Kaj je model sodelovanja s strankami?
Model sodelovanja s strankami je pristop, ki ga podjetja uporabljajo za izgradnjo in vzdrževanje dolgotrajnih odnosov skozi celotno pot stranke. Cilj modela vključevanja strank je izboljšati uporabniško izkušnjo, povečati konverzije, izboljšati zadrževanje in življenjsko vrednost strank, da se zagotovi dosledna rast prihodka. Modeli prizadevanja strank so na splošno razvrščeni v naslednje osnovne vrste:
Pogoste vrste modelov sodelovanja s strankami
Modeli za sodelovanje na dotik
Modeli vkrcanja na dotik običajno dobro delujejo za podjetja s programsko opremo, ki prodajajo visoke stroške in kompleksne rešitve za podjetja. Interakcija pri vkrcanju se pogosto začne s predstavitvijo prodajne ekipe in lahko nadalje vključuje spletne ali osebne treninge v živo in tedenske prijave s posebnim prodajnim agentom ali vodja uspeha strank, dodeljen vsaki stranki. Pomaga zagotoviti nemoteno sprejemanje izdelkov, učinkovito uporabo izdelkov in stalen uspeh strank. Pristop z visoko stopnjo angažiranosti omogoča prilagajanje izkušenj pri vkrcanju potrebam in poslovnim ciljem strank ter prilagajanje glede na odziv strank.
Modeli za sodelovanje z nizkim dotikom
Modeli z nizkim dotikom so primerni za SaaS in B2B podjetja, ki prodajajo veliko količino, vendar nižje cene in manj zapletene rešitve . Model z nizko stopnjo angažiranosti vključuje manj stičnih točk s strankami, medtem ko so interakcije večinoma tehnološko podprte in avtomatizirane. Postopek vključitve se običajno začne z avtomatiziranim e-poštnim sporočilom o vključitvi, ki poudarja funkcije izdelka, in se nadaljuje z avtomatskim zaporedjem e-pošte za vključitev. Strankam se običajno pomaga tudi s samopostrežnimi viri, kot so video vodniki, vadnice, članki baze znanja in avtomatizirani roboti za klepet.
Hibridni modeli za sodelovanje
Praviloma večina podjetij sprejme kombinacijo obeh modelov in spremeni svojo strategijo vključevanja strank na podlagi dejavnikov, kot so stroški in kompleksnost izdelka. Hibridni pristop lahko združuje vgradnjo z velikim številom dotikov s pristopom ob vpisu z nizko stopnjo dotika. Hkrati lahko nekatera podjetja uporabljajo predvsem model vključevanja z nizkim dotikom, ki je združen s pristopom z velikim številom dotikov po zaposlitvi. To se lahko zgodi, ko se stranka zlahka prijavi za izdelek ali storitev, vendar ima težave z uspešno vključitvijo in potrebuje prilagojeno pomoč, da zagotovi uspeh na dolgi rok.
Improve your customer engagement with a complex multichannel solution.
Get started with LiveAgent today and provide the best customer experience with the right toolset.
Frequently asked questions
Zakaj so modeli sodelovanja s strankami pomembni?
Način, kako podjetja komunicirajo s strankami, je ključnega pomena v vseh fazah sodelovanja s strankami – od ustvarjanja vsebine in doseganja potencialnih strank do pridobivanja strank in uspešnega vključevanja. Vzpostavitev učinkovitega modela sodelovanja s strankami pomaga podjetjem upravljati odnos s strankami skozi celotno pot stranke, izboljšati zadrževanje strank in zagotoviti dolgoročni poslovni uspeh.
Kako izbrati pravi model sodelovanja?
Modeli angažiranosti z visokimi dotiki so bolj primerni za podjetja, ki ponujajo visoko cenovno podjetniške izdelke. Pogosto vključujejo številne stične točke s stranko, da zagotovijo uspešno vključitev in stalen uspeh. Medtem ko je izbira modelov angažiranosti z majhnim dotikom, ki se večinoma zanašajo na avtomatizirane strategije, je smiselna za cenejše in manj zapletene rešitve.
Kako zgraditi model sodelovanja s strankami?
Izgradnja učinkovitega modela sodelovanja s strankami in zagotavljanje angažirane baze strank zahteva jasno razumevanje, kakšna vrsta sodelovanja je potrebna, da bi izpolnili pričakovanja strank, zagotovili vrednost in ohranili dolgoročne odnose. Kljub temu mora podjetje zagotoviti, da bodo prihodki, ustvarjeni s stranko, upravičili s tem povezane stroške, če bo sprejet model visokega dotika.
Kako ustvariti tablo za povratne informacije in predloge
Uporaba tabel za povratne informacije in predloge v podjetjih lahko poveča zadrževanje in zvestobo strank, kar vodi do več novih strank. Obstaja veliko neučinkovitih načinov za pridobivanje povratnih informacij, kot je e-poštno trženje, obrazci na spletni strani in klicanje strank. Spremljanje družabnih kanalov lahko pomaga pri odkrivanju, kaj si ljudje mislijo o vaši blagovni znamki.
Viator kontakti za pomoč strankam
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte, pomoč strankam in VoIP telefonske sisteme. Ponuja tudi samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center in sistem upravljanja pritožb. Na voljo so tudi kontakti za prodajo in možnost rezervacije demo različice. Quality Unit, LLC je lastnik te programske opreme. Po registraciji se bodo na e-pošto poslali podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke.
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki se lahko prilagaja po potrebi blagovne znamke. Sistem lahko stranke ocenjujejo, medtem ko je na voljo tudi pomoč za selitev podatkov in dnevnik sprememb. Podjetje ima tudi nagrade in certifikate ter vam omogoča sodelovanje preko partnerskih programov.
Brezplačna programska oprema za izdelavo zahtevkov za podporo
LiveAgent, Zendesk Support, Freshdesk, LiveChat in Intercom so med najboljšimi ponudniki programske opreme za podporo strankam, ki omogočajo odlično izkušnjo strankam preko različnih komunikacijskih kanalov. Poleg tega članek ponuja 12 nasvetov za učinkovito upravljanje s programsko opremo za izdelavo zahtevkov, ki lahko izboljšajo zadovoljstvo strank in učinkovitost ekipe za podporo. Najboljše prakse službe za pomoč uporabnikom vključujejo izbiro prave programske opreme, eno samo kontaktno točko, avtomatizacijo procesov, sporazume o ravni storitev, namenske skupine za pomoč uporabnikom, večstopenjsko gradnjo, vnaprej pripravljene odgovore, dovolj zaposlenih ter portal za samopostrežne storitve.