Kdo je trenutni uporabnik?
Zadnji agent, ki je posodobil zahtevek, se imenuje tudi Trenutni uporabnik. Normalno je, da trenutni uporabnik ni isti predstavnik stranke, ki je bil prej dodeljen zahtevku. Ko se zahtevek posodobi, postane tudi trenutni uporabnik drugi.
Frequently Asked Questions
Kaj pomeni izraz trenutni uporabnik?
Trenutni uporabnik je agent, ki je nazadnje posodobil zahtevek. Ni nujno, da je agent dodeljen zahtevku. V trenutku, ko zahtevek posodobi drug agent, se trenutni uporabnik spremeni.
Kako lahko v LiveAgent preverite trenutnega uporabnika?
Če želite preveriti, kdo je trenutni uporabnik za določen zahtevek, pojdite na ploščo LiveAgent. Tam boste poleg seznama posameznih zahtevkov našli podatke o trenutnih uporabnikih. Zgodbo lahko redno spremljate.
Ali lahko urejate trenutne uporabnike v LiveAgent?
Če imate dostop do danega zahtevka in ga lahko uredite, lahko spremenite trenutnega uporabnika. Ko uredite dan zahtevek, postanete trenutni uporabnik. Ta funkcija vam pomaga ugotoviti, kdo je nazadnje spremenil vaš zahtevek.
Expert’s note
Trenutni uporabnik je agent, ki je nazadnje posodobil zahtevek v aplikaciji LiveAgent. Lahko se spremeni, ko drug agent posodobi zahtevek.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
LiveAgent omogoča klepet v živo, standardizirana sporočila in druge orodje za podporo strankam. Ponuja tudi brezplačen preizkus z 175 funkcijami in več kot 40 integracijami.
Predloge obrazcev službe za pomoč uporabnikom
Obrazci za pomoč uporabnikom morajo biti enostavni in razumljivi. Večkanalna podpora omogoča boljše razumevanje strank in zbiranje dragocenih vpogledov ter izboljšanje produktivnosti agentov. LiveAgent je priporočana rešitev za večkanalno podporo strankam.