Helpshift je odlično orodje, vendar ni vsako odlično orodje primerno za vaše podjetje. Zato morda iščete dobro alternativo pomoči Helpshiftu. Ste že preizkusili LiveAgent?
LiveAgent je ultimativna večkanalna programska rešitev službe za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti ali panog. Povečajte angažiranost strank, pridobite boljše povratne informacije in izboljšajte svojo servisno pisarno z LiveAgent še danes. Preberite več in se pozanimajte o našem vstopničnem sistemu ter drugih zanimivih orodjih in funkcijah.
S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Izboljšajte zadovoljstvo strank z našim pripomočkom za klepet in več funkcijami na vašem spletnem mestu
Sodelujte s svojimi strankami s proaktivnimi funkcijami
LiveAgent ne bo uničil vašega proračuna, cene so poštene in poštene. Za podporo uporabite samo tisto, kar potrebujete
Funkcije | Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna. | PomočShift |
---|---|---|
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke. | LiveAgent ponuja prodajo vstopnic. | HelpShift ponuja prodajo vstopnic. |
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto. | LiveAgent ponuja klepet v živo. | HelpShift ponuja klepet v živo. |
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev. | LiveAgent ponuja klicni center. | HelpShift ne ponuja klicnega centra. |
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja. | LiveAgent ponuja samopostrežni portal. | HelpShift ponuja samopostrežni portal. |
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom. | HelpShift ne ponuja integracije s Facebookom. |
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme. | LiveAgent ponuja integracijo Twitterja. | HelpShift ne ponuja integracije Twitterja. |
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem. | LiveAgent ponuja integracijo Instagrama. | HelpShift ne ponuja integracije Instagrama. |
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev. | LiveAgent ponuja integracijo Viber. | HelpShift ne ponuja integracije Viber. |
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam. | LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp. | HelpShift ponuja integracijo WhatsApp. |
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili. | LiveAgent ponuja bazo znanja. | HelpShift ponuja bazo znanja. |
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja. | LiveAgent ponuja forum za stranke. | HelpShift ne ponuja foruma za stranke. |
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge. | LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila. | HelpShift ponuja avtomatizacijo in pravila. |
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij. | LiveAgent ponuja funkcije API-ja. | HelpShift ponuja funkcije API-ja. |
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem. | LiveAgent ponuja funkcije IVR. | HelpShift ne ponuja funkcij IVR. |
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime. | LiveAgent ponuja video klice. | HelpShift ne ponuja video klicev. |
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate. | LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino. | HelpShift ponuja neomejeno zgodovino. |
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest. | LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest. | HelpShift ponuja neomejeno število spletnih mest. |
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet. | LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet. | HelpShift ponuja neomejeno število gumbov za klepet. |
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic. | LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil. | HelpShift ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil. |
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek. | LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev. | HelpShift ne ponuja neomejenega snemanja klicev. |
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete. | LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7. | HelpShift ponuja neomejeno podporo 24/7. |
Helpshift je preprosto odličen. Vendar obstaja razlog, zakaj obstaja konkurenca in morda boste želeli preklopiti na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, ki vam bolj ustreza. Zato smo tukaj, da vam povemo o LiveAgentu.
LiveAgent vam ponuja najboljša orodja v eni rešitvi službe za pomoč strankam. Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom v oblaku vključuje zanesljiv vstopnični sistem, izjemno hitro funkcijo klepeta in bazo znanja , klicni center in celo podpora za kanale družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp ali Viber. S programsko opremo za podporo uporabnikom družbenih medijev LiveAgent ste lahko prepričani, da boste vedno del pogovora vaše publike. Vse je priročno nameščeno na eni nadzorni plošči, kjer lahko spremljate vse kanale. Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje ne bi moglo biti lažje z vsemi orodji v eni programski opremi službe za pomoč uporabnikom.
LiveAgent s ponosom ponuja svojim strankam izjemno hiter pripomoček za klepet v živo. In je najhitrejši na trgu, s prikazano hitrostjo klepeta v 2,5 sekunde. Zdaj lahko svojim strankam resnično zagotovite bliskovito hitro pomoč.
Klepet v živo lahko naredi čudeže za vašo službo za podporo strankam. Gledalce spletnega mesta spremenite v stranke, ki plačujejo, tako da na svoje spletno mesto postavite povabilo na klepet. S funkcijo pogleda tipkanja v realnem času si oglejte, kaj tipkajo, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Zagotovite hitro pomoč in informacije, ko jih potrebujete, z našo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.
V tem videu ugotovite, kako deluje naš klepet in kaj lahko storite z njim.
Prosto pobrskajte tudi po našem kanalu LiveAgent YouTube in poiščite več videoposnetkov o orodjih in funkcijah v naši programski opremi servisne službe
Če želite voditi in delati v odličnem kontaktnem centru ter prejemati odlične povratne informacije, morate biti zadovoljni s svojo programsko opremo za podporo strankam. To pomeni, da poleg osnovnih funkcij pridobite tudi odlično uporabniško izkušnjo.
LiveAgent ponuja dostavo podpore 24/7 vsem svojim strankam in naš cilj je zagotoviti popolno izkušnjo z njim, poleg našega nabora orodij. Uporabljamo enaka orodja kot vi, tako da veste, kaj lahko pričakujete. Pišite nam na kakršen koli način. Pošljite nam e-pošto, nas pokličite ali poklepetajte z nami. Vaša izbira je in potrudili se bomo, da vam zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo in nasvete za odpravljanje težav.
3.000+ Trustpilot | GetApp | Množica G2 ocene
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Poenostavite komunikacijo s strankami s programsko opremo LiveAgent za klicni center. Izboljšajte produktivnost in hitrost reševanja težav. Preizkusite brezplačno!
Kako deliti objavo na Facebook strani iz LiveAgent
Zveste stranke se lahko obrnejo na podporo prek porta za podporo in preverijo nadgradnje in popuste na strani podjetja LiveAgent.
Kako uporabiti vtičnik za Instagram v storitvi LiveAgent
LiveAgent je programska oprema za upravljanje e-pošte in pomoč strankam ter omogoča integracije in alternative. Obstaja brezplačna preskusna različica.
Predstavitev klepeta v živo LiveAgent
Klepeta v živo podjetjem omogočajo hitro in prilagojeno podporo ter povečajo učinkovitost in zadovoljstvo strank. LiveAgent je primer platforme, ki ponuja številne prednosti klepeta v živo za podjetja.
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema
Oprema vstopničnega sistema pomaga podjetjem slediti in reševati težave ter izboljšuje zadovoljstvo strank in produktivnost zaposlenih. LiveAgent je zanesljiva in prilagodljiva možnost.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za Android
LiveAgentova aplikacija za klepet v živo za Android omogoča agentom za podporo strankam prilagodljivost in udobje pri klepetanju na poti. Aplikacija omogoča tudi večopravilnost in upravljanje več klepetov hkrati, kar izboljšuje produktivnost in hitrost reševanja.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih