Iščete
službo za pomoč uporabnikom za WordPress?

LiveAgent je najboljša izbira, saj ponuja več kot 140 funkcij in več kot 40 integracij.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Podpora 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporabljajo ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
helpdesk software animation

Izboljšajte podporo strankam z LiveAgentovim vtičnikom za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjenim WordPressu

Zagotavljanje odlične podpore strankam je tisto, kar je pomembno, je tisto, kar pomaga blagovnim znamkam, da izstopajo od konkurence, in ohranja zvestobo strank. Če poslujete na WordPressovem spletnem mestu, je z LiveAgentovim vtičnikom za in za klepet v živo, namenjenim WordPressu, zagotavljanje hitre in učinkovite podpore veliko lažje. S svojimi strankami in potencialnimi strankami sodelujte proaktivno, ponudite takojšnjo podporo, izboljšajte zadovoljstvo strank in spodbudite konverzijo.

Ali je LiveAgentov vtičnik za pomoč uporabnikom in za klepet v živo, namenjen WordPressu, prava izbira za vaše podjetje?

Izbira pravega vtičnika za pomoč v WordPressu ni nujno zahtevna naloga. Z vtičnikom LiveAgent lahko na svoje spletno mesto ali blog, ki ga poganja WordPress, preprosto dodate gradnik za klepet v živo. S širokim naborom običajnih in edinstvenih funkcij klepeta v živo lahko izkoristite:
real-time typing view

Najhitrejši in popolnoma prilagodljiv gradnik za klepet, ki dopolnjuje vaše spletno mesto

Ker imajo današnji potrošniki visoka pričakovanja glede hitrosti podpore strankam, smo izdelali  , ki se prikaže v samo 2,5 sekunde. Poleg tega ga je mogoče v celoti in enostavno prilagoditi – videz pripomočka za klepet lahko natančno uravnate, tako da bo videti kot del vašega spletnega mesta.
Live chat - Proactive chat invitations

Proaktivna povabila na klepet, da vključite in pretvorite več obiskovalcev v stranke

Izboljšajte sodelovanje tako, da svoje že obstoječe in potencialne stranke proaktivno povabite na klepet z agenti, medtem ko brskajo po vašem spletnem mestu. Nastavite povabila za klepet za URL-je po meri, kot so strani s cenami ali blagajne, in povečajte konverzije kot še nikoli doslej. LiveAgent prav tako zagotavlja, da se proaktivna vabila prikažejo le, ko je na spletu dovolj razpoložljivih predstavnikov.
Shared customer information - LiveAgent

Inteligentno usmerjanje klepeta za zagotavljanje hitre in pravilne komunikacije

LiveAgent usmerja dohodne klepete k pravim članom vaše ekipe in dinamično prilagaja razpoložljivost klepeta, ko se vaši agenti prijavljajo in odjavljajo med izmenami. Poleg tega napredno usmerjanje klepetov zagotavlja, da se klepet dodeli agentom, ki so s temi strankami v klepetu že sodelovali, kar zagotavlja natančnejšo in ustreznejšo komunikacijo.
smart and intelligent call routing by LiveAgent

Spletno spremljanje za opazovanje vedenja obiskovalcev na vašem spletnem mestu.

Spremljajte, kdo brska po vašem spletnem mestu, kako se po njem premika in kako dolgo je na njem. Oboroženi z ustreznim kontekstom, kot so dejanska stran obiskovalca, referenčni HTTP, država in trenutni čas, jih lahko proaktivno povabite na klepet, ko se vam zdi to primerno.
What is live chat software

Vpogled v tipkanje v realnem času za hitrejšo pripravo odgovorov

Naredite vtis na stranke, s katerimi se pogovarjate, in jim z čarovnijo “vpogleda v tipkanje v realnem času” zagotovite še hitrejše odgovore. Oglejte si, kaj obiskovalec na drugi strani v realnem času vtipka v pogovorno okence, še preden pošlje to sporočilo, in začnite razmišljati o odgovoru. Odgovor pripravite, še preden je vprašanje dejansko poslano, in navdušite stranke s hitrimi storitvami.
Three agents providing support via voice

Interni klepet za interakcijo s sodelavci, kadar je potrebna dodatna pomoč

Nimate odgovora ali ne morete takoj rešiti strankine težave? Povežite se s sodelavci preko notranjega klepeta, kadar potrebujete pomoč članov ekipe. Svoje sodelavce lahko povabite v tekočo sejo klepeta, jim pošljete besedilna sporočila ali napišete opombe, ki so vidne samo vam in drugim agentom.

Zakaj bi morali svojim strankam ponuditi podporo preko klepeta v živo

Trend na svetovnem trgu

Klepet v živo kot komunikacijski kanal še naprej raste. Globalni trg programske opreme za klepet v živo naj bi do leta 2023 dosegel vrednost 997 milijonov dolarjev.

Poveča zadovoljstvo strank

Klepet v živo ima najvišjo stopnjo zadovoljstva med vsemi kanali storitev za stranke, in sicer 73 %, v primerjavi z 61 % za e-pošto in 44 % za telefonsko podporo.

Poveča prodajo in zvestobo

79 % podjetij trdi, da ponudba podpore preko klepeta v živo pozitivno vpliva na prodajo, prihodke in zvestobo strank.
Macros, Attachments and Notes

Celostna rešitev

Poleg vtičnika za klepet v živo za WordPress, LiveAgent ponuja celovito vsekanalno rešitev za pomoč uporabnikom, ki vključuje več kot , več kot 40 integracij in na tone razpoložljivih možnosti prilagajanja.

Služba za pomoč uporabnikom v oblaku za vse vaše potrebe v zvezi s podporo strankam

Tudi sicer LiveAgentova programska oprema za pomoč uporabnikom in klepet v živo popolnoma temelji na oblaku. Ker je služba za pomoč uporabnikom ena izmed najtežjih aplikacij za storitve za stranke, je rešitev v oblaku boljša rešitev iz različnih razlogov. Ne zahteva neprijetnega prenosa, deluje in shranjuje podatke na oddaljenih strežnikih ter ne preobremenjuje vaše podatkovne zbirke, zato jo lahko uporabljate tudi takrat, ko je vaše spletno mesto v okvari.
help desk software by LiveAgent
LiveAgent - call center software trusted by leading companies

Srečnejše stranke so na dosegu enega klika, poskusite!

Ali ste vedeli, da je bil LiveAgent v letih 2019 in 2020 najbolje ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom za mala in srednje velika podjetja? Poizkusite popolnoma funkcionalno in brezskrbno 14-dnevno brezplačno različico, ter si podrobneje oglejte, kako vse skupaj deluje in kako vam lahko pomaga dvigniti podporo strankam na višjo raven. Kreditna kartica ni potrebna.
Povezani članki zPodpora za WordPress

Post Affiliate Pro

Post Affiliate Pro je vodilna programska oprema za sledenje podružnic in je na voljo od leta 2004. Zaupa ji več kot 30k podjetij.

Kako kontaktirati podporno službo podjetja Themonic preko elektronske pošte, klepeta v živo, telefona, družbenih omrežij in samopostrežne podpore.

Themonic kontakti podporne službe

Najnovejše novice o posodobitvah in popustih LiveAgent. Podpora preko e-pošte in samopostrežne baze znanja. Themonic ne ponuja klepeta v živo ali podpore preko klicnega centra. Kontakti za podporo strankam na spletni strani Themonic. Podjetje ponuja hitre predloge za WordPress bloge.

Kakšne so prednosti uporabe klepeta v živo? Oglejte si statistiko, da vidite, kako vpliva na stranke in kako ga lahko uporabite.

Prednosti klepeta v živo

Klepeta v živo povečata prodajo in izboljšata zvestobo ter ugled blagovne znamke. Proaktivna podpora za klepet v živo prinaša številne koristi, med drugim tudi povečanje prodaje. Klepet v živo vodi do povečanja prihodka in konverzije, ter boljšega ugleda blagovne znamke.

Podpora za klepet je na voljo prek programske opreme za klepet v živo. LiveAgent svojim strankam ponuja spletno podporo za klepet. Predstavnik stranke je pripravljen pomagati.

Podpora za klepet

Podpora za klepet omogoča hitro in učinkovito reševanje potreb strank preko spletnega klepeta v realnem času. LiveAgent ponuja to storitev s personalizacijo, hitrostjo in uporabnostjo. Osnovna pravila vključujejo pravilno slovnico, hitrost odziva in uporabo popolnih stavkov.

Klepet v živo je eno od orodij programske opreme za pomoč uporabnikom, ki strankam omogoča, da se obrnejo na vas prek vašega spletnega mesta.

Podpora za klepet v živo

Klepeta v živo povečajo zadovoljstvo strank in pomagajo pri odločanju o nakupu. Programska oprema, kot je LiveAgent, lahko pomaga izboljšati pomoč strankam in povečati prodajo. FrëschKëscht se je odločil za uporabo LiveAgent-a in zaposleni so s tem zadovoljni. LiveAgent ponuja funkcije za podporo strankam, vključno s cenikom, alternativami in integracijami, ter programske opreme za voip telefonske sisteme, dohodne klicne centre, upravljanje pritožb in odjemalske portale.

Notranje povezave so bistvene za vsako strategijo SEO. Oglejte si vtičnik za samodejno interno povezovanje WordPress, ki bo opravil vse delo namesto vas!

Najboljši vtičnik WordPress za notranje povezovanje plugin

Quality Unit ponuja vtičnik za notranje povezave, ki omogoča diversifikacijo sidrnih besedil, samodejno povezovanje, črni seznam URL-jev, množični uvoz ključnih besed, uporabo taksonomij WordPress, samodejni uvoz ključnih besed iz vtičnikov Yoast SEO ali RankMath, cilje povezav po meri ter določeno število povezav za vsak članek/odstavek. Vse to omogoča enostavno notranje povezovanje in izboljšanje SEO na spletnem mestu WordPress.

You will be
in Good Hands!

Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.

Rezervirajte si demo različico

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Close
Schedule a demo
Schedule a one-on-one call
  • How to achieve your business goals with LiveAgent
  • Tour of the LiveAgent so you can get an idea of how it works
  • Answers to any questions you may have about LiveAgent
Rezervirajte si demo različico
Start Free Trial x