Partner
Ka je MultiTEL?
MultiTEL je ponudnik storitev VoIP s stroškovno učinkovitimi komunikacijskimi rešitvami. Ponuja storitve v svetovnem merilu s prisotnostjo na vseh celinah. Poleg pokritosti po vsem svetu MultiTEL ponuja tudi analitična orodja, ki jih je mogoče uporabiti za sledenje količini vhodnih in odhodnih klicev ter tekstovnihsporočil.
Kako lahko uporabite MultiTEL z LiveAgent?
MultiTEL je eden od ponudnikov VoIP, ki je podprt s programsko opremo za pomoč strankam LiveAgent. Izberete ga lahko za svojega ponudnika telekomunikacijskih storitev. Vse, kar morate storiti, je, da dobite svojo klicno številko, jo povežete z LiveAgent in začnete zagotavljati in sprejemati klice strank kot del multikanalne podpore strankam.
LiveAgent funkcije klicnega centra vam lahko pomagajo z upravljanjem klicev vaših strank. Usmerjanje klicev do pravih agentov, ustvarjenje IVR dreves po meri za pomoč vašim strankam, da dosežejo specifične oddelke, ustvarjanje video klicev ali poslušanje vaših shranjenih predhodnih konverzacij v LiveAgent zgodovini.
Če želite izvedeti več, si oglejte spodnji video, da vidite, kako klicni center LiveAgent deluje v praksi.
Katere so prednosti uporabe MultiTEL?
- Pokritost po vsem svetu
- Globalne telefonske številke
- Uporaben izbor funkcij
- Analitično orodje za klice in tekstovna sporočila
Create your own call center today!
Try LiveAgent with our free 14-day trial and provide better phone support
Ali je MultiTEL integracija z LiveAgent brezplačna?
Integracija je že vključena v paket LiveAgent in vam ni potrebno doplačevati. Ko imate dostop do MultiTEL in LiveAgent, lahko svojo številko MultiTEL preprosto povežete s službo za pomoč in začnete klicati.
Kako integrirati MultiTEL z LiveAgent?
MultiTEL je že vgrajen v LiveAgent, vse kar morate storiti je, da dodate svojo številko MultiTEL in uredite preprosto konfiguracijo. Sledite spodnjim navodilom, če želite izvedeti, kako dokončati postopek.
- Pojdite na MultiTEL spletno stran in ustvarite račun. To je brezplačno. Po prijavi pojdite na nadzorno ploščo in kliknite na Številke > Moje številke in izberite Najemi številke. Izpolnite kontaktni obrazec in MultiTEL vas bo kontaktiral. Ko dobite svojo številko od MultiTEL, pojdite na svoj račun LiveAgent.

- V nadzorni plošči vašega LiveAgent pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke. Kliknite na gumb ustvari na vrhu vaše MultiTEL številke v sistemu. Nato izberite MultiTEL s seznama ponudnikov.

Zdaj navedite svoje uporabniško ime, geslo in številko za MultiTEL. Izberite oddelek, kamor naj gredo klici, poimenujte številko in izberite, če želite, da se klici snemajo. Kliknite Dodaj in končali ste.

Vaša številka MultiTEL je zdaj povezana z LiveAgent in lahko sprejemate klice strank. Poleg klicnega centra LiveAgent ponuja široko paleto orodij za pomoč uporabnikom v enem sistemu za zahtevke – emaile, klepet v živo, portal za stranke, ali socialne medije kot Facebook, Instagram in Twitter.
Izvedite več o LiveAgent na naši strani s funkcijami ali si oglejte video spodaj za celote oglet nabora orodij.
Frequently asked questions
Kaj je MultiTEL?
MultiTEL je ponudnik VoIP, ki ponuja globalne številke, različne klicne funkcije in analitična orodja za klicanje in pošiljanje besedilnih sporočil.
Ali lahko integriram MultiTEL z LiveAgent?
MultiTEL številke je enostavno dodati v LiveAgent zahvaljujoč vgrajeni funkcionalnosti. Takole naredite.
- Odprite LiveAgent in pojdite na Konfiguracija > Klic > Številke
- Ustvarite novo številko in izberite MultiTEL s seznama ponudnikov
- Dodajte svojo številko in ostale informacije in kliknite Dodaj
Ali je integracija MultiTEL z LiveAgent brezplačna?
Integracija je del našega all-inclusive paketa LiveAgent brezplačna in brez dodatnih stroškov
LiveAgent je programska oprema za pomoč uporabnikom, ki ponuja številne funkcije za boljšo upravljanje pomoči uporabnikom. Med drugim vključuje Gamifikacijo, poročilo SLA Dnevnik, večjezičnost v portalu za stranke, izdajo značk in nagrad za prizadevne agente ter notranjo bazo znanja. Za varnost ponuja blokiranje IP naslovov, preverjanje v dveh korakih, GDPR in HTTPS šifriranje. S funkcijami kot so enotna prijava, integracije in orodja za sodelovanje ter prilagodljivi jezikovni pripomočki, ter z API-jem, je LiveAgent dostopen in fleksibilen.
Večkanalno sodelovanje strankVečkanalno sodelovanje strank
Večkanalno vključevanje strank je pomembno za sodobne organizacije, saj omogoča učinkovito komunikacijo preko različnih kanalov in boljše zadovoljstvo strank. Podjetja uporabljajo večkanalno vključevanje strank za izboljšanje doslednosti komunikacije in interakcije s strankami v vseh kanalih podpore, prodaje ali trženja, kar povzroči večjo zvestobo strank in prodajo ter zmanjša odliv strank. Med izzivi spadajo manjši števil zaposlenih in časa za upravljanje vseh kanalov ter izpolnjevanje pričakovanj strank. Večkanalno vključevanje strank je odlična rešitev za gradnjo in izboljšanje prepoznavnosti blagovne znamke ter ustvarjanje pomembnih odnosov s strankami in velikim občinstvom strank.
Večkanalna storitev za stranke
Da bi gradili močne odnose s strankami, je pomembno zagotoviti prilagojeno podporo po kanalih, ki jo stranke že uporabljajo. Močna blagovna znamka in ciljno usmerjeno sporočanje pomagata povečati zaupanje strank. Analiza podatkov o strankah lahko zmanjša operativne stroške, medtem ko pravila avtomatizacije in pozornost na mobilne naprave in družabna omrežja prispevajo k boljši uporabniški izkušnji. Klepet v živo in tradicionalne oblike storitev za stranke so še vedno pomembni, vendar zahtevajo dobro usposobljeno osebje.
Besedilo govori o pomenu uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra. V besedilu so predstavljeni pojmi, kot je prediktivni klicalnik in LiveAgent kot programska oprema za pomoč strankam. Opisan je tudi cenik in lastnosti programske opreme LiveAgent. Besedilo vsebuje tudi informacije o drugih vrstah programske opreme za dohodne klice, upravljanje pritožb in upravljanje e-pošte. Na voljo je tudi demo različica programa in možnost naročila novic o posodobitvah in popustih LiveAgent.