Helpshift je odlično orodje, vendar ni vsako odlično orodje primerno za vaše podjetje. Zato morda iščete dobro alternativo pomoči Helpshiftu. Ste že preizkusili LiveAgent?
LiveAgent je ultimativna večkanalna programska rešitev službe za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti ali panog. Povečajte angažiranost strank, pridobite boljše povratne informacije in izboljšajte svojo servisno pisarno z LiveAgent še danes. Preberite več in se pozanimajte o našem vstopničnem sistemu ter drugih zanimivih orodjih in funkcijah.
Izboljšajte zadovoljstvo strank z našim pripomočkom za klepet in več funkcijami na vašem spletnem mestu
Sodelujte s svojimi strankami s proaktivnimi funkcijami
LiveAgent ne bo uničil vašega proračuna, cene so poštene in poštene. Za podporo uporabite samo tisto, kar potrebujete
Funkcije | Liveagent Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | PomočShift |
---|---|---|
Prodaja vstopnic Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke. | LiveAgent ponuja prodajo vstopnic. | HelpShift ponuja prodajo vstopnic. |
Klepet v živo Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | HelpShift ponuja klepet v živo. |
Klicni center Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | HelpShift ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežba Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal. | HelpShift ponuja samopostrežni portal. |
Facebook Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom. | HelpShift ne ponuja integracije s Facebookom. |
Twitter Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo Twitterja. | HelpShift ne ponuja integracije Twitterja. |
Instagram Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo Instagrama. | HelpShift ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Viber. | HelpShift ne ponuja integracije Viber. |
App Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam. | LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp. | HelpShift ponuja integracijo WhatsApp. |
Baza znanja Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | HelpShift ponuja bazo znanja. |
Forum strank Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | HelpShift ne ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila. | HelpShift ponuja avtomatizacijo in pravila. |
API Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij. | LiveAgent ponuja funkcije API-ja. | HelpShift ponuja funkcije API-ja. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR) Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR. | HelpShift ne ponuja funkcij IVR. |
Video klici Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice. | HelpShift ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino. | HelpShift ponuja neomejeno zgodovino. |
Neomejeno število spletnih mest Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | HelpShift ponuja neomejeno število spletnih mest. |
Neomejeno število gumbov za klepet Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | HelpShift ponuja neomejeno število gumbov za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. | HelpShift ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | HelpShift ne ponuja neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena podpora 24/7 Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7. | HelpShift ponuja neomejeno podporo 24/7. |
Helpshift je preprosto odličen. Vendar obstaja razlog, zakaj obstaja konkurenca in morda boste želeli preklopiti na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, ki vam bolj ustreza. Zato smo tukaj, da vam povemo o LiveAgentu.
LiveAgent vam ponuja najboljša orodja v eni rešitvi službe za pomoč strankam. Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom v oblaku vključuje zanesljiv vstopnični sistem, izjemno hitro funkcijo klepeta in bazo znanja , klicni center in celo podpora za kanale družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp ali Viber. S programsko opremo za podporo uporabnikom družbenih medijev LiveAgent ste lahko prepričani, da boste vedno del pogovora vaše publike. Vse je priročno nameščeno na eni nadzorni plošči, kjer lahko spremljate vse kanale. Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje ne bi moglo biti lažje z vsemi orodji v eni programski opremi službe za pomoč uporabnikom.
LiveAgent s ponosom ponuja svojim strankam izjemno hiter pripomoček za klepet v živo. In je najhitrejši na trgu, s prikazano hitrostjo klepeta v 2,5 sekunde. Zdaj lahko svojim strankam resnično zagotovite bliskovito hitro pomoč.
Klepet v živo lahko naredi čudeže za vašo službo za podporo strankam. Gledalce spletnega mesta spremenite v stranke, ki plačujejo, tako da na svoje spletno mesto postavite povabilo na klepet. S funkcijo pogleda tipkanja v realnem času si oglejte, kaj tipkajo, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Zagotovite hitro pomoč in informacije, ko jih potrebujete, z našo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.
V tem videu ugotovite, kako deluje naš klepet in kaj lahko storite z njim.
Prosto pobrskajte tudi po našem kanalu LiveAgent YouTube in poiščite več videoposnetkov o orodjih in funkcijah v naši programski opremi servisne službe
Če želite voditi in delati v odličnem kontaktnem centru ter prejemati odlične povratne informacije, morate biti zadovoljni s svojo programsko opremo za podporo strankam. To pomeni, da poleg osnovnih funkcij pridobite tudi odlično uporabniško izkušnjo.
LiveAgent ponuja dostavo podpore 24/7 vsem svojim strankam in naš cilj je zagotoviti popolno izkušnjo z njim, poleg našega nabora orodij. Uporabljamo enaka orodja kot vi, tako da veste, kaj lahko pričakujete. Pišite nam na kakršen koli način. Pošljite nam e-pošto, nas pokličite ali poklepetajte z nami. Vaša izbira je in potrudili se bomo, da vam zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo in nasvete za odpravljanje težav.
3.000+ Trustpilot | GetApp | Množica G2 ocene
Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.
How does the chat routing work?
LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.