Brezplačen preizkus

Odgovor

Kaj pomeni odgovor

Odgovarjanje na e -pošto je pomemben del posla. Odgovori se uporabljajo za komunikacijo z osebami, ki so vas kontaktirale. Ostanite v stiku s svojimi strankami in poskušajte imeti čim krajši odzivni čas.

Frequently asked questions

Kaj pomeni odgovor?

Odgovor je sporočilo, ki je poslano osebam, ki so stopili v stik s podjetjem. Pomembno je, da so odzivi podporni za prejemnike in da je odzivni čas čim krajši.

 

Katere so najpogostejše vrste odgovorov?

Najpogostejše vrste odgovorov so: reševanje problema, povpraševanje po več podrobnostih, odgovor, da kupec ni zadovoljen z izdelkom ali storitvijo, sporočilo, da potrebujete več časa za rešitev težave, stranke pa niso zadovoljne s storitvijo za stranke. Odgovori so lahko relacijski ali informativni.

 

Po katerih kanalih lahko pošiljate odgovore v storitvi LiveAgent?

V storitvi LiveAgent lahko pošiljate odgovore po kanalih, kot so e -pošta, klepet v živo ali družabni mediji. Vse je odvisno od komunikacijskih kanalov, ki jih uporablja vaše podjetje.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico