What is an effective customer service?
Programska oprema za podporo strankam, znana tudi kot programska oprema servisne službe ali programska oprema za pomoč uporabnikom, je program, ki podjetjem nudi pomoč pri podpori strankam. Sestavljen je iz številnih delov in eden od njih se imenuje sistem zahtevkov. Stranke lahko pokličejo agente na pomoč, jim pošljejo e-pošto ali poklepetajo z njimi prek klepeta v živo in vse bo shranjeno v zahtevkih. Prihrani čas in poveča organizacijo osebja za pomoč strankam.
Obstaja veliko načinov in načel, kako zagotoviti kakovostno storitev za stranke. Lahko gre za razumevanje potreb strank, njihovo preseganje ali za uporabo kakovostne programske opreme za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent.
Frequently asked questions
Kakšna je definicija učinkovite storitve za stranke?
Odlična storitev za stranke presega osnovne potrebe strank. To pomeni, da je treba storiti vse, kar lahko podjetje stori, da bo stranka resnično zadovoljna s proizvodi in storitvami, ki jih ponuja. Storitev pomeni, da bo kupec pri izbiri med podjetji, ki ponujajo podobne izdelke, izbral tisto z boljšim pristopom do stranke.
Kako ponuditi učinkovito storitev za stranke?
Če želite ponuditi učinkovito storitev za stranke, morate najprej dobro poznati svoj izdelek in storitve. Drugo pomembno vprašanje je usposobljenost za storitve, ki so osredotočene na podporo strankam, ima pravi odmerek empatije ter trde in mehke spretnosti. Druga pomembna točka je poslušanje stranke in njenih težav. Zahvaljujoč temu osebje ponuja pomoč, ki jo potrebuje stranka, lahko pa tudi izboljša raven svojih dejavnosti.
Katere so najpogostejše napake, ki negativno vplivajo na učinkovito storitev za stranke?
Najpogostejše napake, ki lahko negativno vplivajo na učinkovito storitev za stranke, so predvsem pomanjkanje ustreznega usposabljanja agentov in slab pristop do strank. To se lahko kaže v pomanjkanju hitrih odgovorov na preprosta vprašanja, nizki ravni posredniške komunikacije, s čimer se stranke lahko zavedejo. Druge napake so, na primer, če ne poslušate svojih strank, zato se povratne informacije strank ne uporabljajo za razvoj in storitve podjetij. Napaka je lahko tudi pomanjkanje zbiranja arhiva o strankah in pogovorov z njimi.
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.
Programska oprema za upravljanje storitev
LiveAgent programska oprema ponuja celovite rešitve za IT službe za pomoč uporabnikom in storitve, vključno s sistemom IT zahtevkov, servisno službo za IT, in programska podpora. Poleg tega ponuja tudi učinkovite storitve za stranke in je najboljša programska oprema za servisne storitve za leto 2022. Med funkcijami vključujejo cenik lastnosti, integracije in alternativne rešitve, podporo strankam, VoIP telefonske sisteme, ter samopostrežno in odjemalsko podporo. Podjetje ponuja tudi demo različico.
Izboljšanje storitve za stranke je ključnega pomena za uspeh podjetja, kar vključuje poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik. Uporaba programske opreme za pomoč strankam lahko olajša delo agentov in avtomatizira procese. LiveAgent ponuja rešitve za večkanalnost storitev ter samopostrežne portale za stranke. Integracije in alternative so na voljo, LiveAgent pa ima tudi cenik in lastnosti. Večkanalna storitev za stranke omogoča dosledno skrb za stranke, vodi k povečanju donosnosti naložb in izboljša prepoznavnost blagovne znamke. LiveAgent ponuja tudi podporo, portal za podporo, stanje sistema, dnevnik sprememb in kalkulator stroškov.