Iščete alternativo za Helprace?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Helprace na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Povečajte zadovoljstvo strank s pravo alternativno programsko opremo Helprace. Zanesljiv sistem izdajanja vstopnic, baza znanja, klepet v živo ali podpora družbenih medijev, LiveAgent ima orodja, ki vam pomagajo zagotoviti najboljše storitve za stranke in povečati produktivnost agentov.

Preberite več o naši intuitivni podporni rešitvi in ugotovite, ali je to prava alternativa Helprace za vaše podjetje.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Prednosti prehoda na LiveAgent

Povečan donos obresti

Spremenite obiskovalce svojega spletnega mesta v plačljive stranke in povečajte svoj dohodek.

Prihranek časa in denarja

Prihranite čas in denar, tako da imate vse v eni rešitvi službe za pomoč uporabnikom.

Izboljšana produktivnost agentov

Odličen nabor orodij, funkcij in integracij vam pomagajo narediti več.

Helprace v primerjavi z LiveAgentom na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Pomoč
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
Helpprace ponuja nakup vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
Helpprace ne ponuja klepeta v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Helpprace ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
Helpprace ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
Helpprace ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
Helpprace ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
Helpprace ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent izklopljenje integracija Viber.
Helpprace ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
Helpprace ne ponuja integracije WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
Helpprace ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Helpprace ponuja forum za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
Helpprace ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
Helpprace ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Helpprace ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Helpprace ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
Helpprace ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Helpprace ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Helpprace ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Helpprace ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Helpprace ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
Helpprace ponuja neomejeno podporo 24/7.
liveagent tools

Opravite delo s pravimi orodji

Helprace je opravil odlično delo, vendar ni vsaka rešitev primerna za vsako podjetje. Zato bi morali za svoje podjetje izbrati zanesljivo alternativno programsko opremo za pomoč uporabnikom. LiveAgent lahko veliko prinese vaši službi za pomoč strankam.

Govorimo o odličnem vstopničnem sistemu, najhitrejšem pripomočku za klepet v živo, podpori družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp ali Viber. Skupaj s klicnim centrom in bazo znanja vam lahko ponudimo vsa orodja, ki jih potrebujete za zagotavljanje najboljše možne storitve za stranke. Bi radi videli ta orodja v akciji? Kliknite spodaj in jih preizkusite.

Oglejte si naša orodja

Hitri klepet v živo

Hiter klepet v živo je eno najbolj uporabnih orodij, ki vam jih lahko ponudi programska oprema službe za pomoč uporabnikom. Ponujamo vam najhitrejši pripomoček za klepet v živo s hitrostjo prikaza klepeta v samo 2,5 sekunde. Prav tako je opremljen z uporabnimi funkcijami, kot sta pogled tipkanja v realnem času in spremljanje spletnega mesta, ki agentom za podporo strankam zagotavlja boljši pogled.

Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Oglejte si demonstracijski pogovor v živo

Oglejte si ta video o našem klepetu v živo. Lahko okusite, kaj zmore. Pobrskajte tudi po našem kanalu YouTube in si oglejte več videoposnetkov o drugih funkcijah.

Najboljša uporabniška izkušnja

Da bi izdelali odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom, smo morali razumeti, kako zagotoviti odlično podporo našim strankam. Mislimo, da delamo prav in zato poskušamo biti zgled našim strankam.

Svojim strankam nudimo podporo strankam 24/7. Kadar koli potrebujete, nas lahko kontaktirate in tam vam bomo pomagali. Uporabite klepet v živo, pošljite nam e-pošto, pokličite nas, izbira je vaša. Naš cilj je zagotoviti najboljšo podporo, tako da lahko vi skupaj z vsemi drugimi storite enako za svoje stranke. Bi se želeli pridružiti našim vrstam zadovoljnih strank? Kliknite spodaj.

get inspired

Kaj pravijo naše stranke o LiveAgentu

LiveAgent - Powerful WYSIWYG editor

Ste pripravljeni, da poskusite našo Helprace alternativo?

Kliknite spodaj in začnite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje danes. Ni potrebnih podatkov o kreditni kartici in nobenih pogojev, le izkušnja s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent.

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zHelprace alternative
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x