Kaj je služba za storitve?
Služba za storitve je enotno kontaktno mesto med podjetjem in kupci, uporabniki, poslovnimi partnerji. Ustvarjen je kot del podpore strankam, njegov namen pa je pomagati uporabnikom pri zahtevah in težavah.
Služba za storitve lahko imenujemo posebna služba za pomoč uporabnikom ali zgolj sistem za zbiranje informacij. Služba za storitve je opredeljena tudi kot orodje za upravljanje storitev informacijske tehnologije, ker za izvajanje storitev uporablja prakse knjižnice informacijske tehnologije. Za službo za storitve je potreben tudi sistem upravljanja.
Frequently asked questions
Kaj je služba za storitve?
Služba za storitve je enotna kontaktna točka med ponudnikom storitev in uporabniki. Tipično je služba za upravljanje z zahtevki in zahtev po storitvah. Poleg tega podpira komunikacijo z uporabniki.
Kakšna je razlika med službo za pomoč uporabnikom in službo za storitve?
Primarna naloga službe za pomoč je obravnavanje težav in zahtev po storitvah. Njihov cilj je hitro reševanje težav s strankami in zmanjšanje njihove čakalne vrste. Po drugi strani storitvena služba pregleduje splošne informacijske in poslovne procese v organizaciji, da se nenehno izboljšujjo. Temelji na poslovnih ciljih.
Ali LiveAgent nudi službo za storitve
LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja službe za storitve. Orodje je dovolj prilagodljivo, da se prilagodi posebnim poslovnim zahtevam in svojim strankam omogoča zagotavljanje visokokakovostnih storitev.
Expert note
Služba za storitve je ključen del podpore strankam, saj predstavlja enotno kontaktno točko za zahteve in težave. Za učinkovito delovanje potrebuje prilagojen sistem upravljanja.

Služba za pomoč proti službi za podporo
LiveAgent ponuja IT službo za pomoč uporabnikom, ki vključuje brezplačno in demo različico ter podporo strankam. Stranke lahko uporabljajo samopostrežne portale in spletno bazo znanja, ki je prilagojena njihovim potrebam. Priporočajo integracijo s sistemom, določitev SLA ciljev ter mobilno aplikacijo za izboljšanje storitev IT pomoči. Nudijo tudi bazo znanja za začetne rešitve in povratne informacije CSAT. Poleg tega nudijo programske rešitve za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje pritožb in e-pošte ter VoIP telefonske sisteme.
LiveAgent je spletne pomoči in podpore. Njihove storitve vključujejo sistem IT zahtevkov, storitev klepeta, programsko opremo za upravljanje storitev in opremo za pomoč uporabnikom. Ponujajo tudi različne funkcije, kot so VoIP telefonski sistemi, samopostrežna programska oprema in še več. Stranke lahko stopijo v stik s prodajnimi stiki in najnovejšimi novicami Naročite se.
Upravljanje storitev za stranke
LiveAgent ponuja programske rešitve za upravljanje storitev za stranke, vključno z VoIP telefonskimi sistemi, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za upravljanje pritožb ter programsko opremo za upravljanje e-pošte. Uporaba sistema za pomoč strankam lahko olajša delo agentov, kar vodi k boljšemu ravnanju s strankami. Upravljanje odnosov s strankami je ključnega pomena, saj omogoča lažje delovanje podjetja, krepitev dolgoročnih odnosov s strankami in povečanje prihodkov. Poznavanje izdelkov, poslušanje strank in prijazen jezik so pomembni elementi za dobro storitev.
Klepeta v živo so odličen način za izboljšanje komunikacije s strankami in zagotavljanje vrhunske storitve. LiveAgent ponuja številne funkcije, kot so oblikovanje gumbov in oken za klepet, klepet v realnem času ter proaktivna povabila. Pomembno je prilagajanje klepeta lastni blagovni znamki ter možnost ocenjevanja storitev za stranke. LiveAgent omogoča enostavno upravljanje strank in ponuja številne dodatne funkcije.