What is an effective customer service?
Programska oprema za podporo strankam, znana tudi kot programska oprema servisne službe ali programska oprema za pomoč uporabnikom, je program, ki podjetjem nudi pomoč pri podpori strankam. Sestavljen je iz številnih delov in eden od njih se imenuje sistem zahtevkov. Stranke lahko pokličejo agente na pomoč, jim pošljejo e-pošto ali poklepetajo z njimi prek klepeta v živo in vse bo shranjeno v zahtevkih. Prihrani čas in poveča organizacijo osebja za pomoč strankam.
Obstaja veliko načinov in načel, kako zagotoviti kakovostno storitev za stranke. Lahko gre za razumevanje potreb strank, njihovo preseganje ali za uporabo kakovostne programske opreme za pomoč uporabnikom, kot je LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija učinkovite storitve za stranke?
Odlična storitev za stranke presega osnovne potrebe strank. To pomeni, da je treba storiti vse, kar lahko podjetje stori, da bo stranka resnično zadovoljna s proizvodi in storitvami, ki jih ponuja. Storitev pomeni, da bo kupec pri izbiri med podjetji, ki ponujajo podobne izdelke, izbral tisto z boljšim pristopom do stranke.
Kako ponuditi učinkovito storitev za stranke?
Če želite ponuditi učinkovito storitev za stranke, morate najprej dobro poznati svoj izdelek in storitve. Drugo pomembno vprašanje je usposobljenost za storitve, ki so osredotočene na podporo strankam, ima pravi odmerek empatije ter trde in mehke spretnosti. Druga pomembna točka je poslušanje stranke in njenih težav. Zahvaljujoč temu osebje ponuja pomoč, ki jo potrebuje stranka, lahko pa tudi izboljša raven svojih dejavnosti.
Katere so najpogostejše napake, ki negativno vplivajo na učinkovito storitev za stranke?
Najpogostejše napake, ki lahko negativno vplivajo na učinkovito storitev za stranke, so predvsem pomanjkanje ustreznega usposabljanja agentov in slab pristop do strank. To se lahko kaže v pomanjkanju hitrih odgovorov na preprosta vprašanja, nizki ravni posredniške komunikacije, s čimer se stranke lahko zavedejo. Druge napake so, na primer, če ne poslušate svojih strank, zato se povratne informacije strank ne uporabljajo za razvoj in storitve podjetij. Napaka je lahko tudi pomanjkanje zbiranja arhiva o strankah in pogovorov z njimi.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.