Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Snemanje VoIP klicev

Kaj je snemanje klicev VoIP?

Preprosto povedano, snemanje klicev VoIP pomeni snemanje telefonskih klicev VoIP. Posnetek lahko shranite v formate, kot je zvok MP3. Nato lahko s storitvijo, kot je Rev.com, prepišete posnetek VoIP klica v besedilo.

Zapisovanju VoIP klicev lahko pristopite na dva načina, odvisno od vaše tehnologije VoIP (Voice over Internet Protocol) in politike podjetja.

Ročno snemanje klicev VoIP

Ročni pristop pomeni, da se zaposleni odloči, ali bo snemal svoje VoIP klice s pritiskom na gumb za snemanje. Ta možnost je dober pristop, če želite pridobiri dovoljenje pri vsakem klicu, preden vklopite snemanje klicev VoIP.

Avtomatsko snemanje klicev

Nekatera podjetja se odločijo za snemanje vseh telefonskih klicev VoIP (torej vhodnih in odhodnih klicev). Za določitev pričakovanj s strankami telefonski sistem običajno strankam vnaprej sporoči, da bodo dohodni klici zabeleženi za “namene usposabljanja”. Upravitelji včasih uporabljajo tudi samodejno snemanje za reševanje sporov s strankami.

Kako nastaviti snemanje klicev VoIP

Postopek nastavitve snemanja klicev VoIP je odvisen od posebne tehnologije, ki jo uporabljate. Za začetek uporabite naslednji niz korakov.

  • Določite svoje potrebe po snemanju klicev VoIP

Snemanje klicev uporablja digitalni pomnilniški prostor in nekatere stranke morda ne bodo privolile v snemanje telefonskih klicev. Zato je smiselno razviti smernice podjetja, kdaj in kako bodo klici zabeleženi.

  • Preverite funkcije snemanja na platformah VoIP

Naslednji korak je, da preverite posebne funkcije snemanja, ki so na voljo na platformah VoIP. Na primer, če nameravate posneti veliko število klicev VoIP, preverite, katere platforme VoIP podpirajo veliko število posnetkov in koliko boste plačali za posnetke klicev.

  • Preverite združljivost prenosnega računalnika

Večina ponudnikov VoIP ponuja snemalno rešitev za uporabnike VoIP na prenosni napravi.

  • Preverite, ali je vaša naprava podprta

Če želite izvedeti, ali podpirajo mobilne naprave, se obrnite na svojega VoIP ponudnika. Na primer, če vaši zaposleni radi uporabljajo telefone Android, poiščite podporo za Android VoIP. Če želite preveriti kakovost rešitve VoIP, preverite, kaj dejanske stranke pravijo o uporabi snemalne rešitve. Na primer, poiščite ponudnika storitev VoIP na TrustPilot ali Capterra in poglejte, kaj ljudje pravijo o svojih aplikacijah VoIP.

  • Nastavitev snemanja VoIP klicev

Na tej stopnji morate preveriti kakovost zvoka rešitve za snemanje. Če želite preveriti kakovost zvoka, izvedite vrsto preskusov kontrole kakovosti, pri katerih en zaposleni simulira klice strank prodajni skupini (tj. dohodne klice). Prav tako preverite, ali so odhodni klici ustrezno zabeleženi.

No limit on the number of recordings

LiveAgent offers unlimited call recordings that can be safely stored in your account.

Learn more

Ali lahko posnamete klic s podjetjem?

Preden uporabite snemalno rešitev za klice, morate upoštevati nekaj pravil.

  • Privolitev za snemanje klica za vse stranke

Po podatkih HubSpota trinajst ameriških zveznih držav, vključno s Kalifornijo, Connecticutom, Delawareom, Florido in Montano, zahteva, da vse stranke privolijo, preden se lahko posname klic. Če v teh državah kličete večinoma ljudi, se pred snemanjem klicev pozanimajte za dovoljenje. Zunaj ZDA tudi številne druge države od vseh zahtevajo privolitev. Če snemate klice z ljudmi v Kanadi, Nemčiji in Evropi, preverite dovoljenje.

  • Enostranska privolitev

Nekatere ameriške zvezne države, kot so Alabama, Aljaska in Kolorado, dovoljujejo snemanje klicev, če se ena stran strinja s snemanjem klica.

Splošno pravilo je, da je najbolje, da pred snemanjem telefonskega pogovora zaprosite za dovoljenje. Če ne pridobite dovoljenja, lahko vaše podjetje izgubi ugled odlične storitve za stranke.

Ali morate strankam povedati, da so klici zabeleženi?

Vsako podjetje ima drugačen pristop pri določanju pričakovanj strank glede snemanja klicev. Na splošno obstajata dva pristopa.

Ko prihajajo dohodni klici, posnetek, shranjen v IVR meniju, strankam pove, da se klici snemajo za namene usposabljanja. Z obvestilom pri vsakem klicu določite pričakovanja strank v vsaki situaciji.

  • Obvestilo pred klicem

Nadomestni pristop je, da od svojih zaposlenih, vključno s predstavniki prodaje in ekipami za pomoč strankam, zahtevate dovoljenje, preden zabeležite vsak klic.

  • Zahtevajte dovoljenje

Nadzor dostopa postane bistven, če snemate klice za različne namene (na primer za namene usposabljanja, marketinški skupini zagotovite vpogled v industrijo). Klici strank pogosto vključujejo občutljive podatke, kot so ime stranke, naslov, telefonska številka in kreditna kartica. Poskrbite, da boste svoj VoIP snemalnik zaščitili z gesli in drugimi varnostnimi ukrepi.

Prednosti snemanja VoIP klicev za podjetja

Z uporabo snemalnika VoIP lahko dosežete več koristi. V tem razdelku bomo obravnavali najpogostejše.

Nameni usposabljanja

S snemanjem sporov strank na klic lahko zaposlenim zagotovite usposabljanje za storitve za stranke v realnem svetu. Posnetek klica zastopnika službe za stranke lahko razkrije dragocen vpogled v to, kako rešiti težave. Mimogrede, lahko pridobite tudi dragocen vpogled v usposabljanje prodajnih predstavnikov.

Vpogled v prodajo

Vsak klic s predstavniki prodaje vašega podjetja je lahko poln zgodb strank in uporabnih vpogledov. Morda boste na primer opazili, da sklicevanje na določene podrobnosti iz prejšnjih pogovorov pomaga ustvariti pozitiven vtis na stranko. Uporabite sistem upravljanja odnosov s strankami (CRM) za dejanske vpoglede, pregled zgodovine in druge pomembne podrobnosti o priložnostih in trenutnem stanju po vsakem prodajnem klicu.

Vpogled v trženje

Skupina za trženje morda ne bo srečevala dejanskih strank tako pogosto. Zato je marketinški ekipi v pomoč, da omogoči dostop do posnetkov klicev, da svoje trženje opirajo na natančen vpogled strank.

Uporaba posnetkov klicev v tekočem programu usposabljanja in poučevanja je odlično orodje za upravljanje. Pregled nekaj posnetkov klicev je ključnega pomena, ko se upravitelj usede, da oceni uspešnost agenta za pomoč strankam. Če obstajajo velike težave, se lahko dogovorite za dodatno usposabljanje, na primer prosite agenta, naj prenese posnetke visoko ocenjenih klicev strank.

Choose a VoIP partner

LiveAgent currently hosts over 50 integrations with leading VoIP providers.

Learn more

Kako lahko nekomu preprečim snemanje mojih telefonskih klicev?

Uporaba snemalnika VoIP prinaša koristi, vendar pa vsaka stranka ne želi, da bi bil njen klic posnet. Zato je prilagodljivost pri snemanju VoIP ključna. Preden kupite snemalno enoto VoIP za svoje podjetje, preverite naslednje zmogljivosti.

Onemogočite samodejno snemanje klicev

Nekateri prodajalci VoIP vam omogočajo, da izklopite samodejno snemanje klicev. Medtem ko so posneti klici VoIP dragoceni, je ohranjanje odličnih storitev za stranke še toliko bolj kritično. Ko vas dejanske stranke prosijo, da ustavite snemanje, upoštevajte njihovo zahtevo.

Ponudite alternativo

Če stranki ni všeč snemanje klica, ponudite druge možnosti. Lastnik podjetja lahko na primer svoje prodajne predstavnike usmeri tako, da stranke napoti na spletno storitev za klepet ali pošlje e -poštno sporočilo.

Prilagodljivost aktivnega snemanja VoIP

Aktivno snemanje VoIP vključuje kopiranje zvoka telefonskega pogovora za shranjevanje drugje. Preverite, ali vam ponudnik storitev VoIP omogoča izklop te funkcije.

Konec koncev lahko zavrnete sodelovanje v telefonskem pogovoru, če klica ne posnamete. Večina podjetij je motiviranih za ohranjanje visoke ravni uporabniške izkušnje. Če vam je zaradi snemanja klicev neprijetno, preverite, ali vam bo podjetje pomagalo na drugačen način, na primer prek e -pošte.

All-in-one customer software

Sign up for a free 14-day trial and discover all that LiveAgent has to offer.

Let's go

Pogosta vprašanja

Kaj je snemanje klicev VoIP?

Snemanje VoIP klicev je praksa snemanja poslovnih telefonskih klicev, v nekaterih primerih tudi konferenčnih klicev za izboljšanje uspešnosti podjetja. Posnetke klicev lahko uporabite za reševanje sporov s strankami, izboljšanje uspešnosti predstavnikov storitev za stranke in druge klice.

Kako nastaviti snemanje klicev VoIP?

Posebni koraki za nastavitev snemanja klicev VoIP se razlikujejo glede na rešitev snemalnika klicev VoIP, ki ga imate. Morda imate na primer možnost ročnega snemanja določenih klicev ali samodejnega snemanja vseh poslovnih telefonskih klicev v vaše podjetje.

Ali lahko posnamete klic s podjetjem?

Večina ameriških zveznih držav in držav po vsem svetu dovoljuje snemanje klicev s programsko opremo za snemanje klicev VoIP. Pred snemanjem poslovnih telefonskih klicev pa prosite za dovoljenje.

Ali morate strankam povedati, da so klici zabeleženi?

Na splošno je priporočljivo strankam svetovati, da se zabeležijo vsi vaši poslovni klici. Za pravne nasvete na to temo se obrnite na usposobljenega pravnika.

Kakšne so prednosti snemanja klicev VoIP za podjetja?

Snemanje klicev VoIP ima več prednosti. S posnetki klicev lahko na primer izvlečete zgodbe strank. Te zgodbe strank se nato lahko uporabijo pri usposabljanju prodajnih predstavnikov in trženjskih akcijah. Poleg tega so posneti poslovni telefonski klici dragoceni v podporo usposabljanju za storitve za stranke.

Kako nekomu preprečim snemanje mojih klicev?

Najprej prosite podjetje, naj preneha snemati vaš klic. Če podjetje vztraja, da morajo imeti posnetke telefona, razmislite o prekinitvi klica. V tem primeru je morda boljša rešitev osebni stik s podjetjem ali pa prek e -pošte.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico