljate, če svojemu občinstvu zagotovite vrednost. Le izogniti se morate zmedi bralca s ponudbo preveč različnih formatov.

Katera orodja bi morali uporabiti za nastavitev oblike?

Orodja, ki lahko pomagajo pri oblikovanju, vključujejo:

  • FileZigzag
  • Calibre
  • Nitro

Vključite slike ali video vsebino, da po potrebi dodatno razložite koncepte.

Zakaj je dodajanje slik in videoposnetkov pomembno?

Vključitev slik ali videoposnetkov je odličen način, da dopolnite svojo vsebino vodilnega magneta in ohranite bralce pritegnili.

Dodajanje večpredstavnostne vsebine

Kako dodati slike in videoposnetke?

Vaši viri morajo biti visokokakovostni, ustrezni in dopolnjevati vašo temo.

Videoposnetke lahko uporabite tudi kot kratke opise, ki spodbujajo ljudi k prenosu vodilnih magnetov ali kot uvod v nadaljnjo vsebino.

Katera orodja bi morali uporabiti za dodajanje slik in videoposnetkov?

  • orodja za grafične oblikovalce
  • zaloge slik
  • YouTube
  • Vimeo

Ton, glas in splošni slog se razlikujejo glede na temo, ki jo pokrivate v svojem vodilnem magnetu.

Zakaj sta glas in ton pomembna?

Ton in glas vašega pisanja izboljšata samo vsebino. Poleg tega bolje nagovarja ciljno občinstvo, ker se lahko poveže z njim.

Kako prilagoditi glas in ton?

Upoštevajte dve ravni prilagajanja. Prvič, na splošno naj bo vaš vodilni magnet vedno koristen, informativen in pozitiven. Na bolj specifični ravni prilagodite ton svoji ciljni publiki. Lahko na primer uporabite bolj neformalni jezik o priljubljeni temi, vendar ostanete profesionalni, če je znano, da se ciljna publika drži poslovnega žargona.

Katera orodja bi morali uporabiti za prilagajanje glasu in tona?

  • Aplikacija Hemingway
  • Preverjevalnik tonov
Urejevalnik aplikacij Hemingway

Odločite se za preprosto, lahko berljivo postavitev, ki je vizualno privlačna.

Zakaj je organizacija postavitve pomembna?

Pri ustvarjanju vodilnega magneta je pomembno upoštevati, kako bo vsebina organizirana in postavljena. Tako bodo bralci lažje absorbirali informacije.

Preprosta in lahko berljiva optimizacija postavitve

Kako organizirati postavitev?

Naredite načrt, pripravite različne postavitve, da vidite, katera je najboljša. Ne pozabite na vizualno hierarhijo.

Katera orodja bi morali uporabiti za organiziranje postavitve?

  • označeni seznami
  • naslovi in ​​podnaslovi
  • slike in videoposnetki

Potencialne stranke ne bi smele imeti težav pri iskanju več informacij o vas ali postavljanju dodatnih vprašanj.

Zakaj je pomembno dodati gumb za klepet?

To je odličen način za zagotavljanje hitrejše podpore strankam in vam lahko pomaga pri zbiranju potencialnih strank. Klepetalni roboti postajajo vse bolj priljubljeni, zato bi lahko z dodajanjem enega na svoje spletno mesto pridobili prednost pred konkurenco, čeprav nič ne presega podpore v živo v klepetu.

Kako dodati gumb za klepet v glavni magnet?

Pripomoček za klepet lahko dodate na ciljno stran svojega vodilnega magneta. Z LiveAgentom lahko dodate klepet v živo v nekaj preprostih korakih:

  • Izberite gumb za klepet.
  • Prilagodite okno za klepet.
  • Integrirajte ga. na spletno mesto (v manj kot minuti).

In to je vse, pripravljen je pomagati vašim strankam!

Katera orodja uporabiti za dodajanje gumba za klepet?

Vključite močan poziv k dejanju (CTA), ki vaši ciljni skupini pove, kaj želite, da naredi naslednje, in pomaga skrajšati njihovo pot konverzije.

Zakaj je CTA pomemben?

Dober poziv k dejanju je obvezen, če želite ohraniti zanimanje vseh bralcev vodilnih magnetov in njihovo pripravljenost za ukrepanje.

Gumbi za poziv k dejanju LiveAgent

Kako navesti CTA?

To je lahko nekaj tako preprosto, kot je »prenesi zdaj« ali »preberi več«, vendar se morate prepričati, da je vaš glavni magnet pripravljen za prenos.

  • zagotovite zaželeno ponudbo
  • dajte jim občutek, da ne morejo zamuditi, tako da se ne prijavijo.
  • ustvarite občutek nujnosti s časovnimi omejitvami ali omejeno razpoložljivostjo

Katera orodja bi morali uporabiti, da jasno navedete CTA?

  • Model AIDA
  • formule za pisanje

V letu 2022 bi vsekakor morali biti pozorni na mobilne telefone.

Zakaj je prilagajanje vodilnega magneta za mobilne uporabnike pomembno?

Mobilne naprave že predstavljajo pomemben del spletnega prometa, zato zagotovo ne želite izgubiti bralcev samo zato, ker datoteka ne deluje na določenih napravah.

Ilustracija testiranja mobilnih telefonov






Mobilom prijazno je ljudem prijazno

Kako prilagoditi vodilni magnet za mobilne uporabnike?

Optimizirati morate svojo ciljno stran za vodilni magnet in oblikovati besedilo, da bo berljivo tudi na manjših zaslonih.

Katera orodja uporabiti za prilagajanje vodilnega magneta za mobilne uporabnike?

Obstajajo določena orodja, ki vam lahko pomagajo pri optimizaciji vodilnega magneta za mobilne naprave, kot je Google Search Console ali Mobile-Friendly Test.

Večkrat preberite svoj vodilni magnet, da se prepričate, da ne vsebuje pravopisnih ali slovničnih napak.

Zakaj je lektoriranje tako pomembno?

Izjemnega pomena je, da vaša kopija ne vsebuje napak, če se želite uveljaviti kot strokovnjak.

Izogibanje napakam pri lektoriranju

Kako ravnati z lektoriranjem?

Dvakrat preverite in pošljite svoji ekipi končno različico vsebine. Če ne pišete v svojem prvem jeziku, najemite strokovnjaka, da lektorira vašo vsebino, preveri, ali zveni naravno, in preveri morebitne napake.

Katera orodja bi morali uporabiti za lektoriranje?

  • Grammarly
  • Aplikacija Hemingway
  • ProWritingAid

Kako izmeriti učinkovitost svinčenega magneta?

  • Stopnja prijav

Stopnja prijave je število ljudi, ki se naročijo v zameno za vaš vodilni magnet, deljeno s skupnim številom obiskovalcev strani.

Ta meritev vam lahko pomaga oceniti, kako dobro deluje vaš vodilni magnet, zato jo redno preverjajte in preverite, ali morate kaj spremeniti.

  • Stopnja izpolnjevanja obrazca za potencialne stranke

To je število ljudi, ki so izpolnili obrazec vašega vodilnega magneta, deljeno s skupnim številom obiskovalcev te strani.

  • Donosnost naložbe

Donosnost naložbe (ROI) je znesek denarja, ki ga zaslužite s svojim vodilnim magnetom, deljen s stroški njegovega ustvarjanja in promocije, pomnožen s 100, da dobite odstotno vrednost.

Višja kot je vaša donosnost naložbe (z drugimi besedami, več dvigov je ustvarila vaša akcija), tem bolje. Torej, vedno bodite pozorni na to številko.

  • Stopnja prenosov

To je odstotek potencialnih strank, ki so prenesle vaš glavni magnet, potem ko so se prijavile zanj.

S to metriko lahko ugotovite, ali vaš vodilni magnet izpolnjuje svoje obljube in ali ljudje izkoriščajo tisto, za kar so se prijavili.

  • Zaveza

Odstotek potencialnih strank, ki sodelujejo z vašim vodilnim magnetom, potem ko so ga naložili (delite na družbenih omrežjih, komentirajte, vam pošljemo e-pošto).

Ta meritev vam lahko pomaga ugotoviti, ali ljudje izkoriščajo tisto, za kar so se prijavili, in ali želijo to še naprej deliti ali ne.

  • Odprta stopnja

To je odstotek potencialnih strank, ki so odprle vaš email magnet za potencialne stranke.

Lahko vam pomaga ugotoviti, kako dobro vaša tema ujame interese ljudi in jih prepriča, da odprejo sporočilo.

  • Razmerje med prikazi in kliki

Število ljudi, ki so kliknili povezavo v vašem e-poštnem sporočilu z magnetom za potencialne stranke, deljeno s številom ljudi, ki so jo odprli.

Če je razmerje med prikazi in kliki nizko, to pomeni, da ljudi ne zanima, kaj ponujate. Posledično boste morda morali ponovno razmisliti o svojem vodilnem magnetu ali o tem, kako ga dajete.

  • Stopnja odjav

To je odstotek potencialnih strank, ki so se odločili, da se odjavijo od prihodnjih e-poštnih sporočil, potem ko so se prijavili na vaš magnet za potencialne stranke.

Če je ta številka visoka, je to lahko znak, da morate narediti nekaj sprememb na svojem vodilnem magnetu (prepričajte se, da vsebina zagotavlja tisto, kar obljublja).

  • Kakovost potencialnih strank

Kakovost vodil, ustvarjenih iz vašega vodilnega magneta.

Ta meritev vam lahko pomaga ugotoviti, ali so potencialne stranke, ki jih pridobivate, kakovostne ali ne. Temu lahko sledite tako, da si ogledate stopnjo pretvorbe, stopnjo prijave in stopnjo dejavnosti.

  • Čas za pretvorbo

Povprečni čas, ki je potreben za konverzijo potencialne stranke po prijavi za vaš magnet za potencialne stranke.

Ta številka vam pokaže, koliko časa traja, da nekdo izkoristi tisto, za kar se je prijavil, in ali se potencialne stranke dejansko zanimajo za vašo vsebino ali ne.

Povzetek kontrolnega seznama vodilnih magnetov

  • Izberite svojo ciljno publiko
  • Določite svojo vrednostno ponudbo
  • Ocenite potrebna sredstva in orodja
  • Ustvarite obris vodilnega magneta
  • Ustvarite nepremagljiv vodilni magnet
  • Ustvarite ciljno stran za vaš vodilni magnet
  • Oblika za dostavo ali objavo po e-pošti
  • Testirajte in merite rezultate
  • Promovirajte svoj vodilni magnet

Kontrolni seznam za ustvarjanje vodilnega magneta

  • Izmislite si naslov vodilnega magneta
  • Nadzirajte število ciljnih besed
  • Delajte odmore
  • Vključi ključne besede
  • Dodajte notranje povezave
  • Nastavite obliko
  • Dodajte slike in videoposnetke
  • Zaznajte glas in ton
  • Organizirajte postavitev
  • Jasno navedite CTA
  • Prilagodite vodilni magnet za mobilne uporabnike
  • Lektorirajte

Meritve vodilnega magneta

  • Stopnja prijave
  • Stopnja dokončanja obrazca za potencialne stranke
  • Donosnost naložbe
  • Stopnja prenosa
  • Zaveza
  • Stopnja odprtja
  • Razmerje med prikazi in kliki
  • Stopnja odjave
  • Vodilna kakovost
  • Čas za pretvorbo

Lead magnet checklist FAQs

How to create lead magnets your customers can't ignore?

There is no one-size-fits-all answer to this question, as the type of lead magnet you create will depend on your industry and what type of content your customers are most interested in. Make your lead magnets irresistible by ensuring that: The content is high quality and relevant to your target audience. The offer is enticing and relevant to your customers' needs. The CTA is clear and easy to follow. The design and layout of the lead magnet are appealing and easy to navigate.

How to create lead magnets that drive conversions?

The effectiveness of a lead magnet will vary depending on your target audience and what you're offering. However, there are some key components that all effective lead magnets share. This article has walked you through the necessary steps of creating a high-converting lead magnet and offered some tips on making sure it stands out from the competition.

How can lead magnets grow your business?

Once you've created a high-converting lead magnet, it's essential to drive traffic to it. One way to do this is by including a link in your email signature or on your website. You can also promote your lead magnet on social media and include a call to action in your posts. When someone signs up for your lead magnet, you need to follow up as soon as possible. You can also include a bonus incentive for those who sign up within the first 24 hours or week, for example, after you launch.

What makes an effective lead magnet?

Your lead magnet should provide value and be free of charge. It's vital that it includes clear calls to action and is easy to sign up for. Your lead magnet should also be relevant to your target audience and the topic of your blog. Last but not least, promote it heavily on social media and other channels in order to drive traffic to it.

How to create a lead magnet checklist template?

You don't have to do one because you can download our lead magnet checklist. It will guide you through all the steps required to create a lead magnet.

Do lead magnets work?

Yes, they are a great way to grow your email subscriber list and help you increase conversions.

What are your tips for creating a high-converting lead magnet?

Here are ours tips for creating a perfect lead magnet: Start with a firm offer. What's the one thing your audience wants most? Give it to them in exchange for their contact information. Keep it concise. No one wants to read a long, drawn-out lead magnet. Instead, get to the point and deliver value quickly. Make it visually appealing. People are drawn to things that look pretty, so ensure that your lead magnet is attractive and easy on the eyes. Use effective copywriting. Hook your readers with an attention-grabbing headline and keep them engaged with persuasive content. Test, test, test. Don't guess what works best, but track the performance of your lead magnet and optimize accordingly.

What are some examples of lead magnets?

A free, sample chapter from a bestselling book on a relevant topic. An infographic with the top X steps to achieving a certain goal (an educational lead magnet). A downloadable lead magnet such as a short simple checklist PDF that helps people make sure they're covering all their bases before beginning a given project (a cheatsheet lead magnet). A 30-day (for example) email course.

Sorodni viri

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico