Služba za storitve

Kaj je služba za storitve?

Služba za storitve je enotno kontaktno mesto med podjetjem in kupci, uporabniki, poslovnimi partnerji. Ustvarjen je kot del podpore strankam, njegov namen pa je pomagati uporabnikom pri zahtevah in težavah.

Služba za storitve lahko imenujemo posebna služba za pomoč uporabnikom ali zgolj sistem za zbiranje informacij. Služba za storitve je opredeljena tudi kot orodje za upravljanje storitev informacijske tehnologije, ker za izvajanje storitev uporablja prakse knjižnice informacijske tehnologije. Za službo za storitve je potreben tudi sistem upravljanja.

Frequently asked questions

Kaj je služba za storitve?

Služba za storitve je enotna kontaktna točka med ponudnikom storitev in uporabniki. Tipično je služba za upravljanje z zahtevki in zahtev po storitvah. Poleg tega podpira komunikacijo z uporabniki.

 

Kakšna je razlika med službo za pomoč uporabnikom in službo za storitve?

Primarna naloga službe za pomoč je obravnavanje težav in zahtev po storitvah. Njihov cilj je hitro reševanje težav s strankami in zmanjšanje njihove čakalne vrste. Po drugi strani storitvena služba pregleduje splošne informacijske in poslovne procese v organizaciji, da se nenehno izboljšujjo. Temelji na poslovnih ciljih.

 

Ali LiveAgent nudi službo za storitve

LiveAgent ponuja možnost ustvarjanja službe za storitve. Orodje je dovolj prilagodljivo, da se prilagodi posebnim poslovnim zahtevam in svojim strankam omogoča zagotavljanje visokokakovostnih storitev.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico