Kaj je programska oprema za pomoč uporabnikom?
Programska oprema je tu, da upravlja odnose s strankami. To je spletna platforma, kjer lahko vaši zastopniki rešujejo težave strank.
V programski opremi Help Desk se vsako postavljeno vprašanje spremeni v zahtevek. Ti zahtevki ne vsebujejo nobenih podatkov o stranki, samo o njeni težavi. To lahko povzroči ponavljanje zahtevkov in stranke postanejo razočarane.
Programska oprema za pomoč ponuja številne prednosti tako zastopnikom kot strankam. Zastopniki lahko dodeljujejo, dajejo prednost in kategorizirajo zahtevke ter zlahka razvrščajo rešene in nerešene zahtevke. Portal za stranke strankam ponuja bazo znanja in forum skupnosti, kjer lahko najdejo rešitve za svoje težave.
Frequently Asked Questions
Kako določiti programsko opremo za pomoč uporabnikom?
Podporna programska oprema je programska oprema, ki podpira delovanje ekipe za pomoč strankam. Zahvaljujoč njej imate možnost združevanja vseh agentov v eno mesto, dostop do e-poštnega predala, klepete v živo, klice, kontaktne obrazce, pa tudi podatke o strankah, zgodovino stikov in poročila.
Katere so nujne funkcije programske opreme za pomoč uporabnikom?
Nujne funkcije programske opreme za tehnično podporo vključujejo dostop do vseh komunikacijskih kanalov, kot so e-pošta, družabni mediji, klepet v živo in klicni center, intuitiven vmesnik, možnost integracije z drugimi orodji in možnosti sodelovanja z drugimi agenti. Seveda je treba s programsko opremo ravnati na odličnem nivoju.
Ali LiveAgent ponuja programsko opremo za pomoč uporabnikom?
LiveAgent ponuja programsko opremo za tehnično podporo. Programska oprema vključuje vse možnosti, potrebne za ohranitev službe za stranke na najvišji ravni. Ne ponuja samo večkanalnih funkcij, ampak tudi dostop do poročil in zgodovine dejavnosti. Vključuje tudi vrsto dodatnih funkcij, ki lahko izboljšajo delo ekipe.
Expert’s note
Najboljša programska oprema za pomoč uporabnikom zagotavlja dostop do vseh komunikacijskih kanalov, intuitiven vmesnik in možnosti sodelovanja z drugimi agenti.
Zagotovite odlične storitve za stranke
Klepet v živo in klicni center LiveAgent sta orodji, ki lahko povečata prihodek in izboljšata storitve za stranke. LiveAgent ponuja tudi večkanalno rešitev s številnimi funkcijami. Začnite brezplačen preizkus zdaj!
Programska oprema za klepet je najlažji in ne drag način komunikacije v realnem času med organizacijo in njenimi strankami ter obiskovalci spletnega mesta. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so prilagodljivi gumbi za klepet in uporaba chat obrazcev ter spremljanje tega, kaj stranke pišejo na klepetu v živo. Obstaja nekaj bistvenih funkcij, ki jih mora imeti programska oprema za klepet, vključno z avtomatskimi sporočili, ročnim sporočanjem in ocenjevanjem strank. Programska oprema za klepet omogoča realnočasovno komunikacijo s strankami in obiskovalci spletnega mesta za hitrejši odziv in boljše poslovne rezultate.
Programska oprema za upravljanje storitev
Areto Systems ponuja visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov. LiveAgent pa ponuja številne funkcije za podporo strankam in 14-dnevno brezplačno preskusno obdobje. Programska oprema za upravljanje storitev je ključna za optimizacijo poslovnih procesov in zagotavlja hitrejšo ter bolj učinkovito obravnavo naročil ter odpravljanje težav strank. LiveAgent deluje kot programska oprema za upravljanje storitev, ki omogoča optimizacijo tehnologije podjetja, zmanjšanje stroškov in prihranek časa.