Kaj pomeni odgovor
Odgovarjanje na e -pošto je pomemben del posla. Odgovori se uporabljajo za komunikacijo z osebami, ki so vas kontaktirale. Ostanite v stiku s svojimi strankami in poskušajte imeti čim krajši odzivni čas.
Frequently asked questions
Kaj pomeni odgovor?
Odgovor je sporočilo, ki je poslano osebam, ki so stopili v stik s podjetjem. Pomembno je, da so odzivi podporni za prejemnike in da je odzivni čas čim krajši.
Katere so najpogostejše vrste odgovorov?
Najpogostejše vrste odgovorov so: reševanje problema, povpraševanje po več podrobnostih, odgovor, da kupec ni zadovoljen z izdelkom ali storitvijo, sporočilo, da potrebujete več časa za rešitev težave, stranke pa niso zadovoljne s storitvijo za stranke. Odgovori so lahko relacijski ali informativni.
Po katerih kanalih lahko pošiljate odgovore v storitvi LiveAgent?
V storitvi LiveAgent lahko pošiljate odgovore po kanalih, kot so e -pošta, klepet v živo ali družabni mediji. Vse je odvisno od komunikacijskih kanalov, ki jih uporablja vaše podjetje.
LiveAgent | Programska oprema klicnega centra v vaši službi za pomoč uporabnikom
Tehnologija IVR omogoča neposredno komunikacijo med strankami in podpornim osebjem, kar izboljšuje zadovoljstvo strank in zmanjšuje stroške podjetja.
Webinar LiveAgent 1: Uvod & Splošni pregled
Preizkusite LiveAgent in izkoristite vse komunikacijske kanale, vključno s klepetom, klici, video klici in kontaktiranjem preko različnih platform in družbenih omrežij.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.