Kaj je toplo klicanje?
To je ena od dveh vrst klicev – topli in hladni klici. Toplo klicanje je izraz, ki ga profesionalni prodajni zastopniki uporabljajo za pogovore s toplimi potencialnimi strankami. Klic je označen kot topel, ker so imeli predstavniki že prej stik s strankami.
Cilj je ohraniti potencialno stranko, ki se ukvarja z izdelkom ali storitvijo, da se povečajo možnosti za konverzijo. V nasprotju s hladnimi klici, kjer ni predhodnega stika s stranko, s katero nameravate stopiti v stik.
Toplo klicanje pomeni prejšnji stik in da je odnos dosegel stopnjo, ko je predstavnik lahko bolj neposreden s potencialno stranko. Komunikacija, ki je pred toplim klicem, je lahko napotitev, interakcija na poslovnem dogodku ali neposredna e-poštna kampanja. Za razliko od drugih strategij, ki ustvarjajo dohodne potencialne stranke, toplo klicanje ustvarja odhodne potencialne stranke.
Lahko ima več oblik, saj je vse odvisno od poslovne strategije in okoliščin prejšnjih točkov stika s strankami. Vsekakor se vse pobude začnejo z nadaljnjimi toplimi klici. Prodajni zastopniki to priložnost izkoristijo za načrtovanje sestankov s potencialnimi strankami ali razpravo o zadevah po telefonu.
Toplo klicanje pomeni, da imajo prodajni zastopniki dostop tudi do kontaktnih podatkov. Kontaktni podatki so izjemno pomembni za tople klice; te podrobnosti ne vključujejo le e-poštnega naslova in telefonske številke potencialnega prodajalca. Predstavljajo tudi pretekle interakcije s stranko in zgodovino nakupov.
Ne pozabite, da je število strank bistveno večje od prodajnih predstavnikov. Zato prodajni zastopniki potrebujejo vso pomoč, ki jo lahko dobijo, od platform, ki centralizirajo kontaktne podatke strank do programske opreme za pomoč uporabnikom vse v enem z odhodnimi klici. podporo.
Kako deluje toplo klicanje?
Da bi strategija toplega klica delovala, morate zgraditi zdrave temelje. Vsaka uspešna pobuda za tople klice izkorišča povezave s potencialno stranko. Če želite zagnati enega od svojih, morate ustvariti sistem, ki vam bo pomagal vzpostaviti odnos in bistveno zaupanje z vašimi potencialnimi strankami.
Predhodni stik s potencialno stranko je edini način, da navaden klic spremenite v ugoden klic. Že obstaja raven zaupanja in povezave, ki jo je treba izkoristiti, da bi potencialno stranko bolj zanimali za nakup izdelka ali storitve in na koncu pretvorili več klicev v prodajo.
Obstaja veliko načinov, da začnete graditi ta seznam klicev. Ena najpogostejših strategij je obiskovanje čim več mrežnih dogodkov. Ti dogodki ustvarjajo priložnosti za povezovanje s prodajnimi možnostmi. Glede na to, da obstajajo dogodki B2C in B2B, se lahko podjetja odločijo za udeležbo na dogodkih, ki ustrezajo njihovim specifičnim ciljem.
Druge strategije vključujejo oblikovanje seznama naročnikov na e-pošto in zagon e-poštne kampanje. Uporabite lahko kazalnike, kot so prenesene priloge, da ugotovite, ali so potencialne stranke pripravljene sprejeti topel klic. Ko ustvarite seznam toplih potencialnih strank, je čas za te klice.
Klic je zadnji korak strategije toplih klicev. Prodajni zastopnik bi moral poklicati prijazno stranko samo z enim namenom – dogovoriti se za sestanek. Ne pozabite, da med telefonskim klicem ne bi smeli dati prednost prodaji, razen če vodite podjetje, kjer vaši zastopniki prodajajo izključno po telefonu. Primarni cilj je določiti termin, kjer bo potekala dejanska prodaja.
Telefonski klic omogoča vašim prodajnim zastopnikom, da ocenijo povezavo, ki jo imajo s potencialno stranko, in ustrezno nadaljujejo. Ker vam potencialna stranka že zaupa in želi izvedeti več o vašem izdelku in storitvi, postane njihova konverzija enostavnejša kot hladno klicanje.
Kaj reči, ko opravite topel klic
Pomembno je omeniti, da vašim prodajnim predstavnikom ni treba improvizirati 100 % časa. Uspešna pobuda za toplo klicanje temelji na skripti toplega klica in praktičnih nasvetih za tople klice. Skript naj zajema različne scenarije pogovorov, od pogovorov s povprečnim kupcem do pogovorov s kupci na ravni C in VP.
Na spletu je na stotine, če ne na tisoče skriptov toplih klicev, ki temeljijo na različnih tehnikah in pristopih odgovora. Ker so vsako podjetje in njegove ciljne stranke edinstvene, je najbolje, da se držite predloge skripta toplega klica. Pomagalo bi, če bi uporabili vse, kar veste o svojih strankah, podobi blagovne znamke, tonu glasu in splošnih nasvetih za uspešno topla klica. Pomagal vam bo povečati povezave s potencialnimi kupci in povečati stopnje konverzije.
Tukaj je preprosta predloga, ki ji sledite, ko stopite v stik s toplim bodočim kupcem:
- Odpiranje, ki pritegne pozornost — Pozdravite potencialne stranke z uporabo njihovega imena.
- ustrezno se predstavite – potencialnim strankam povejte svoje ime in katero podjetje zastopate.
- pokažite svoje kartice — Obvestite potencialne stranke, zakaj kličete.
- govorite o izdelku/storitev — Uporabite informacije, ki jih imate o potencialnih strankah, da jim izdelek/storitev, ki jo prodajate, pojasnite.
Skript toplega klica lahko sestavite na podlagi dveh najboljših praks: odprtih vprašanj in pogovorov z aktivnim poslušanjem. Odprta vprašanja olajšajo pogovor, medtem ko aktivno poslušanje izboljša medsebojno razumevanje in odpre vrata prodajnemu predstavniku, da postavi aktivno vprašanje.
Ne pozabite, da gre za topel klic, ne za prodajni klic. Vaši prodajni zastopniki ne bodo predstavili izdelkov ali storitev. Imeli bodo pogovore s prodajnimi potencialnimi strankami s poudarkom na možnostih. Cilj je zgraditi odnos na že vzpostavljenem zaupanju in spodbuditi potencialnega k ukrepanju. Običajno je, da veliko klicev zaide izven scenarija. Ponavljalcev ne bi smelo vznemiriti, saj lahko po potrebi improvizirajo.
LiveAgent’s call center offers numerous options when it comes to features.
With the right features, call center software can help you improve customer service, satisfaction, and sales. Ready to find out more?
Frequently asked questions
Kaj je topel klic?
Gre za proces vzpostavitve stika s potencialno stranko, prodajnim predstavnikom ali podjetjem, s katerim ste že vzpostavili povezavo. Ko vzpostavite odnos s potencialnim prodajalcem, je toplo klicanje strategija, ki znatno zmanjša tveganje zavrnitve in lahko pomaga povečati stopnje konverzije.
Kako deluje toplo klicanje?
Kako deluje toplo klicanje, je enostavno razumeti, ko veste, da so v središču vsake strategije toplih klicev prodajne možnosti, ki imajo predhodne izkušnje s podjetjem. Prodajni zastopniki se obrnejo na te možnosti, da izkoristijo zaupanje in njihovo zanimanje za izdelke ali storitve, da bi dosegli prodajo.
Kaj pravite v toplem klicu?
Medtem ko lahko prodajni zastopniki improvizirajo med toplim klicem, je bolje, da to storijo le, če potencialni prodajalec odstopa od scenarija. To pomeni, da bi morali imeti skript za topel klic in seznam nasvetov za tople klice, preden začnete takšno pobudo. Pravilo palca je, da nagovorite potencialno stranko tako, da izgovorite njihovo ime, nato pa se predstavite, podjetje, v katerem delate, in zakaj kličete.
Expert note
Toplo klicanje je izvrstna rešitev za poslovno komunikacijo, saj omogoča učinkovite odzive na stranke. Pomembno je, da so zastopniki ustrezno usposobljeni in sledijo predloženemu skriptu.

Tekst opisuje pomembnost uporabe ustrezne programske opreme in tehnologije za učinkovito delovanje klicnega centra ter predstavlja vlogo predloge za prvi kontakt s strankami preko telefona. Poudarja se izogibanje predvajanju telefonske oznake, ki je definirana kot pojav, ko se dve stranki ne moreta povezati po telefonu. Na koncu so predstavljena pogosta vprašanja o tem pojavu.
Telefonska podpora ostaja ena izmed najbolj zaželenih možnosti za potrošnike. Jezik, ki ga agenti klicnega centra uporabljajo, vpliva na čustva strank ter dojemanje blagovne znamke. Svetujejo, naj agenti uporabljajo profesionalen ton, tehnike aktivnega poslušanja in se prilagajajo sogovornikom. Priporočajo tudi vljudno pozdravljanje in zaključevanje klicev ter pojasnjevanje razlogov za preusmeritev klicev. Dajo tudi predloge za začetne fraze, zahtevanje več informacij, zadrževanje klicateljev in prenašanje klicev.
Povratni klic službe za stranke
Dohodni klici v kontaktnem centru podjetja se delijo na klice storitve za stranke in prodajne klice. Ustrezno usposobljeni zastopniki so ključnega pomena za uspešno reševanje klicev. Samodejni povratni klici izboljšujejo izkušnjo strank ter zmanjšujejo število opuščenih klicev. Sledenje meritvam je ključno za prepoznavanje področij za izboljšanje. Zanesljiva programska oprema klicnega centra in možnosti samopostrežbe za stranke so pomembni praksi.