Kaj je proces digitalne transformacije?
Digitalna poslovna transformacija je proces implementacije digitalnih tehnologij na vsa poslovna področja za povečanje učinkovitosti in uspešnosti ter zagotavljanje večje vrednosti strankam.
Podatki (npr. internet stvari, veliki podatki itd.) igrajo ključno vlogo pri pobudah za digitalno preobrazbo, saj zagotavljajo vpoglede za izboljšanje procesov odločanja, spodbujanje sprememb in prekositi konkurenco.
Zakaj je digitalna poslovna transformacija pomembna?
Digitalna transformacija je ključnega pomena za ohranjanje konkurenčnosti. Digitalne inovacije so eden od ključnih dejavnikov za razvoj novih tokov prihodkov, preoblikovanje poslovnih modelov in izboljšanje uporabniške izkušnje.
Poslovne inovacije in tehnološke motnje vodijo tudi v gospodarsko rast. Zato je ekonomija inovacij postala zelo pomembna v današnjem poslovnem okolju.
S pospeševanjem inovacij, uspešno preobrazbo in novimi viri prihodkov lahko celotno gospodarstvo raste eksponentno, kar spodbuja več inovacij in kulturnih sprememb.
Kako digitalne tehnologije spreminjajo podjetja?
Digitalna tehnologija lahko spremeni, kako podjetja ustvarjajo vrednost. Pomagajo lahko preoblikovati trenutne poslovne modele v vseh industrijah, da pospešijo procese in bolje služijo strankam.
Na primer, podjetja v zavarovalniški panogi lahko na novo izumijo svoj model delovanja z implementacijo interneta stvari in napovedne analitike. Zavarovalcem lahko zagotovijo storitve z dodano vrednostjo, kot so povratne informacije voznikov, in ponudijo znižanja premij. Po drugi strani pa lahko podjetja v predelovalni industriji odpravijo neučinkovitost dobavne verige, zmanjšajo stroške in postanejo osredotočena na stranke.
Toda za zagotovitev uspeha morajo podjetja premagati izzive digitalne preobrazbe, kot so pomanjkanje informacijskih veščin, slabo definirana strategija, slabo upravljanje organizacijskih sprememb in neučinkovito upravljanje podatkov.
Start your digital transtormation today
LiveAgent can help you meet customer demands and therefore improve your business. Curious about all the opportunities?
Elementi digitalne transformacije
Ključni elementi digitalne preobrazbe vključujejo:
- Digitalna tehnologija
- Podatkovne integracije
- Optimizacija poslovnih procesov
- Upravljanje poslovnih procesov
- Operativna agilnost
- Upravljanje sprememb
- Transformacijsko vodenje
- Stranka in uporabniška izkušnja
Učinkovita strategija, ki upošteva vse te elemente, lahko pomaga zadovoljiti povpraševanje strank in preseči pričakovanja strank.
Kako začeti digitalno preobrazbo v podjetju
Uspešne pobude za digitalno preobrazbo uporabljajo okvir digitalne preobrazbe, ki načrtuje vse elemente preobrazbe.
Da bi se vaši projekti digitalne preobrazbe izplačali, začnite z oceno svojih zmožnosti in uskladitvijo ciljev s poslovnimi cilji. Sodelujte z IT, najvišjimi menedžerji in drugimi zainteresiranimi stranmi, da izberete strateške partnerje za implementacijo programskih rešitev, kot je programska oprema službe za pomoč.
Zagotovite večkanalno digitalno izkušnjo, osredotočite se na rezultate strank in obdržite zaposlene na isti strani glede vseh digitalnih stvari.
Načrt digitalne preobrazbe
Načrt digitalne preobrazbe je načrt za spodbujanje sprememb v celotni organizaciji. Načrt vsakega podjetja je edinstven, vendar je sestavljen iz naslednjih stopenj:
- Določanje vrednosti – sestavljanje vodstvene ekipe, postavljanje ciljev in zavarovanje naložbe v digitalno preobrazbo
- Izvedba – zagon pobud za storitve za stranke, postavitev digitalne enote za spodbujanje agilnosti in izgradnja digitalne kulture
- Razširitev – uvedba digitalnih pobud s hitrim donosom, izboljšanje sistemov in veščin ter sprejetje novega agilnega poslovnega modela za celotno podjetje.
Primeri digitalne transformacije
V vsaki industriji je več kot en voditelj digitalne transformacije. Podjetje za potrošniško blago lahko na primer uporablja tehnologijo za spremljanje cen na podlagi umetne inteligence ali sledenje avtomatiziranim procesom.
Nekatera najbolj opazna tehnološka podjetja, ki so sprejela inovativni postopek, sta Microsoft s svojim omrežnim sistemom v oblaku in Honeywell s svojimi novimi programskimi rešitvami.
Drugi uspešni primeri digitalne preobrazbe vključujejo Target, Best Buy, Nike, Experian, Netflix, ManpowerGroup, Home Depot, Hasbro in mnoge druge.
Se digitalna transformacija kdaj konča?
Digitalna transformacija je proces, ki se nikoli ne konča, saj se vedno znova pojavljajo nove tehnologije in vsaka stopnja transformacije odkriva nove priložnosti za izboljšave.
Trg se nenehno razvija in prinaša nove trende, ki jim je treba slediti in ostati konkurenčen. Tudi vedenje in pričakovanja potrošnikov se spreminjajo, kar zahteva nadaljnje nadgradnje na vseh poslovnih področjih.
Bistvene vloge pri digitalni transformaciji
Bistvene vloge digitalne preobrazbe vključujejo:
- Voditelji preobrazbe
- Inženirji tehnike
- Vodje projektov
- Podatkovni arhitekti
- UX/CX strokovnjaki
- Finančni analitiki
- Strokovnjaki za varnost in skladnost
Kako lahko vem, ali digitalna preobrazba deluje?
Ključni dejavniki, ki kažejo na uspešno preobrazbo, vključujejo:
- Izkušeni voditelji spodbujajo pozitivne spremembe
- Novi, agilni načini dela
- L&D priložnosti za izboljšanje nadarjenosti
- Integracija vsakodnevnih digitalnih orodij z drugo programsko opremo
- Izboljšana komunikacija prek platform za pomoč uporabnikom
- Močnejši odnosi s strankami
- Baza zvestih strank
Okvir digitalne preobrazbe
Ogrodje za digitalno preobrazbo velja za referenčno točko, ki podjetjem pomaga upravljati spremembe.
Vzemimo za primer ogrodje za digitalno preobrazbo AIMultiple.
To je načrt ključnih strategij za digitalizacijo in optimizacijo notranjih procesov. Imeti okvir je bistvenega pomena za izogibanje pastem digitalne transformacije (npr. odpor do sprememb in slabo vodenje) in zagotavljanje sprejemanja v celotnem podjetju.
Strategija digitalne transformacije
Strategija digitalne preobrazbe je akcijski načrt za izkoriščanje tehnologije za spreminjanje poslovnih modelov, izboljšanje procesov in zagotavljanje večje vrednosti potrošnikom.
Razvoj učinkovite strategije zahteva:
- Ocenjevanje organizacijske strukture in kulture podjetja
- Ocenjevanje sposobnosti zaposlenih
- Prepoznavanje vrzeli v spretnostih
- Kartiranje poslovnih procesov
- Prepoznavanje neučinkovitosti in priložnosti
- Analiza izkušenj strank
- Določitev ciljev
- Ustvarjanje načrta digitalne preobrazbe
Use the best strategy
LiveAgent can help you improve you processes and deliver more value to your consumers. Are you interested?
Kratek uvodni video v digitalno transformacijo
Odkrijte bistvo digitalne preobrazbe v tem privlačnem videu. Naučite se, kaj v resnici pomeni in česa ne vključuje, kot je zgolj digitalizacija. Raziščite, kako digitalna transformacija zajema celotno organizacijo, vključuje procese, zaposlene in strateško vizijo delovanja organizacije. Razumeti spremembo miselnosti in integracijo novih tehnologij na vseh poslovnih področjih. Pridobite vpogled v to, kako digitalna transformacija vpliva na interakcije s strankami, upravljanje podatkov, proizvodne procese, dostavo izdelkov, prihodnje načrtovanje in drugo. Oglejte si zdaj, da dojamete moč in potencial digitalne preobrazbe.
Topics
- vsebina
- vizualna podoba
- spletni promet
Video summary
Video prikazuje različne marketinške strategije za uspeh na spletni strani. Govori o vplivu vsebine, vizualnem podobi in spletnem prometu. Pomembno je tudi upoštevati mobilno uporabniško izkušnjo in družabna omrežja.
Frequently Asked Questions
Kaj je proces digitalne transformacije?
Digitalna transformacija je proces vključevanja digitalnih tehnologij v vse vidike poslovanja za izboljšanje delovanja, prilagajanje tržnim spremembam in izboljšanje izkušenj strank.
Zakaj je digitalna poslovna transformacija tako pomembna?
Ključnega pomena je, da ostanemo relevantni in konkurenčni, odklenemo nove priložnosti za prihodke in podpiramo gospodarsko rast.
Kako digitalne tehnologije spreminjajo podjetja?
Omogočijo jim optimizirati procese, postati bolj agilni, zagotoviti večjo vrednost za potrošnike in postati bolj dobičkonosni.
Kateri so elementi digitalne transformacije?
Elementi digitalne transformacije vključujejo tehnološke in podatkovne integracije, optimizacijo in upravljanje poslovnih procesov, agilnost celotnega podjetja, upravljanje sprememb, transformacijsko vodenje in uporabniške izkušnje.
Kako naj začnem z digitalno preobrazbo v podjetju?
Ocenite svoje trenutne digitalne zmožnosti, postavite cilje v skladu s poslovnimi cilji, poiščite strateške partnerje za digitalizacijo in zagotovite, da ima vaša delovna sila ustrezna znanja. Vse osredotočite na potrebe strank in zgradite pravi digitalni ekosistem za izboljšanje delovanja in izkušenj strank.
Kako naj začnem z digitalno preobrazbo v podjetju?
Osredotočite se na tri stopnje: definiranje vrednosti, izvedba in povečevanje. Zberite vodstveno ekipo, sprožite pobude, negujte digitalno kulturo ter nenehno izboljšujte veščine in sisteme.
Kaj je primer digitalne transformacije?
Najpogostejši primer digitalne transformacije je sprejemanje umetne inteligence (npr. klepetalni roboti, ki jih poganja umetna inteligenca). Drugi primeri so samousposabljanje za prodajalce, možnosti samopomoči za potrošnike, sledenje avtomatiziranim procesom in spremljanje cen, ki jih poganja umetna inteligenca.
Se digitalna transformacija kdaj konča?
Digitalna transformacija je proces brez konca. Vsaj moralo bi biti. Vedno je prostor za izboljšave in stalni tehnološki napredek prinaša več načinov za optimizacijo in poenostavljene storitve.
Katere so bistvene vloge pri digitalni preobrazbi?
Bistveni strokovnjaki, ki jih mora imeti ekipa za digitalno preobrazbo, so vodje projektov, vodje, tehnični inženirji, podatkovni arhitekti, strokovnjaki za varnost in skladnost, strokovnjaki za UX/CX in finančni deležniki.
Kako lahko vem, ali digitalna preobrazba deluje?
Če vsakodnevno uporabljate digitalna orodja za notranjo in zunanjo komunikacijo, vodite bolj agilno podjetje, imate vodje, ki poznajo digitalno znanje, in imate bolj zadovoljne, zveste stranke, vaša pobuda deluje.
Upravljanje informacij vs upravljanje znanja
Upravljanje informacij (IMS) se osredotoča na podatke, medtem ko upravljanje znanja (KMS) zajema tudi tiho znanje zaposlenih. LiveAgent združuje oba sistema za celovit pristop. Upravljanje informacij je ključno za organizacijsko uspešnost, medtem ko upravljanje znanja spodbuja inovacije.
E-poštne predloge o prodaji izdelkov
Prenašajte sporočila prek različnih kanalov, ne le e-pošte. Uporabite strategije digitalnega marketinga in e-poštne predloge za prodajo izdelkov.
Poročila o storitvah za stranke
Poročila o storitvah za stranke so pomembna za izboljšanje zadovoljstva strank, optimizacijo agentov in prilagajanje dela podpore.