Prilagodljiva programska oprema za podporno dokumentacijo

Ustvarite zapletene baze znanja za stranke in zastopnike z le nekaj kliki.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Knowledge base software by LiveAgent

Z lahkoto ustvarite bazo znanja in dokumentacijo za podporo

Številne študije kažejo, da bi večina današnjih potrošnikov raje poiskala informacije na spletu in sama rešila težave, kot da bi poklicala podporo za stranke. S programsko opremo za dokumentacijo pomoči LiveAgent lahko preprosto ustvarite obsežno bazo znanja s podporno dokumentacijo, da omogočite samopostrežno storitev 24 ur na dan, 7 dni v tednu.

Svojim strankam zagotovite znanje, kadar koli ga najbolj potrebujejo – in brez potrebe neposredno pomoč vaših agentov. Z LiveAgentom lahko uspešno zmanjšate obremenitev svoje ekipe in hkrati zadovoljite svoje stranke.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
3 people reviewing support documentation

Kaj je podporna dokumentacija?

Podporna dokumentacija vsebuje uradne informacije, ki pojasnjujejo uporabo, funkcionalnost, ustvarjanje ali arhitekturo izdelka ali storitve podjetja. Vsebuje lahko vse, od osnovnih navodil za uporabo do naprednih tehničnih navodil v vaši bazi znanja. Dokumentacija za podporo je ustvarjena za stranke, agente za podporo in vse druge v vaši skupini, ki morajo poznati podrobnosti o tem, kako deluje vaš izdelek ali storitev. Podporna dokumentacija je nujna za SaaS in tehnološka podjetja, ki prodajajo kompleksne programske rešitve.

Ključne prednosti dobro napisane dokumentacije za podporo strankam

Temeljita podporna dokumentacija prinaša poslovne koristi na več ravneh. Poleg tega je bistvenega pomena tako za vaše stranke kot za agente za podporo.

Podprite svoje agente in ekipe

Dokumentacija iz baze znanja je bistvena za vašo ekipo za podporo. Z vsem, kar je priročno dokumentirano, bodo vaši agenti vedno imeli pri roki prave informacije, s katerimi bodo strankam zagotovili hitre in dosledne odgovore.

Izboljšajte zadovoljstvo strank

Potrošniki imajo vse pogosteje raje samopostrežne kot človeške interakcije. Obsežna zbirka znanja in podporna dokumentacija pooblašča vaše stranke, da odpravijo težave, še preden bodo morali zaprositi za pomoč.

Postanite avtoriteta v svoji niši

Če svojim strankam ponudite zanesljiv, natančen, ustrezen in celovit vir informacij o vaših izdelkih ali storitvah, lahko zgradite boljši ugled blagovne znamke in si pridobite več zaupanja strank.

Omogočite svojim strankam in ekipi za podporo pravo znanje

Z zbirko znanja LiveAgent in programsko opremo za spletno dokumentacijo za pomoč, lahko vso svojo podporno dokumentacijo združite v centralizirano bazo znanja in jo naredite enostavno dostopno vsem, ki jo potrebujejo.
Post Affiliate Pro knowledge base on laptop screen

Zmogljiv WYSIWYG urejevalnik

Z zmogljivim vizualnim urejevalnikom WYSIWYG ustvarjanje, urejanje in oblikovanje vaše baze znanja in podporne dokumentacije še nikoli ni bilo lažje. Dodate lahko slike, videoposnetke, tabele in druge vizualne vsebine, da zagotovite, da je vaša vsebina privlačna in enostavna za uporabo.

Notranja podporna dokumentacija

Zgradite interno bazo znanja z bistveno dokumentacijo, ki bo vidna samo vaši skupini za podporo. Posrednikom zagotovite takojšen dostop do pravih informacij in jim omogočite, da hitro rešijo težave s strankami, ne da bi morali izgubljati ure pri iskanju rešitev.
woman behind computer organizing support documentation
woman adding content to multiple support documentation files

Več baz znanja

Nastavite neomejeno število baz znanja, eno za vsako vašo blagovno znamko, izdelek, storitev ali oddelek – vse v enem računu LiveAgent. Vsaka baza znanja je popolnoma ločena in bo imela svojo edinstveno zasnovo, nastavitve in vsebino.

Priloge v člankih

Dokumentacijo za podporo dopolnite z dodatnimi koristnimi viri tako, da v svoje članke v bazi znanja priložite datoteke, ki jih je mogoče prenesti. Naredite svojo vsebino še bolj informativno in dragoceno ter strankam pomagajte poglobiti v teme, ki jih zanimajo.
woman downloading support documentation
search suggestion in LiveAgent - gif

Iskalni pripomoček s predlogi

Pomagajte svojim strankam in vaši skupini za podporo, da se enostavno in brez težav pomikajo po dokumentaciji vaše baze znanja, tako da omogočite pripomoček za iskanje, ki v realnem času samodejno predlaga ustrezno vsebino na podlagi ključnih besed, vnesenih v iskalno vrstico.

Bogate možnosti prilagajanja

Poskrbite, da se vaša dokumentacija zbirke znanja ujema s slogom vaše blagovne znamke z vrsto nastavitev in možnosti prilagajanja. Lahko spremenite logotip, naslov, izberete temo, določite barve, vstavite svoj HTML in CSS po meri ali dodate kode za sledenje.
woman designing website

V LiveAgent je veliko več

Ohranite vso komunikacijo s strankami na enem mestu in omogočite samopostrežno podporo. Enostavno upravljajte z vstopnicami, e-pošto, klepeti, klici in sporočili v družabnih medijih z enotno rešitvijo za podporo strankam.
book lover - illustration

Portal za samopostrežne storitve za stranke

Poleg izdelave podporne dokumentacije lahko nastavite celoten samopostrežni portal, na katerem lahko stranke predložijo in upravljajo svoje zahtevke, delijo povratne informacije in med seboj komunicirajo v forumu skupnosti.

Podpira upravljanje zahtevkov

Od pametne distribucije zahtevkov, pravil avtomatizacije delovnih tokov in enostavnega upravljanja odgovornosti – do pripravljenih odgovorov, sporazumov o ravni storitev, robustnega poročanja in orodij za sodelovanje v skupini – LiveAgent ponuja celoten nabor funkcij za zahtevke.
Test email campaigns
quick quality customer service through live chat

Klepet v živo v realnem času

Zagotovite takojšnjo podporo strankam s klepetom v živo. Naš pripomoček za klepet je najhitrejši na trgu in vključuje osnovne in napredne funkcije, kot so usmerjanje klepeta, proaktivna vabila na klepet, spremljanje obiskovalcev in veliko več.

Vgrajena programska oprema klicnega centra

LiveAgent ima vgrajen klicni center v oblaku in vam omogoča integracijo s katerim koli ponudnikom VoIP. Prejemajte klice iz stacionarnih telefonov ali neposredno iz svojega spletnega mesta (tako glasovne kot video) brez dodatnih stroškov na minuto.
two people video calling

Upravljanje kanalov družbenih medijev

Povežite se s Facebook, Twitter in Instagram, da poenostavite vse svoje kanale v družabnih medijih v eno mapo »Prejeto«. Preprosto spremljajte in odgovarjajte na vsa sporočila, komentarje in omembe blagovnih znamk iz ene same nadzorne plošče, ne da bi se morali premikati med različnimi družabnimi računi.

Zakaj LiveAgent? Več kot 30.000 podjetij se ne more motiti

Integrations pricing-icon

Več kot podporna dokumentacija

V enem orodju smo združili zahtevke, klepet, glasovne in video posnetke, socialna omrežja in samopostrežno podporo.
colorful review - icon

Največkrat ocenjevan in #1 ocenjen

LiveAgent je bil v letih 2019–2020 najbolj pregledovana in #1 ocenjena programska rešitev službe za pomoč malim in srednje velikim podjetjem.
birthday cake - icon

Preko 15 let na tržišču

Naš sistem za podporo strankam zagotavljamo podjetjem v različnih panogah od leta 2004.
Gear - icon

Bogat s funkcijami in razširljiv

LiveAgent je opremljen s 180+ funkcijami, 40+ integracijami in ga lahko prilagodite svojim zahtevam.
Savings illustration

Izberite načrt, ki najbolje ustreza vašim potrebam

4 naročniškimi paketi, ki jih lahko izbirete in s popolnoma preglednimi in poštenimi cenami, lahko LiveAgent koristi vsakemu podjetju – ne glede na velikost ali panogo, v kateri deluje. Začnite 14-dnevno brezplačno preizkusno obdobje, da preverite, kako lahko izboljša vaše izkušnje s podporo strankam.
Povezani članki zProgramska oprema za podporno dokumentacijo
Naučite se ključnih razlik med upravljanjem vsebine in upravljanjem znanja ter kako ju implementirati v svojo marketinško strategijo.

Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja

Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

Start Free Trial x