Povečajte zadovoljstvo strank s pravo alternativno programsko opremo Helprace. Zanesljiv sistem izdajanja vstopnic, baza znanja, klepet v živo ali podpora družbenih medijev, LiveAgent ima orodja, ki vam pomagajo zagotoviti najboljše storitve za stranke in povečati produktivnost agentov.
Preberite več o naši intuitivni podporni rešitvi in ugotovite, ali je to prava alternativa Helprace za vaše podjetje.
Prenos podatkov skozi napravo
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Spremenite obiskovalce svojega spletnega mesta v plačljive stranke in povečajte svoj dohodek.
Prihranite čas in denar, tako da imate vse v eni rešitvi službe za pomoč uporabnikom.
Odličen nabor orodij, funkcij in integracij vam pomagajo narediti več.
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Pomoč
|
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
|
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
|
Helpprace ponuja nakup vstopnic.
|
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
|
LiveAgent ponuja klepet v živo.
|
Helpprace ne ponuja klepeta v živo.
|
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
|
LiveAgent ponuja klicni center.
|
Helpprace ne ponuja klicnega centra.
|
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
|
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
|
Helpprace ponuja samopostrežni portal.
|
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
|
Helpprace ne ponuja integracije s Facebookom.
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
|
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
|
Helpprace ne ponuja integracije Twitterja.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
|
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
|
Helpprace ne ponuja integracije Instagrama.
|
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent izklopljenje integracija Viber.
|
Helpprace ne ponuja integracije Viber.
|
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
|
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
|
Helpprace ne ponuja integracije WhatsApp.
|
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
|
LiveAgent ponuja bazo znanja.
|
Helpprace ponuja bazo znanja.
|
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
|
LiveAgent ponuja forum za stranke.
|
Helpprace ponuja forum za stranke.
|
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
|
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
Helpprace ponuja avtomatizacijo in pravila.
|
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
|
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
|
Helpprace ponuja funkcije API-ja.
|
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
|
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
|
Helpprace ne ponuja funkcij IVR.
|
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
|
LiveAgent ponuja video klice.
|
Helpprace ne ponuja video klicev.
|
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
|
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
|
Helpprace ponuja neomejeno zgodovino.
|
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Helpprace ponuja neomejeno število spletnih mest.
|
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
|
Helpprace ne ponuja neomejenih gumbov za klepet.
|
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
|
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Helpprace ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
|
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
|
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
|
Helpprace ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
|
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
|
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Helpprace ponuja neomejeno podporo 24/7.
|
Helprace je opravil odlično delo, vendar ni vsaka rešitev primerna za vsako podjetje. Zato bi morali za svoje podjetje izbrati zanesljivo alternativno programsko opremo za pomoč uporabnikom. LiveAgent lahko veliko prinese vaši službi za pomoč strankam.
Govorimo o odličnem vstopničnem sistemu, najhitrejšem pripomočku za klepet v živo, podpori družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp ali Viber. Skupaj s klicnim centrom in bazo znanja vam lahko ponudimo vsa orodja, ki jih potrebujete za zagotavljanje najboljše možne storitve za stranke. Bi radi videli ta orodja v akciji? Kliknite spodaj in jih preizkusite.
Hiter klepet v živo je eno najbolj uporabnih orodij, ki vam jih lahko ponudi programska oprema službe za pomoč uporabnikom. Ponujamo vam najhitrejši pripomoček za klepet v živo s hitrostjo prikaza klepeta v samo 2,5 sekunde. Prav tako je opremljen z uporabnimi funkcijami, kot sta pogled tipkanja v realnem času in spremljanje spletnega mesta, ki agentom za podporo strankam zagotavlja boljši pogled.
Oglejte si ta video o našem klepetu v živo. Lahko okusite, kaj zmore. Pobrskajte tudi po našem kanalu YouTube in si oglejte več videoposnetkov o drugih funkcijah.
Da bi izdelali odlično programsko opremo za pomoč uporabnikom, smo morali razumeti, kako zagotoviti odlično podporo našim strankam. Mislimo, da delamo prav in zato poskušamo biti zgled našim strankam.
Svojim strankam nudimo podporo strankam 24/7. Kadar koli potrebujete, nas lahko kontaktirate in tam vam bomo pomagali. Uporabite klepet v živo, pošljite nam e-pošto, pokličite nas, izbira je vaša. Naš cilj je zagotoviti najboljšo podporo, tako da lahko vi skupaj z vsemi drugimi storite enako za svoje stranke. Bi se želeli pridružiti našim vrstam zadovoljnih strank? Kliknite spodaj.
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Kliknite spodaj in začnite brezplačno 14-dnevno preizkusno obdobje danes. Ni potrebnih podatkov o kreditni kartici in nobenih pogojev, le izkušnja s programsko opremo službe za pomoč uporabnikom LiveAgent.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije: klepet v živo, klicni center, integracije družabnih medijev, kot so, Facebook, Viber, Twitter, in Instagram.
Dodatne prednosti uporabe storitev, ki jih ponuja LiveAgent, v primerjavi z uporabo storitev programske opreme Helprace vključujejo, večje zadovoljstvo strank, ohranjanje zvestobe strank, nižji stroški storitev za stranke, nižja stopnja izgube strank, in boljši potek dela agentov.
LiveAgent has gained popularity among companies due to its accessible pricing, excellent support team, advanced automation features, and various integrations. Customers have switched to LiveAgent from Zendesk and other support systems due to its ease of use, email capabilities, the ability to add attachments and organizing email threads, mobile accessibility, and overall functionality. It offers a great value for both small and large businesses.
Iščete alternativo za HelpSpot?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki omogoča razvrščanje vstopnic glede na kategorijo in statistični pregled. Uporabniki, ki so ga preizkusili, so izrazili zadovoljstvo zaradi pospešitve komunikacije s strankami, izboljšanja podpore in povečanja prodaje. LiveAgent je enostaven za uporabo, in omogoča podporo strankam kjerkoli že so.
Iščete alternativo za osTicket?
LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo veliko podjetij in organizacij, saj je cenovno ugoden in učinkovit. Uporaba LiveAgent-a povzroči hitrejši odzivni čas, večje zadovoljstvo strank, povečanje prodaje in stopnje konverzije. Omogoča tudi boljšo podporo strankam preko različnih kanalov, kot so klepet v živo, elektronska pošta, socialni mediji in integracija telefonije. Uporabnikom olajša delo s strankami in izboljša njihovo produktivnost ter zmanjša čas, porabljen za sortiranje e-pošte.
LiveAgent je programska oprema službe za pomoč za mala in srednja podjetja, ki je na voljo v 43 različnih jezikovnih prevodih, podpira pa jezikovno prilagodljive pripomočke. Je največkrat pregledana in št. 1 ocenjena, odlična alternativa Groovu. LiveAgent vam prihrani čas in denar, tako da se lahko osredotočite na vzpostavljanje odnosov s strankami. Preverite primerjavo z Grooveom na podlagi mnenj strank na Capterra, aktualno od 28.1.2020.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlično orodje za komunikacijo s strankami, ki je pospešilo komunikacijo s strankami in jim omogočilo klepet s strankami. Uporaba LiveAgenta je izboljšala zadovoljstvo strank in prodajo ter povečala odzivni čas za 60%. Stopnja konverzije plačanih strank se je po uporabi LiveAgenta povečala za 325%. Vse to je privedlo do izboljšanja produktivnosti in profesionalnega pristopa do strank. LiveAgent je priporočljiv za izboljšanje in učinkovitost storitve za stranke.
Zahvaljujemo se vam za vašo nedavno registracijo na platformi LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo takoj po namestitvi računa poslano sporočilo s podatki za prijavo.
Če malo počakate, boste po končani namestitvi lahko do svojega računa dostopali neposredno od tu.
Po končanem postopku vam bomo na vaš e-poštni naslov poslali podatke za prijavo.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih