Kaj pomeni odgovor
Odgovarjanje na e -pošto je pomemben del posla. Odgovori se uporabljajo za komunikacijo z osebami, ki so vas kontaktirale. Ostanite v stiku s svojimi strankami in poskušajte imeti čim krajši odzivni čas.
Frequently asked questions
Kaj pomeni odgovor?
Odgovor je sporočilo, ki je poslano osebam, ki so stopili v stik s podjetjem. Pomembno je, da so odzivi podporni za prejemnike in da je odzivni čas čim krajši.
Katere so najpogostejše vrste odgovorov?
Najpogostejše vrste odgovorov so: reševanje problema, povpraševanje po več podrobnostih, odgovor, da kupec ni zadovoljen z izdelkom ali storitvijo, sporočilo, da potrebujete več časa za rešitev težave, stranke pa niso zadovoljne s storitvijo za stranke. Odgovori so lahko relacijski ali informativni.
Po katerih kanalih lahko pošiljate odgovore v storitvi LiveAgent?
V storitvi LiveAgent lahko pošiljate odgovore po kanalih, kot so e -pošta, klepet v živo ali družabni mediji. Vse je odvisno od komunikacijskih kanalov, ki jih uporablja vaše podjetje.
- E-mail naslov za podporo strankam [Pojasnjeno]
- Predloge e-poštnih odgovorov za povratne informacije strank (brez stroškov)
- Kako napisati zahvalno e-pošto (+predloge)
- Povratni klic službe za stranke - Kaj je to & Zakaj ga uporabiti - LiveAgent
- Predloge e-poštnih zahtev za povratne informacije (brez pristojbin) | LiveAgent
- Podpora za klepet [Pojasnjeno]
- Povprečen čas reševanja [Pojasnjeno]
- Obvestilo po e -pošti (Pojasnjeno)