Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Meritve

Kaj so meritve?

Meritve, imenovane tudi poročila, so različne vrste meritev, ki so vam lahko v pomoč, če si želite ogledati trenutno stanje vašega podjetja. Obstajajo 3 glavne kategorije meritev: meritve na podlagi časa, meritve napora in meritve dejavnosti zastopnika.

Časovne meritve ponujajo podatke, kot so čas prvega odgovora, čakalni čas prosilca ali čas polne ločljivosti. Meritve napora vključujejo število odgovorov, ponovno odprtih ali dodeljenih zahtevkov in meritve dejavnosti agenta, ki zadevajo spletni čas, razpoložljivost in razrešene zahtevke. Ustvarite lahko tudi meritve po meri za spremljanje podatkov, ki vas najbolj zanimajo.

Več o meritvah v storitvi LiveAgentu.

Meritve

Pogosta vprašanja

Kaj so meritve?

Meritve so merila količinske opredelitve. Uporabljajo se za ocenjevanje, primerjavo in sledenje uspešnosti ali proizvodnji. To je skupina meritev, ki jih vodstvo ali analitiki redno preverjajo, da ohranijo ocene uspešnosti, mnenja in poslovne strategije.

 

Katere so najpogostejše meritve podpore strankam?

Najpogostejša meritev storitev za stranke je obseg zahtevkov, ki je število obvestil, ki merijo skupno število klicev v polju za pomoč. Naslednji so povprečni čas reševanja težav, povprečni odzivni čas, povprečni prvi odzivni čas, ocena zadovoljstva strank in povprečni čas storitve za stranke.

 

Katere meritve lahko merite v LiveAgentu?

V LiveAgentu lahko merite odjemalce in delo agentov. Ko gre za stranke, lahko med drugim merite neto oceno promotorja, indeks zadovoljstva strank, oceno prizadevanj strank, notranjo oceno kakovosti, sodelovanje strank, stopnjo odtekanja strank, stopnjo zadrževanja strank, stopnjo priporočila. Ko gre za agente, lahko med drugim merimo količino zahtevkov, število stikov, raven storitev in zaostanke zahtevkov.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico