Kaj je makro?
Nekatera dejanja lahko ponavlja vaša ekipa za podporo. Če želite prihraniti njihov čas, lahko ustvarite pripravljene odgovore ali dejanja in dovolite, da jih vaša ekipa uporabi, namesto da bi morali vsakič iti skozi celoten postopek.
Makri (ali pripravljeni ali vnaprej določeni odgovori) so hiter način, da odgovorite na potrebe vaših strank. Prav tako vam pomagajo doseči doslednost pri odgovorih različnih članov podporne skupine.
Preberite več o Vnaprej pripravljenih sporočilih v storitvi LiveAgent
Frequently Asked Questions
What is a makro?
Makro je predloga sporočila, ki jo je treba poslati, ko stranka prejme ustrezen zahtevek. Zahvaljujoč makrom lahko avtomatizirate svoje delo, saj vam omogočajo ponavljajoče se odgovore. Agentu ni treba vsakič ustvariti novega sporočila.
Ali se splača uporabiti makre?
Uporaba makrov je potrebna. Vsekakor olajšajo delo in prihranijo čas. Omogočajo vam, da avtomatizirate svoje delo, ker vam ni treba večkrat vnesti istega sporočila, vsakič, ko stranka pride z istim vprašanjem. Zahvaljujoč temu stranka prejme skoraj takojšen odgovor na svoje vprašanje.
Ali LiveAgent ponuja makre?
LiveAgent ponuja makre. Vnaprej pripravljena sporočila vam omogočajo hiter odziv na običajne zahteve s standardnim odgovorom. Namesto pisanja odgovora uporablja že pripravljeno sporočilo, ki odjemalcu pove, kako odpraviti težavo.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.