Iščete alternativo za Gmail?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Gmailu na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Storitev za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Alternatives animation
Alternatives background

Ste naveličani svoje spletne pošte?

Lahko rečemo, da je Gmail ena najbolj priljubljenih in pogosto uporabljanih e-poštnih storitev. Vsi smo se že navadili na brezplačen prostor za shranjevanje, gumb za preklic pošiljanja in dodatne uporabne funkcije, kot so dremež, oznake ali mape. Šli bi tako daleč, da bi rekli, da je Gmail popolna e-poštna rešitev za posameznike. Ohranja vse nedotaknjeno in organizirano.

Vendar, ko gre za uporabo Gmaila za podjetja – posebej za podporo strankam, obstaja nekaj omejitev. Na žalost Gmail ne podpira univerzalne mape »Prejeto« z večkanalnimi integracijami ali pregleda nadzorne plošče z več agenti. To sta bistveni lastnosti v storitvah za stranke. Če iščete alternativo Gmailu za vaš oddelek za podporo, je LiveAgent morda prava rešitev za vas.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Uvozite svojo e-pošto v LiveAgent in izkoristite našo
večkanalno rešitev za pomoč strankam

Zmogljive funkcije službe za pomoč uporabnikom

Če iščete alternativo Gmailu za svoja podjetja, razmislite o LiveAgentu. LiveAgent ima več kot 179 funkcij službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij. Uporabite naše zmogljive funkcije za analitiko in poročanje, funkcije igrifikacije ali vgrajeno bazo znanja.

Naj LiveAgent opravi težko delo, da se lahko osredotočite na ustvarjanje pomembnih odnosov s svojimi strankami.

3 razlogi zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Implementirajte univerzalni nabiralnik v svojem podjetju in pridobite naslednje prednosti:

Povečano zadovoljstvo strank

LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank & izboljša stopnje konverzije.

Izboljšana produktivnost vaših agentov

Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.

Stična točka

Vaša skupina za podporo lahko obravnava vse zahteve strank iz več kanalov na enem mestu.

Srečne stranke so najboljše stranke

Nudimo storitve selitve concierge iz večine priljubljenih rešitev službe za pomoč uporabnikom.

Connect Mail accounts with Help desk software - LiveAgent

Izkoristite moč univerzalne mape »Prejeto«.

Idealna programska oprema za pomoč strankam mora biti pregledna in lahko dostopna za vse agente v vašem oddelku. Podpirati mora večkanalne integracije in zagotavljati dodatne funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je avtomatizacija. Univerzalni nabiralnik LiveAgenta naredi prav to.

Univerzalni nabiralnik LiveAgent je pametnejša različica vašega trenutnega nabiralnika e-pošte. Omogoča vam pošiljanje in prejemanje sporočil iz več kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji ali celo glasovni in video klici. Odpravlja potrebo po skupni rabi računa in spremljanju naprave. Vse nove vstopnice so samodejno potisnjene na nadzorno ploščo LiveAgent in si jih lahko ogledajo in odgovorijo vsi agenti.

Univerzalna mapa »Prejeto« vam omogoča dodajanje oznak, opomnikov, notranjih opomb, avtomatiziranje vstopnic oddelkom ali določenim agentom in še veliko več. Če iščete alternativo Gmailu za svoje podjetje, razmislite o LiveAgentu.

Uporabite hibridni tok izdajanja zahtevkov

Če iščete alternativo Gmailu za svoje podjetje, razmislite o LiveAgentu. LiveAgent uporablja hibridni tok zahtevkov, ki je bistvena funkcija pri podpori strankam, saj povečuje produktivnost agenta. Hibridni tok zahtevkov poskrbi, da so vsi zahtevki videti enako, ne glede na komunikacijski kanal, iz katerega so bile prejete. Tok zahtevkov vam omogoča, da spremljate potovanje svojih strank po različnih kanalih, vendar vedno ostanete na istem hibridnem zahtevku. Na ta način imate vse pomembne informacije o svojih strankah in njihovih težavah na dosegu roke.

Ticketing in Help desk software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo

Avtomatizirajte opravila, da prihranite čas

Avtomatizacija je bistvena funkcija za podporo strankam, saj prihrani veliko časa. Omogoča vam avtomatizacijo običajnih opravil, ustvarjanje delovnih tokov ali edinstvenih avtomatizacijskih pravil glede na vaše poslovne potrebe.

Pravila avtomatizacije lahko na primer samodejno dodelijo zahtevke (na kateri koli stopnji) posameznim agentom ali oddelkom. Vse kar morate storiti je, da izberete “sprožilec” in pravilo se bo izvršilo. V LiveAgentu lahko pravila avtomatizacije temeljijo na katerem koli parametru zahtevka, dogodku ali časovnem pogoju.

Odločite se, ali je LiveAgent dobra alternativa Gmailu za vaša podjetja z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna.

Povečajte svojo storitev za stranke

LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa Gmailu. Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW, Huawei in Univerza Oxford, pri zagotavljanju storitev za stranke svetovnega razreda. Z LiveAgentom je enostavno. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje danes. Kreditna kartica ni potrebna.

LiveAgent izbriše težave s storitvami za stranke

12 % Američanov ocenjuje, da je njihova prva frustracija nad storitvami za stranke »pomanjkanje hitrosti«. Statista p>

72 % potrošnikov vidi to, da morajo svojo težavo razložiti več ljudem, kot slabo storitev za stranke. Dimenzijska raziskava

Odliv strank

Ena tretjina potrošnikov pravi, da bi razmišljali o zamenjavi podjetja po samo enem primeru slabe storitve za stranke. American Express

72 % potrošnikov pravi, da ob stiku s službo za pomoč strankam pričakujejo, da bo zastopnik »vedel, kdo so, kaj so kupili, in imel vpogled v njihove prejšnje posle«. Microsoft

Oglejte si, zakaj podjetja preidejo na LiveAgent

Bi nas radi primerjali z drugimi programskimi rešitvami?

Vas zanima, kako se merimo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

Povezani članki zGmail alternativa
Are you looking for a feature-rich help desk solution? LiveAgent is a help desk software with more than 180 features available.

Značilnosti

Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.

Večkanalna podpora je način, da svojim strankam ponudite široko paleto možnosti, da pridejo do vas. Izbirate lahko med številnimi platformami družbenih medijev.

Večkanalna podpora

Večkanalna podpora povezuje podjetja s strankami prek e-pošte, klepeta, telefona, Facebooka in Twitterja. Ustvarite brezplačen račun zdaj!"

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracije

Povečajte zadovoljstvo strank z LiveAgent integracijami! Odkrijte vtičnike in aplikacije za učinkovito podporo uporabnikom.

Gostujoči klicni center je programska rešitev, ki obravnava vhodne in odhodne klice ter interakcije IVR prek enega sistema.

Gostujoči klicni center

Gostujoči klicni center LiveAgent omogoča stroškovno učinkovito upravljanje klicev z IVR, preusmerjanjem klicev in večjo fleksibilnostjo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x