Meritve

Kaj so meritve?

Meritve, imenovane tudi poročila, so različne vrste meritev, ki so vam lahko v pomoč, če si želite ogledati trenutno stanje vašega podjetja. Obstajajo 3 glavne kategorije meritev: meritve na podlagi časa, meritve napora in meritve dejavnosti zastopnika.

Časovne meritve ponujajo podatke, kot so čas prvega odgovora, čakalni čas prosilca ali čas polne ločljivosti. Meritve napora vključujejo število odgovorov, ponovno odprtih ali dodeljenih zahtevkov in meritve dejavnosti agenta, ki zadevajo spletni čas, razpoložljivost in razrešene zahtevke. Ustvarite lahko tudi meritve po meri za spremljanje podatkov, ki vas najbolj zanimajo.

Več o meritvah v storitvi LiveAgentu.

Frequently asked questions

Kaj so meritve?

Meritve so merila količinske opredelitve. Uporabljajo se za ocenjevanje, primerjavo in sledenje uspešnosti ali proizvodnji. To je skupina meritev, ki jih vodstvo ali analitiki redno preverjajo, da ohranijo ocene uspešnosti, mnenja in poslovne strategije.

 

Katere so najpogostejše meritve podpore strankam?

Najpogostejša meritev storitev za stranke je obseg zahtevkov, ki je število obvestil, ki merijo skupno število klicev v polju za pomoč. Naslednji so povprečni čas reševanja težav, povprečni odzivni čas, povprečni prvi odzivni čas, ocena zadovoljstva strank in povprečni čas storitve za stranke.

 

Katere meritve lahko merite v LiveAgentu?

V LiveAgentu lahko merite odjemalce in delo agentov. Ko gre za stranke, lahko med drugim merite neto oceno promotorja, indeks zadovoljstva strank, oceno prizadevanj strank, notranjo oceno kakovosti, sodelovanje strank, stopnjo odtekanja strank, stopnjo zadrževanja strank, stopnjo priporočila. Ko gre za agente, lahko med drugim merimo količino zahtevkov, število stikov, raven storitev in zaostanke zahtevkov.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Expert note

Meritve so količinske opredelitve, ki pomagajo oceniti in spremljati uspešnost ali proizvodnjo podjetja. Obstaja več različnih vrst meritv, vključno z merjenjem storitev za stranke.

Andrej Saxon
Andrej Saxon
Sales manager
Meritve klicnega centra so nujen del vsakega podjetja. Spoznajte 12 najboljših KPI -jev klicnega centra, da določite boljše cilje za svoje projekte.

Najboljše standardne meritve industrije klicnega centra

Merjenje uspešnosti podpornih procesov pri strankah je ključno za izboljšanje storitev za stranke. Upravljanje klicnega centra zahteva več kot le usposobljene agente. Meritve in analiza kazalnikov uspešnosti klicnega centra so pomembne za določanje ciljev in izboljšanje delovanja klicnega centra. Raven storitve, povprečna hitrost odgovora, rešitev prvega klica, povprečni čas reševanja, trajanje klica in čas za zaključek klica so nekatere od meritev klicnega centra. Preberite LiveAgent, če želite izvedeti več o tem.

S pomočjo predlogov strank in tabel za povratne informacije lahko podjetja ustvarijo izdelke, osredotočene na stranke, ki jim bodo bolj prišle prav in rešile njihove težave.

Kako ustvariti tablo za povratne informacije in predloge

Uporaba tabel za povratne informacije in predloge v podjetjih lahko poveča zadrževanje in zvestobo strank, kar vodi do več novih strank. Obstaja veliko neučinkovitih načinov za pridobivanje povratnih informacij, kot je e-poštno trženje, obrazci na spletni strani in klicanje strank. Spremljanje družabnih kanalov lahko pomaga pri odkrivanju, kaj si ljudje mislijo o vaši blagovni znamki.

Želite vedeti, kako narediti revizijo klicnega centra? Spodaj je osnovni kontrolni seznam revizije klicnega centra, ki ga lahko uporabite v svojem postopku revizije.

Kontrolni seznam za revizijo klicnega centra

Želite vedeti, kako narediti revizijo klicnega centra? Spodaj je osnovni kontrolni seznam revizije klicnega centra, ki ga lahko uporabite v svojem postopku revizije.

Kakšna je splošna uspešnost vaše ekipe? Oglejte si standardna merila uspešnosti, če želite izvedeti, kako lahko izboljšate svoje storitve za stranke.

Storitve za stranke merila uspešnosti

Besedilo opisuje različna merila uspešnosti storitev za stranke, kot so povprečni čas čakanja, splošna stopnja razrešitve in zadovoljstvo agentov. Poudarja prednosti klepeta v živo za storitve za stranke in dobro donosnost naložbe. Besedilo poziva k uporabi samopostrežnih storitev in zagotavlja statistiko in trende za klepet v živo.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico