Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Skrb za stranke

Kaj je skrb za stranke?

Stranke so zelo pomembne za vsako podjetje. Način, kako podjetje skrbi za svoje stranke, je zelo pomemben za izgradnjo dobre podobe in imena podjetja.

Skrb za stranke pomeni aktivnost, ki skrbi za stranke in izpolnjuje njihova pričakovanja. Stranke svoje težave, vprašanja in poizvedbe delijo s predstavniki podjetja, ki so odgovorni za njihovo reševanje. To je tudi postopek, ki jim lahko daje več, kot zahtevajo, in lahko zelo poveča zadovoljstvo strank.

Skrb za stranke

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni izraz skrb za stranke?

Skrb za stranke je aktivnost, ki skrbi za potrebe in pričakovanja stranke ter daje več, kot pričakujejo. Za to je v prvi vrsti odgovorna ekipa za pomoč strankam.

Zakaj je skrb za stranke pomembna?

Storitve za stranke so eno najpomembnejših področij v prodajnem procesu. Zahvaljujoč temu blagovna znamka gradi trajne odnose s stranko, lahko podrobno spozna njihove težave in pričakovanja. Služba za stranke je tudi prva točka stika s stranko, zato ima priložnost, da se hitro odzove na njene potrebe.

Katera so 3 načela skrbi za stranke?

Prvo in najpomembnejše načelo je, da mora služba za stranke prisluhniti stranki. Zahvaljujoč temu je podjetje na tekočem, ali izpolnjuje potrebe strank in dobiva povratne informacije o tem, kaj lahko izboljša pri delovanju celotne blagovne znamke.

Drugo pravilo je individualni pristop do stranke. Stranka se mora počutiti, da jo obravnavajo kot posebno entiteto in ne kot eno izmed mnogih.

Tretje načelo je empatija. Služba za stranke bi morala poskusiti razumeti, zakaj se stranka obnaša tako, kot se.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico