Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vloga agenta

Kakšna je vloga agenta?

Ko je v LiveAgent dodan nov agent, je treba določiti njegovo vlogo. Vloga zastopnika predstavlja in določa njegove možnosti in odgovornosti v službi za pomoč uporabnikom. V LiveAgent lahko izbirate med dvema vlogama. S skrbniško vlogo lahko agent nadzoruje in upravlja sistemske nastavitve. Z vlogo agenta lahko agenti odgovarjajo na zahtevke in rešujejo težave s strankami, vendar ne morejo nadzorovati sistema. Bolj organizirano in jasno je z ustvarjanjem vloge agenta.

agent_role
Vloga agenta v LiveAgent
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Kaj pomeni vloga agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Agent je nekdo, ki je del ekipe za podporo strankam. On je tisti, ki skrbi za stranke in jim nudi storitev podpore. Naloge zastopnika vključujejo podporo stranki pri reševanju njegove težave z odgovarjanjem na telefonske klice in sporočila ali s klepetom. Agenti, ki delujejo kot skrbniki, imajo dostop do poročil in lahko upravljajo druge uporabnike. Zastopniki lahko delujejo tudi kot lastniki v LiveAgentu in imajo nato dostop do poslovnih informacij in računov.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Katere kompetence vključuje vloga agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zastopnik je najpomembnejši element storitve za stranke podjetja. Imajo spretnosti, potrebne za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. Agent podpira in rešuje težave, in če deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem. Agent mora odlično poznati vprašanja, povezana z družbo, ki bi lahko zanimala stranko (na področju izdelkov, storitev, prodaje, trženja itd.).” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako dodeliti vloge posrednika v LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Če želite dodeliti vlogo agentom v LiveAgentu, naredite takole: 1. pojdite na zavihek Konfiguracija in izberite možnost Agenti. 2. Nato kliknete Ustvari zastopnika – tukaj ga morate tudi poimenovati, določiti e-poštni naslov in spol. 3. izberete vlogo – tukaj agentu daste vlogo: agent, skrbnik ali lastnik. ” } }] }

FAQ

Kaj pomeni vloga agenta?

Zastopnik je nekdo, ki je del ekipe za podporo strankam. On je tisti, ki skrbi za stranke in jim nudi storitev podpore. Naloge zastopnika vključujejo podporo stranki pri reševanju njegove težave z odgovarjanjem na telefonske klice in sporočila ali s klepetom. Agenti, ki delujejo kot skrbniki, imajo dostop do poročil in lahko upravljajo druge uporabnike. Zastopniki lahko delujejo tudi kot lastniki v LiveAgentu in imajo nato dostop do poslovnih informacij in računov.

Katere kompetence vključuje vloga agenta??

Zastopnik je najpomembnejši element storitve za stranke podjetja. Imajo spretnosti, potrebne za zagotavljanje najboljše storitve za stranke. Agent podpira in rešuje težave, in če deluje kot skrbnik, lahko nadzoruje in konfigurira sistem. Agent mora odlično poznati vprašanja, povezana s podjetjem, ki bi lahko zanimala stranko (na področju izdelkov, storitev, prodaje, trženja itd.).

Kako dodeliti vloge posrednika v LiveAgentu?

Če želite dodeliti vlogo agentom v LiveAgentu, morate narediti takole: 1. pojdite na zavihek Konfiguracija in izberite možnost Agenti. 2. Nato kliknete Ustvari zastopnika – tukaj ga morate tudi poimenovati, določiti e-poštni naslov in spol. 3. izberete vlogo – tukaj agentu daste vlogo: agent, skrbnik ali lastnik.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico