Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Iščete
službo za pomoč uporabnikom za WordPress?

LiveAgent je najboljša izbira, saj ponuja več kot 140 funkcij in več kot 40 integracij.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
helpdesk software animation
Helpdesk software

Izboljšajte podporo strankam z LiveAgentovim vtičnikom za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjenim WordPressu

Zagotavljanje odlične podpore strankam je tisto, kar je pomembno, je tisto, kar pomaga blagovnim znamkam, da izstopajo od konkurence, in ohranja zvestobo strank.

Če poslujete na WordPressovem spletnem mestu, je z LiveAgentovim vtičnikom za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjenim WordPressu, zagotavljanje hitre in učinkovite podpore veliko lažje. S svojimi strankami in potencialnimi strankami sodelujte proaktivno, ponudite takojšnjo podporo, izboljšajte zadovoljstvo strank in spodbudite konverzijo.

Ali je LiveAgentov vtičnik za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjen WordPressu, prava izbira za vaše podjetje?

Izbira pravega vtičnika za pomoč v WordPressu ni nujno zahtevna naloga. Z vtičnikom LiveAgent lahko na svoje spletno mesto ali blog, ki ga poganja WordPress, preprosto dodate gradnik za klepet v živo. S širokim naborom običajnih in edinstvenih funkcij klepeta v živo lahko izkoristite:

real-time typing view

Najhitrejši in popolnoma prilagodljiv gradnik za klepet, ki dopolnjuje vaše spletno mesto

Ker imajo današnji potrošniki visoka pričakovanja glede hitrosti podpore strankam, smo izdelali  najhitrejši gradnik za klepet v živo na trgu, ki se prikaže v samo 2,5 sekunde. Poleg tega ga je mogoče v celoti in enostavno prilagoditi – videz pripomočka za klepet lahko natančno uravnate, tako da bo videti kot del vašega spletnega mesta.

Live chat   Proactive chat invitations

Proaktivna povabila na klepet, da vključite in pretvorite več obiskovalcev v stranke

Izboljšajte sodelovanje tako, da svoje že obstoječe in potencialne stranke proaktivno povabite na klepet z agenti, medtem ko brskajo po vašem spletnem mestu. Nastavite povabila za klepet za URL-je po meri, kot so strani s cenami ali blagajne, in povečajte konverzije kot še nikoli doslej. LiveAgent prav tako zagotavlja, da se proaktivna vabila prikažejo le, ko je na spletu dovolj razpoložljivih predstavnikov.

use case scenario share important information with liveagent

Inteligentno usmerjanje klepeta za zagotavljanje hitre in pravilne komunikacije

LiveAgent usmerja dohodne klepete k pravim članom vaše ekipe in dinamično prilagaja razpoložljivost klepeta, ko se vaši agenti prijavljajo in odjavljajo med izmenami. Poleg tega napredno usmerjanje klepetov zagotavlja, da se klepet dodeli agentom, ki so s temi strankami v klepetu že sodelovali, kar zagotavlja natančnejšo in ustreznejšo komunikacijo.

smart intelligent call routing

Spletno spremljanje za opazovanje vedenja obiskovalcev na vašem spletnem mestu.

Spremljajte, kdo brska po vašem spletnem mestu, kako se po njem premika in kako dolgo je na njem. Oboroženi z ustreznim kontekstom, kot so dejanska stran obiskovalca, referenčni HTTP, država in trenutni čas, jih lahko proaktivno povabite na klepet, ko se vam zdi to primerno.

What is live chat software

Vpogled v tipkanje v realnem času za hitrejšo pripravo odgovorov

Naredite vtis na stranke, s katerimi se pogovarjate, in jim z čarovnijo “vpogleda v tipkanje v realnem času” zagotovite še hitrejše odgovore. Oglejte si, kaj obiskovalec na drugi strani v realnem času vtipka v pogovorno okence, še preden pošlje to sporočilo, in začnite razmišljati o odgovoru. Odgovor pripravite, še preden je vprašanje dejansko poslano, in navdušite stranke s hitrimi storitvami.

Three agents providing support via voice

Interni klepet za interakcijo s sodelavci, kadar je potrebna dodatna pomoč

Nimate odgovora ali ne morete takoj rešiti strankine težave? Povežite se s sodelavci preko notranjega klepeta, kadar potrebujete pomoč članov ekipe. Svoje sodelavce lahko povabite v tekočo sejo klepeta, jim pošljete besedilna sporočila ali napišete opombe, ki so vidne samo vam in drugim agentom.

Zakaj bi morali svojim strankam ponuditi podporo preko klepeta v živo

Increase icon

Trend na svetovnem trgu

Klepet v živo kot komunikacijski kanal še naprej raste. Globalni trg programske opreme za klepet v živo naj bi do leta 2023 dosegel vrednost 997 milijonov dolarjev.

Stars

Poveča zadovoljstvo strank

Klepet v živo ima najvišjo stopnjo zadovoljstva med vsemi kanali storitev za stranke, in sicer 73 %, v primerjavi z 61 % za e-pošto in 44 % za telefonsko podporo.

Healthcare icon

Poveča prodajo in zvestobo

79 % podjetij trdi, da ponudba podpore preko klepeta v živo pozitivno vpliva na prodajo, prihodke in zvestobo strank.

Macros, Attachments and Notes

Celostna rešitev

Poleg vtičnika za klepet v živo za WordPress, LiveAgent ponuja celovito vsekanalno rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje več kot 180 funkcij, več kot 40 integracij in na tone razpoložljivih možnosti prilagajanja.

Služba za pomoč uporabnikom v oblaku za vse vaše potrebe v zvezi s podporo strankam

Tudi sicer LiveAgentova programska oprema za pomoč uporabnikom in klepet v živo popolnoma temelji na oblaku. Ker je služba za pomoč uporabnikom ena izmed najtežjih aplikacij za storitve za stranke, je rešitev v oblaku boljša rešitev iz različnih razlogov.

Ne zahteva neprijetnega prenosa, deluje in shranjuje podatke na oddaljenih strežnikih ter ne preobremenjuje vaše podatkovne zbirke, zato jo lahko uporabljate tudi takrat, ko je vaše spletno mesto v okvari.

use case scenario help desk software by liveagent
call center software trusted by leading companies

Srečnejše stranke so na dosegu enega klika, poskusite!

Ali ste vedeli, da je bil LiveAgent v letih 2019 in 2020 najbolje ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja?

Poizkusite popolnoma funkcionalno in brezskrbno 14-dnevno brezplačno različico, ter si podrobneje oglejte, kako vse skupaj deluje in kako vam lahko pomaga dvigniti podporo strankam na višjo raven. Kreditna kartica ni potrebna.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Pogosta vprašanja

Katera je najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom?

Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom pomaga vaši organizaciji pri obravnavi zahtevkov za storitve za stranke in samodejno dodeli agenta za pomoč uporabnikom prek integrirane programske opreme za storitve za stranke.

Za kaj se uporablja programska oprema za pomoč uporabnikom?

Programska oprema za pomoč uporabnikom se običajno uporablja za storitve za stranke in podporo, da asistira pri organizaciji in upravljanju prejetih poizvedb strank z uporabo posebne programske opreme.

Kako lahko integriram LiveAgent z WordPressom?

Za integracijo LiveAgenta z WordPressom morate namestiti vtičnik LiveAgent.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico