Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vpogledi v stranke

Kaj so vpogledi v stranke?

Sprejemanje in razumevanje vaših strank, ki temelji na njihovem vedenju, njihovih potrebah, njihovih željah, izkušnjah z vašim podjetjem, ki so jih uporabljali pri odločanju. To je vpogled v stranke. Podjetja usmerja k novim načinom, kako bolje služiti strankam.

Gre za poznavanje strank in trga. Vpogled v stranke je zelo uporaben v skoraj vseh oblikah poslovanja. Resnično vpliva na vsak sistem trženja.

Pridobite veliko korist svojemu podjetju in se naučite, kako v celoti izkoristiti vpogled v stranke.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni izraz vpogled v stranke?

Vpogled v stranke pomeni temeljito razumevanje strank, njihovega vedenja, želja, potreb in pričakovanj. Dobite ga lahko z analizo podatkov o strankah, npr. demografski podatki, zgodovina brskanja, nakupi, vračila, odzivi oglaševalske akcije. S tem želimo bolje razumeti stranko.

Ali so vpogledi v stranke pomembni?

Vpogledi potrošnikov so pomembni, saj pomembno vplivajo na uspešnost in učinkovitost vaših trženjskih in prodajnih akcij. Podatki za potrošnike vam omogočajo, da bolje razumete in spoznate svoje stranke. Zahvaljujoč temu podjetje lažje načrtuje dejavnosti, ki bodo usmerjene v dano ciljno skupino.

Kako zbrati vpoglede v stranke?

Zbiranje informacij o potrošnikih je izredno pomembno pri vodenju vašega podjetja. Pridobivanje vpogleda ni lahka naloga, zato morate upoštevati več dejavnikov. Najprej morate zbrati in analizirati povratne informacije strank o izdelkih, storitvah, storitvah in akcijah. Izjemno pomembno je tudi analiziranje ne le mnenj, ampak tudi razpoloženja strank, ki odražajo čustva strank. Toda zbiranje vpogledov ne sme biti omejeno samo na vaše stranke. Prav tako lahko raziščete svoje potencialne stranke, ki vam lahko dajo dodatne informacije o tem, zakaj še niso izbrale vašega izdelka. Poleg tega je seveda vredno skrbno analizirati podatke v poročilih, ki jih ustvarijo programi, ki jih uporabljate vsak dan.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico