Kaj je osnovni agent?
Sedeži zastopnikov, ki so del običajnega obračunskega cikla, se imenujejo tudi osnovni agenti. Bazni agenti se upirajo začasnemu agentu.

FAQ
Kdo je osnovni agent?
Osnovni agent je agent, ki se šteje kot del običajnega obračunskega cikla. Temeljni agenti se upirajo začasnemu agentu.
Zakaj je osnovni agent pomemben?
Osnovni agenti so pomembni, ker redno sodelujejo s strankami, ne le občasno. Zahvaljujoč njihovim izkušnjam lahko storitve za stranke dvignejo na višjo raven, zadovoljstvo strank pa se lahko poveča.
Kako dostopati do informacij o osnovnem agentu v LiveAgent?
Če želite dostopati do informacij o osnovnem agentu v LiveAgentu, pojdite na zavihek Agenti. Tam boste našli podrobne informacije o zastopnikih.
Expert note
Osnovni agenti so ključni za izboljšanje storitev in zadovoljstva strank, saj redno sodelujejo z njimi. V LiveAgentu lahko informacije o njih najdete na zavihku Agenti.

Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.
Spodbude in programi zvestobe pomagajo pri pridobivanju in ohranjanju dolgoročnih odnosov s strankami. Ponudba cenovnih spodbud, daril, in popustov lahko izboljša promocijo blagovne znamke in spodbuja povratne informacije in impulzivne nakupe. Prav tako se lahko uporabijo za opravičila za napake pri storitvah in izdelkih ter za vzpostavljanje zaupanja z dolgoletnimi strankami. LiveAgent ponuja več programov in funkcij za pomoč strankam.