Kaj je programska oprema za sledenje strankam?
Programska oprema za sledenje strankam izpolnjuje želje vaše družbe. S to programsko opremo imate shranjene vse podatke in jih lahko najdete, kadar koli jih potrebujete. Če je nekdo želel opraviti nakup, vendar se je odločil počakati, lahko spremljate vse zapiske svojega klepeta ali telefona, ko bo spet pokazal zanimanje. Sistem za sledenje vam omogoča dodajanje zapiskov v pogovore in vam pomaga poznati stranko.
Frequently Asked Questions
Kako definirati programsko opremo za sledenje strankam?
Programska oprema za sledenje strankam je sistem, ki vam omogoča, da poznate celotno zgodovino odnosov s strankami. Tam so shranjene vse obravnavane kontaktne točke in teme strank. Podpira prepoznavanje morebitnih težav, ki bi jih lahko imela stranka v vašem podjetju, podpira pa tudi prilagajanje telefonskih klicev in sporočil.
Kakšna so načela programske opreme za sledenje strankam?
Programska oprema za sledenje strankam bi morala zabeležiti zgodovino stikov s strankami in dejanja strank, ki so bila izvedena v zvezi s podjetjem. Zahvaljujoč temu lahko storitev za stranke analizira vedenje strank. To podpira izboljšanje storitev za stranke, organizacijskih dejavnosti in izgradnjo podobe organizacije.
Kakšna orodja uporabiti za najboljšo programsko opremo za sledenje strankam?
LiveAgent je odlična rešitev za nakup strank. Zahvaljujoč temu lahko v trgovini in službi za stranke zbirate podatke o svojih strankah in njihovih dejavnostih. Omogoča tudi dodajanje zapiskov pogovorom in spoznavanje stranke. To vam omogoča, da v prihodnosti prilagodite stike z določenimi strankami.
Strokovna opomba
<p>Programska oprema za sledenje strankam je sistem, ki omogoča beleženje zgodovine stikov s strankami ter analizo njihovega vedenja za izboljšanje storitev in organizacijskih dejavnosti.</p>

Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom E-goi
E-goi je platforma za avtomatizacijo trženja, ki pomaga podjetjem izboljšati učinkovitost trženja. Omogoča stik preko e-pošte, telefona, družbenih medijev in foruma.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Sendinblue
Nosov s strankami. Ustvarite BREZPLAČNI račun in preizkusite LiveAgent. Cenik, funkcije, alternative, podpora in več. Več na blogu in akademiji.
Kontakti službe za pomoč uporabnikom Constant Contact
Constant Contact je uporabniku prijazna marketinška platforma, ki ponuja orodja za ustvarjanje učinkovitih trženjskih kampanj. Ponujajo podporo strankam prek telefona, e-pošte, družbenih medijev in drugih kanalov. Podpirajo tudi dogodke in spletne ankete.