Kaj je usposabljanje za storitve za stranke?
Če podjetja lahko presežejo pričakovanja strank, nudijo odlično podporo strankam. Usposabljanje za storitve za stranke ali CST je dejavnost – poučevanje predstavnikov strank, kako uporabljati pozitiven jezik, se odzvati z vrednostjo ali komunicirati z jezno stranko.
Naučijo se novih znanj ali informacij o izdelkih ali storitvah, da bi povečali zadovoljstvo in zvestobo strank. Predstavniki strank postanejo bolj profesionalni in usposobljeni. Prav tako lahko podjetjem pomaga povečati prodajo, prihodke in znižati stroške.
Frequently Asked Questions
Kaj je usposabljanje za storitve za stranke?
Usposabljanje za storitve za stranke (CST) je usposabljanje za zaposlene v organizaciji, cilj pa je razviti njihovo znanje, veščine in kompetence, ki bodo povečale zadovoljstvo strank. Vsak zaposleni, ki ima stik s stranko, bi moral opraviti takšno usposabljanje, s posebnim poudarkom na skupini za pomoč strankam.
Kdo naj sodeluje pri usposabljanju za storitve za stranke?
Vsak zaposleni, ki ima stik s stranko, bi se moral udeležiti usposabljanja za pomoč strankam. Ne glede na to, ali gre za osebo, ki dela v skupini za pomoč uporabnikom, ali za člana tržnega oddelka ali za nekoga, ki dela na recepciji pisarne organizacije. Zahvaljujoč temu imajo vsi osnovno znanje, ki organizacijo pred strankami predstavlja profesionalno in stranko postavlja v središče pozornosti.
Kakšne so vrste usposabljanja za storitve za stranke?
Vrste usposabljanja za storitve za stranke so odlične. Prva je usposabljanje pod vodstvom inštruktorjev. Ta oblika je zelo interaktivna in vam omogoča pogovor in izmenjavo znanja. Drug primer je webinar, ki je bolj enostranski spletni seminar, vendar lahko udeleženci običajno postavljajo vprašanja in vodijo pisne razprave. Naslednja oblika je e-učenje, ki ga lahko individualno zaključite doma. Sledi mentorstvo. V tem primeru se običajno ukvarjamo z delom 1 na 1. Poleg tega imamo navodila, ki pojasnjujejo, kako opraviti delo, elektronski sistem za pomoč pri produktivnosti (EPSS), ki zaposlenim pomaga pridobiti tehnična znanja, ki jih potrebujejo za zagotavljanje odličnih storitev za stranke..
Strokovna opomba
Usposabljanje za storitve za stranke je ključno za doseganje izjemne storitve za stranke in povečanje zadovoljstva strank. Pomaga pri razvoju učinkovitih veščin, ki so potrebne za uspešno in učinkovito podporo strankam.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.