Kaj je stopnja konverzije?
To je izraženi odstotek uporabnikov, ki so obiskali vaša spletna mesta in izpolnili vnaprej določen cilj. V bistvu je to meritev, ki se uporablja za merjenje osnovnega števila dejanskih uporabnikov, določanje občinstva in razmerja med dejanji in prometom na katerem koli spletnem mestu.
Ta meritev je ključnega pomena za tržnike, še posebej, ko preizkušajo nove marketinške taktike ali kampanje, preden jih objavijo. Ključnega pomena je za izboljšanje izkušnje strank.
Kako izračunati stopnjo konverzije
Izračun vaše povprečne stopnje konverzije je precej preprost, če lahko nastavite cilj konverzije. Sledenje konverzijam je mogoče izvajati prek aplikacij tretjih oseb, kot sta AdWords ali Google Analytics, ki natančno prikazujejo število konverzij na kateri koli strani.
Vrste menjalnih razmerij
Obstaja veliko različnih vrst stopenj konverzije in vse so odvisne od vrste konverzije, ki jo želite, ravni oglaševalske akcije in ravni ključnih besed.
Mikro – konverzije, konverzije ciljne strani in stopnje ohranjanja so najpogostejše vrste konverzij.
Nato si lahko ogledate svoj B2B ali B2C izdelek z drugega zornega kota, povečajte število ogledov strani z izdelkom in optimizirajte funkcije svojega izdelka.
Pomen menjalnega tečaja
Stopnje konverzij so najpomembnejši vidik vaših trženjskih prizadevanj. So največji cilj skoraj vseh oglaševalskih akcij, ne glede na njihovo vrsto. Poleg tega so glavno gonilo motečega oglaševanja, ki je vse bolj priljubljena poslovna taktika.
Preprečujejo vam plačevanje dodatnih stroškov oglaševanja in vam pomagajo ohraniti vse v okviru proračuna. Njihovo razumevanje vam omogoča, da ustvarite akcijski načrt, ki bo povzročil donosne oglaševalske akcije.
Stopnje konverzije so tudi ključne meritve pri upravljanju strank in uporabnikov. Če veste, kaj so vaše stranke navdušene in kaj jim ni všeč, lahko izboljšate njihovo izkušnjo, še pomembneje pa je, da zmanjšate morebitne negativne izkušnje.
Kakšna je dobra spletna stopnja konverzije?
Obstaja veliko meritev stopnje konverzije, ki vse kažejo na različne rezultate. Povprečne stopnje konverzije se bodo od panoge do panoge razlikovale. Na primer, v e-trgovini so ponavadi nekoliko višji od tistih, na primer pri ponudnikih SaaS.
Kakšna je dobra stopnja konverzije po panogah?
To je odvisno od področja. Spodaj bomo našteli pet sektorjev in stopnje konverzije, ki veljajo za dobre*:
- Strokovne storitve – 12,3 %
- Pravne storitve – 4,3 %
- Avtomobilska industrija – 2,5 %
- B2B storitve – 7,0 %
- Finančne storitve – 4,7 %
*Podatki so vzeti iz razreditev organskih konverzij
Kakšna je dobra spletna konverzija po državah?
Za natančno predstavitev stopenj konverzije po državah smo za primer vzeli sektor e-trgovine. Prvih pet nastopajočih je bilo:
- Nemčija – 2.22%
- Združene države Amerike – 1,96 %
- Združeno kraljestvo – 1,88 %
- Danska – 1,80 %
- Nizozemska – 1,78 %
*Podatki vzeti iz stopenj konverzij po državah
Kakšna je dobra spletna stopnja konverzije glede na napravo?
Tri naprave, ki jih bomo upoštevali pri določanju stopnje konverzije glede na napravo, bodo namizni, mobilni in tablični računalniki:
- Namizje – 3.90%
- Prenosni računalnik– 1.80%
- Tablica – 3.49%
Podatki so bili vzeti iz povprečne stopnje konverzije spletnega mesta v drugem četrtletju 2019
Kako povečati stopnjo konverzije
Optimizacija stopnje konverzije ni preprost postopek. Oddelki za trženje potrebujejo čas za svoje raziskave. Digitalno trženje je težko področje in marsikaj se dogaja za zaprtimi vrati. Dober primer je trženje z neposrednim odzivom, ki cilja neposredno na potencialne stranke za konverzijo.
Če želite povečati stopnjo konverzije, boste potrebovali nekaj ključnih elementov, kot so:
- trženjski material
- marketinška strategija
- marketinške taktike
Stopnje konverzije so odvisne od privabljanja potencialnih strank in njihove pretvorbe v stranke, ki plačujejo. Poleg tega lahko marketinške skupine spodbudijo več strank z uporabo pričevanj strank in drugih povratnih informacij uporabnikov.
Ne glede na marketinško taktiko si boste vedno želeli, da je napisana vsebina del nje. To pomeni, da bi morali imeti veliko vsebine bloga, objav na spletnem dnevniku, blogov v industriji in veliko člankov. Če imate serijo člankov, je vedno v pomoč, da vaše bralce pritegnete. Zagotavlja tudi podatke za vaše marketinške ekipe in jim zato pomaga izračunati stopnje konverzije.
Kako lahko obiskovalec poveča stopnjo konverzije potencialnih strank?
Preprosto povedano, več obiskovalcev na vašo spletno stran, več potencialnih strank boste ustvarili. Več potencialnih strank kot ustvarite, več podatkov zberete o vsaki stranki, ki obišče vaše spletno mesto.
Kot rezultat, bo vaša ekipa lahko optimizirala tako notranje kot zunanje operacije z ustvarjanjem dodatnih potencialnih strank in izračunom točnih stopenj konverzije. Tako boste lahko več obiskovalcev spremenili v stranke in povečali konverzijo.
Enhance your customer experience
Improve your customer service with LiveAgent's multi-channel help desk software..
Frequently asked questions
Kaj je stopnja konverzije?
To je meritev, ki se uporablja na različnih področjih, od trženja do poslovnega razvoja. Pomaga ugotoviti, kako uspešno je vaše spletno oglaševanje.
Kako izračunati stopnjo konverzije?
Če želite ugotoviti svoje stopnje konverzije, boste morali zbrati podatke prek svojih digitalnih platform in jih obdelati z orodji, kot sta Google Ads in Google Analytics.
Katere vrste menjalnih razmerij obstajajo?
Najpomembnejše vrste meritev stopnje konverzije so stopnja konverzije novih obiskovalcev, izhodne strani, vrednost na obisk, cena na konverzijo in stopnje vračanja obiskovalcev.
Kako pomembna je stopnja konverzije?
Stopnje konverzij so bistvena meritev v vsakem sodobnem podjetju, ne glede na panogo. Imajo pomembno vlogo pri trženju in poslovnem razvoju.
Kakšna je dobra spletna stopnja konverzije?
Stopnja konverzije, ki jo lahko smatrate za optimalno, bo odvisna od panoge in samega spletnega mesta. Na splošno se vse med dvema in petimi odstotki šteje za dobro spletno konverzijo.
Kako povečate stopnjo konverzije?
Najboljši način za povečanje stopnje konverzije in s tem razširitev baze strank je priprava ustreznih materialov, strategij in taktik.
Kako lahko obiskovalec poveča stopnjo konverzije potencialnih strank?
Obiskovalec lahko poveča vaše stopnje konverzije potencialnih strank tako, da preprosto obišče vaše spletno mesto. Ko to storijo, zagotovijo ustrezne podatke, ki jih je mogoče obdelati in analizirati. Več podatkov ko zagotovijo, bolje za vaše podjetje.
Uvod v interakcije s strankami
Interakcija s strankami je ključnega pomena za razvoj dobrih odnosov in konkurenčno prednost na trgu. Vaše podjetje lahko izboljša interakcije s strankami s spretnostmi in bontonom, kot so pokazovanje hvaležnosti, empatije in kreativnih idej. Cikel razvoja odnosov s strankami je proces z enim ali dvema koncema, s katerim lahko podjetje upravlja z uporabo programske opreme za interakcije s strankami. Osredotočite se na interakcije s strankami, da izboljšate svoje poslovne rezultate.
Uporaba službe za pomoč uporabnikom
Uporaba programske opreme službe za pomoč uporabnikom je lahko koristna za upravljanje SLA, shranjevanje podatkov o strankah in ustvarjanje portalov za stranke. Več kot 91% strank bi uporabljalo spletno bazo znanja, če bi bila na voljo in prilagojena njihovim potrebam. Stranke raje poskušajo samostojno reševati težave, preden se obrnejo na predstavnike za podporo strankam. Samopostrežni portali so ena najbolj iskanih funkcij službe za pomoč uporabnikom. 40% strank se obrne na klicni center, če ne najdejo odgovorov s samopostrežno storitvijo.
E-poštne predloge brezplačnega preizkusa
Podjetja SaaS se zavedajo, da so uporabniki brezplačnih preizkusov potencialni kupci. Zato je pomembno, da jih pretvorijo v plačljive kupce. V povprečju le 20% uporabnikov nadgradi na plačljiv načrt. Navedeni so nasveti za ustvarjanje učinkovitih e-poštnih sporočil za brezplačne preizkuse, vključno s primeri predlogov e-poštnih sporočil. Pomembno je prilagajanje e-poštnih sporočil in vključitev povezav do virov za samopomoč. Segmentiranje e-poštnega seznama, razdeljeno testiranje in pošiljanje spodbudnih e-poštnih sporočil na podlagi vedenja uporabnika pomagajo ustvariti učinkovitejšo vsebino. Potrebno je tudi ponuditi spodbude in skrajšati preizkusno obdobje.
Stroške konverzije je mogoče zmanjšati z optimizacijo besedila oglasa, ciljanjem na ustrezne ključne besede in uporabo A/B testiranja. Uvedba učinkovitega sistema za podporo strankam, kot je LiveAgent, lahko podjetjem pomaga zmanjšati stroške in povečati uspešnost konverzij. Razvijanje zmogljivega pretvorbenega lijaka zahteva čas, trud in pozitivno izkušnjo strank. Spodbude in programi zvestobe so prav tako pomembni pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami.