Kaj je služba za storitve?
Služba za storitve je enotno kontaktno mesto med podjetjem in kupci, uporabniki, poslovnimi partnerji. Ustvarjen je kot del podpore strankam, njegov namen pa je pomagati uporabnikom pri zahtevah in težavah.
Služba za storitve lahko imenujemo posebna služba za pomoč uporabnikom ali zgolj sistem za zbiranje informacij. Služba za storitve je opredeljena tudi kot orodje za upravljanje storitev informacijske tehnologije, ker za izvajanje storitev uporablja prakse knjižnice informacijske tehnologije. Za službo za storitve je potreben tudi sistem upravljanja.
Frequently Asked Questions
Kaj je služba za storitve?
Služba za storitve je enotna kontaktna točka med ponudnikom storitev in uporabniki. Tipično je služba za upravljanje z zahtevki in zahtev po storitvah. Poleg tega podpira komunikacijo z uporabniki.
Kakšna je razlika med službo za pomoč uporabnikom in službo za storitve?
Primarna naloga službe za pomoč je obravnavanje težav in zahtev po storitvah. Njihov cilj je hitro reševanje težav s strankami in zmanjšanje njihove čakalne vrste. Po drugi strani storitvena služba pregleduje splošne informacijske in poslovne procese v organizaciji, da se nenehno izboljšujjo. Temelji na poslovnih ciljih.
Ali LiveAgent nudi službo za storitve
LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja službe za storitve. Orodje je dovolj prilagodljivo, da se prilagodi posebnim poslovnim zahtevam in svojim strankam omogoča zagotavljanje visokokakovostnih storitev.
Strokovna opomba
Služba za storitve je ključen del podpore strankam, saj predstavlja enotno kontaktno točko za zahteve in težave. Za učinkovito delovanje potrebuje prilagojen sistem upravljanja.

How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.