Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Odnosi s strankami

Kaj so odnosi s strankami?

Odnosi s strankami so poslovni odnosi, ki jih ima vsako podjetje s strankami. Ne glede na to, kako veliko je podjetje, je pomen odnosov s strankami velik. Zato je treba zgraditi zveste, zaupanja vredne in dobre odnose. Obstaja veliko načinov, kako to storiti.

Vsako podjetje mora oceniti odnose s strankami ter razumeti motivacijo in zahteve strank. Nato morajo ponuditi odlično storitev, ponuditi kakovosten izdelek ali storitev in skrbeti za svoje stranke. CRM je strategija upravljanja odnosov s strankami.

Pogosta vprašanja

Kako definirati odnose s strankami?

Odnos s strankami je odnos, ki nastane med podjetjem in stranko. Odnosi na tem področju so izredno pomembni za uspeh podjetja. Zahvaljujoč izgradnji dobrih, trajnih odnosov, ki temeljijo na zaupanju, ima podjetje priložnost za uspeh.

Ali so odnosi s strankami pomembni za podjetje?

Odnosi s strankami bi morali biti za podjetje najpomembnejši. Zaradi dobrih odnosov podjetje obdrži kupce in jim prinaša vrednost. Za dobre odnose je najpomembnejše zagotoviti prvovrstno storitev za stranke. Zahvaljujoč temu se stranka počuti oskrbljeno in zaupa v podjetje. Poleg tega je idealen vir povratnih informacij.

Kako izboljšati odnose s strankami?

Za razvoj odnosa s stranko morate najprej skrbeti za stranko. Ravnajte z njimi posamično in razumite njihove potrebe. Blagovna znamka mora vzbuditi zaupanje strank, to pa bo med drugim tudi posledica dejstva, da bodo dejavnosti službe pregledne in tudi poštene. Bolje je priznati, da nekaj ne deluje, kot pa to skriti. Ko gradite odnos, ne bi smeli razmišljati predvsem o prodaji. Glavna stvar je vzpostaviti ta odnos in prodaja bo oblika stranskega učinka.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico