Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zadovoljstvo s storitvami za stranke

Kaj je zadovoljstvo s storitvami za stranke?

Zadovoljstvo strank je izraz, ki se pogosto uporablja pri trženju. V gospodarstvu je zadovoljstvo strank sklop tehnik in strategij, katerih cilj je povečati zadovoljstvo strank. Je merilo, kako izdelki in storitve, ki jih ponuja podjetje, izpolnjujejo ali presegajo pričakovanja strank. Zadovoljstvo strank je opredeljeno kot število strank ali odstotek vseh strank, katerih poročilo o njihovih izkušnjah s podjetjem, njegovimi izdelki ali storitvami (bonitetni indeksi) presega ugotovljeno raven zadovoljstva.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni zadovoljstvo strank?

Zadovoljstvo s storitvami za stranke ni nič drugega kot zadovoljstvo strank, ki jih imajo po stiku s službo za stranke. To je stopnja njihovega zadovoljstva z opravljeno storitvijo, reševanjem njihovih težav ter pridobivanjem pomoči in podpore.

Kako izmeriti zadovoljstvo storitev za stranke?

Zadovoljstvo storitev za stranke lahko merimo na več načinov. Od stranke lahko zahtevate, da izpolni anketo, bodisi v aplikaciji (če jo imate) ali kjer koli po opravljeni storitvi - v družabnih medijih, po e -pošti in po telefonu. Zadovoljstvo lahko merite tudi s posebnimi ukrepi, kot so kot CSAT, neto ocena promotorja ali ocena napora strank.

Kako izboljšati zadovoljstvo strank?

Če želite izboljšati zadovoljstvo strank, morate najprej razviti storitve za stranke in si prizadevati za odličnost. Izjemno pomembno je, da je stranka v središču pozornosti - poslušajte stranke, jim dajte tisto, kar potrebujejo, in bodite proaktivni. Aktivnost kaže, da je stranka pomembna za podjetje.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico