Lahko rečemo, da je Gmail ena najbolj priljubljenih in pogosto uporabljanih e-poštnih storitev. Vsi smo se že navadili na brezplačen prostor za shranjevanje, gumb za preklic pošiljanja in dodatne uporabne funkcije, kot so dremež, oznake ali mape. Šli bi tako daleč, da bi rekli, da je Gmail popolna e-poštna rešitev za posameznike. Ohranja vse nedotaknjeno in organizirano.
Vendar, ko gre za uporabo Gmaila za podjetja – posebej za podporo strankam, obstaja nekaj omejitev. Na žalost Gmail ne podpira univerzalne mape »Prejeto« z večkanalnimi integracijami ali pregleda nadzorne plošče z več agenti. To sta bistveni lastnosti v storitvah za stranke. Če iščete alternativo Gmailu za vaš oddelek za podporo, je LiveAgent morda prava rešitev za vas.
Če iščete alternativo Gmailu za svoja podjetja, razmislite o LiveAgentu. LiveAgent ima več kot 179 funkcij službe za pomoč uporabnikom in več kot 40 integracij. Uporabite naše zmogljive funkcije za analitiko in poročanje, funkcije igrifikacije ali vgrajeno bazo znanja.
Naj LiveAgent opravi težko delo, da se lahko osredotočite na ustvarjanje pomembnih odnosov s svojimi strankami.
Implementirajte univerzalni nabiralnik v svojem podjetju in pridobite naslednje prednosti:
LiveAgent povečuje zadovoljstvo strank & izboljša stopnje konverzije.
Zmanjšajte delovni čas svojih agentov in rešite več vprašanj strank zahvaljujoč našemu univerzalnemu poštnemu predalu.
Vaša skupina za podporo lahko obravnava vse zahteve strank iz več kanalov na enem mestu.
Nudimo storitve selitve concierge iz večine priljubljenih rešitev službe za pomoč uporabnikom.
Idealna programska oprema za pomoč strankam mora biti pregledna in lahko dostopna za vse agente v vašem oddelku. Podpirati mora večkanalne integracije in zagotavljati dodatne funkcije službe za pomoč uporabnikom, kot je avtomatizacija. Univerzalni nabiralnik LiveAgenta naredi prav to.
Univerzalni nabiralnik LiveAgent je pametnejša različica vašega trenutnega nabiralnika e-pošte. Omogoča vam pošiljanje in prejemanje sporočil iz več kanalov, kot so e-pošta, klepet v živo, družbeni mediji ali celo glasovni in video klici. Odpravlja potrebo po skupni rabi računa in spremljanju naprave. Vse nove vstopnice so samodejno potisnjene na nadzorno ploščo LiveAgent in si jih lahko ogledajo in odgovorijo vsi agenti.
Univerzalna mapa »Prejeto« vam omogoča dodajanje oznak, opomnikov, notranjih opomb, avtomatiziranje vstopnic oddelkom ali določenim agentom in še veliko več. Če iščete alternativo Gmailu za svoje podjetje, razmislite o LiveAgentu.
Če iščete alternativo Gmailu za svoje podjetje, razmislite o LiveAgentu. LiveAgent uporablja hibridni tok zahtevkov, ki je bistvena funkcija pri podpori strankam, saj povečuje produktivnost agenta. Hibridni tok zahtevkov poskrbi, da so vsi zahtevki videti enako, ne glede na komunikacijski kanal, iz katerega so bile prejete. Tok zahtevkov vam omogoča, da spremljate potovanje svojih strank po različnih kanalih, vendar vedno ostanete na istem hibridnem zahtevku. Na ta način imate vse pomembne informacije o svojih strankah in njihovih težavah na dosegu roke.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Avtomatizacija je bistvena funkcija za podporo strankam, saj prihrani veliko časa. Omogoča vam avtomatizacijo običajnih opravil, ustvarjanje delovnih tokov ali edinstvenih avtomatizacijskih pravil glede na vaše poslovne potrebe.
Pravila avtomatizacije lahko na primer samodejno dodelijo zahtevke (na kateri koli stopnji) posameznim agentom ali oddelkom. Vse kar morate storiti je, da izberete “sprožilec” in pravilo se bo izvršilo. V LiveAgentu lahko pravila avtomatizacije temeljijo na katerem koli parametru zahtevka, dogodku ali časovnem pogoju.
Odločite se, ali je LiveAgent dobra alternativa Gmailu za vaša podjetja z našo brezplačno 14-dnevno preskusno različico. Kreditna kartica ni potrebna.
LiveAgent je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena programska oprema službe za pomoč za mala in srednje velika podjetja v letu 2020. Zato je odlična alternativa Gmailu. Pridružite se podjetjem, kot so Yamaha, BMW, Huawei in Univerza Oxford, pri zagotavljanju storitev za stranke svetovnega razreda. Z LiveAgentom je enostavno. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje danes. Kreditna kartica ni potrebna.
12 % Američanov ocenjuje, da je njihova prva frustracija nad storitvami za stranke »pomanjkanje hitrosti«. Statista p>
72 % potrošnikov vidi to, da morajo svojo težavo razložiti več ljudem, kot slabo storitev za stranke. Dimenzijska raziskava
Ena tretjina potrošnikov pravi, da bi razmišljali o zamenjavi podjetja po samo enem primeru slabe storitve za stranke. American Express
72 % potrošnikov pravi, da ob stiku s službo za pomoč strankam pričakujejo, da bo zastopnik »vedel, kdo so, kaj so kupili, in imel vpogled v njihove prejšnje posle«. Microsoft
Vas zanima, kako se merimo? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
Odkrijte vse funkcije LiveAgent, celovite večkanalne programske opreme za pomoč uporabnikom. Naša platforma vključuje vstopnični sistem, upravljanje z zahtevki, samodejno dodeljevanje, revizijske dnevnike in še več, da optimizirate podporo strankam. Preberite več o zmožnostih, ki povečujejo učinkovitost vašega poslovanja in zadovoljstvo strank.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.