Kakšna so poslovna pravila?
Izogibajte se nezadovoljstvu predstavnika strank pri opravljanju res dolgočasnega dela. Dovolite, da se nekateri procesi samodejno izvajajo. Poslovna pravila nastavite v službi za pomoč uporabnikom. Pravila vam pomagajo pri vnaprej določenih dejanjih v programski opremi. Postavite pogoje in ko se izpolnijo, se izvede dejanje. Poslovna pravila se pogosto uporabljajo za prenos zahtevkov, spremembo prioritete zahtevkov, pošiljanje odgovora, spremembo ravni SLA, dodajanje ali odstranjevanje oznak in še veliko več. Prihranijo čas in prinašajo številne koristi. Agentom pomagajo ostati koncentrirani.
Naučite se več o pravilih v LiveAgent.

FAQ
Kakšna so poslovna pravila?
Poslovna pravila vsebujejo podrobna navodila, kako opravljati vsakodnevna opravila. Prav tako lahko ustvarite pravila na plošči LiveAgent. Zahvaljujoč temu boste imeli možnost bolj avtomatiziranih dejavnosti. Poslovna pravila se običajno uporabljajo za pošiljanje vstopnic, odstranjevanje ali dodajanje oznak (oznak) ter spreminjanje ravni SLA.
Kako ustvariti poslovna pravila?
Če želite ustvariti poslovna pravila na plošči, pojdite na »Konfiguracija«. Nato izberite zavihka »Avtomatizacija« in »Časovna pravila«. Zahvaljujoč pravilom lahko določite, kakšni zahtevki naj gredo v določene oddelke, katere oznake naj se ujemajohed with them, when the system is to mark tickets as spam.
Zakaj so pomembna poslovna pravila??
Poslovna pravila so pomembna, ker še bolj podpirajo avtomatizacijo dela, tako da agentom ni treba opravljati nepotrebnega dela in so učinkovitejši. Učinkovita pravila pomagajo tudi pri usmerjanju, kako naj delo poteka.
Strokovna opomba
<p>Učinkovita poslovna pravila izboljšajo učinkovitost podpore strankam in zmanjšajo čas odziva.</p>

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
ANGLEŠČINA ZA KLICNE CENTRE Besedišče, ki ga potrebujete ☎️
Besedišče in izgovorjava sta ključna pri komuniciranju s strankami. Pravilna izgovorjava pomaga ustvariti boljši splošni vtis podjetja in zaposlenih.
Kontrolni seznam postopkov obravnave pritožbe
Kako ravnati s težavami vaših strank? Uporabite naš kontrolni seznam postopkov obravnavanja pritožb strank, da zagotovite, da je za vse poskrbljeno.