Številne študije kažejo, da bi večina današnjih potrošnikov raje poiskala informacije na spletu in sama rešila težave, kot da bi poklicala podporo za stranke. S programsko opremo za dokumentacijo pomoči LiveAgent lahko preprosto ustvarite obsežno bazo znanja s podporno dokumentacijo, da omogočite samopostrežno storitev 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Svojim strankam zagotovite znanje, kadar koli ga najbolj potrebujejo – in brez potrebe neposredno pomoč vaših agentov. Z LiveAgentom lahko uspešno zmanjšate obremenitev svoje ekipe in hkrati zadovoljite svoje stranke.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team