Ali iščete alternativo za prestavljanje pomoči?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Helpshift na trgu.

  • ✓ Brez stroškov nastavitve
  • ✓ Storitev za stranke 24/7
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekličite kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Helpshift je odlično orodje, vendar ni vsako odlično orodje primerno za vaše podjetje. Zato morda iščete dobro alternativo pomoči Helpshiftu. Ste že preizkusili LiveAgent?

LiveAgent je ultimativna večkanalna programska rešitev službe za pomoč uporabnikom za podjetja vseh velikosti ali panog. Povečajte angažiranost strank, pridobite boljše povratne informacije in izboljšajte svojo servisno pisarno z LiveAgent še danes. Preberite več in se pozanimajte o našem vstopničnem sistemu ter drugih zanimivih orodjih in funkcijah.

  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

3 prednosti migracije na LiveAgent

Večje zadovoljstvo

Izboljšajte zadovoljstvo strank z našim pripomočkom za klepet in več funkcijami na vašem spletnem mestu

Boljša vključenost vaših strank

Sodelujte s svojimi strankami s proaktivnimi funkcijami

Prihranek časa in denarja

LiveAgent ne bo uničil vašega proračuna, cene so poštene in poštene. Za podporo uporabite samo tisto, kar potrebujete

Primerjava HelpShift in LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo možnost podpore strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
PomočShift
Prodaja vstopnic
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve po storitvah za stranke.
LiveAgent ponuja prodajo vstopnic.
HelpShift ponuja prodajo vstopnic.
Klepet v živo
Gradnik za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo.
HelpShift ponuja klepet v živo.
Klicni center
Klicni center, ki ga je mogoče uporabiti za klicanje in sprejemanje klicev s samodejno distribucijo klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
HelpShift ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežba
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerem se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal.
HelpShift ponuja samopostrežni portal.
Facebook
Integracija s Facebookom, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebookom.
HelpShift ne ponuja integracije s Facebookom.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja.
HelpShift ne ponuja integracije Twitterja.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih spremeni v vstopnice. Integracija prav tako omogoča uporabnikom, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme službe za pomoč družbenim medijem.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama.
HelpShift ne ponuja integracije Instagrama.
Viber
Integracija Viber, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na sporočila Viber in oddajanje sporočil neposredno iz programske opreme službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viber.
HelpShift ne ponuja integracije Viber.
App
Integracije WhatsApp s službami za pomoč uporabnikom omogočajo, da odgovorijo na vsa sporočila WhatsApp znotraj večkanalnega sistema izdajanja vstopnic in jih obravnavajo tako kot vse druge zahteve za podporo strankam.
LiveAgent ponuja integracijo WhatsApp.
HelpShift ponuja integracijo WhatsApp.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja.
HelpShift ponuja bazo znanja.
Forum strank
Spletna tabla za razprave za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
HelpShift ne ponuja foruma za stranke.
Avtomatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoče se naloge.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila.
HelpShift ponuja avtomatizacijo in pravila.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo skupno delovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API-ja.
HelpShift ponuja funkcije API-ja.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki dohodnim klicateljem omogoča navigacijo po telefonskem sistemu, preden se pogovarjajo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
HelpShift ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podoben klicem Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
HelpShift ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo in se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino.
HelpShift ponuja neomejeno zgodovino.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
HelpShift ponuja neomejeno število spletnih mest.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
HelpShift ponuja neomejeno število gumbov za klepet.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejemate lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil.
HelpShift ne ponuja neomejenih vstopnic/poštnih sporočil.
Neomejeno snemanje klicev
Posnemite vsak opravljeni ali prejeti klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
HelpShift ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena podpora 24/7
Podpora strankam je na voljo 24/7 brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24/7.
HelpShift ponuja neomejeno podporo 24/7.
increase availability

Alternativa Helpshift-u vas ne bo razočarala

Helpshift je preprosto odličen. Vendar obstaja razlog, zakaj obstaja konkurenca in morda boste želeli preklopiti na programsko opremo službe za pomoč uporabnikom, ki vam bolj ustreza. Zato smo tukaj, da vam povemo o LiveAgentu. 

LiveAgent vam ponuja najboljša orodja v eni rešitvi službe za pomoč strankam. Ta programska oprema službe za pomoč uporabnikom v oblaku vključuje zanesljiv vstopnični sistem, izjemno hitro funkcijo klepeta in bazo znanja , klicni center in celo podpora za kanale družbenih medijev, kot so Facebook Messenger, Instagram, WhatsApp ali Viber. S programsko opremo za podporo uporabnikom družbenih medijev LiveAgent ste lahko prepričani, da boste vedno del pogovora vaše publike. Vse je priročno nameščeno na eni nadzorni plošči, kjer lahko spremljate vse kanale. Zagotavljanje odlične uporabniške izkušnje ne bi moglo biti lažje z vsemi orodji v eni programski opremi službe za pomoč uporabnikom.

Zbirka orodij LiveAgent

Najhitrejši klepet v živo

LiveAgent s ponosom ponuja svojim strankam izjemno hiter pripomoček za klepet v živo. In je najhitrejši na trgu, s prikazano hitrostjo klepeta v 2,5 sekunde. Zdaj lahko svojim strankam resnično zagotovite bliskovito hitro pomoč. 

Klepet v živo lahko naredi čudeže za vašo službo za podporo strankam. Gledalce spletnega mesta spremenite v stranke, ki plačujejo, tako da na svoje spletno mesto postavite povabilo na klepet. S funkcijo pogleda tipkanja v realnem času si oglejte, kaj tipkajo, preden pritisnejo gumb za pošiljanje. Zagotovite hitro pomoč in informacije, ko jih potrebujete, z našo programsko opremo službe za pomoč uporabnikom.

Poskusimo klepet v živo
Definition of customer engagement
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Poglejte naš klepet med delovanjem

V tem videu ugotovite, kako deluje naš klepet in kaj lahko storite z njim. 

Prosto pobrskajte tudi po našem kanalu LiveAgent YouTube in poiščite več videoposnetkov o orodjih in funkcijah v naši programski opremi servisne službe

Pridobite zadovoljstvo s pravimi orodji za podporo

Če želite voditi in delati v odličnem kontaktnem centru ter prejemati odlične povratne informacije, morate biti zadovoljni s svojo programsko opremo za podporo strankam. To pomeni, da poleg osnovnih funkcij pridobite tudi odlično uporabniško izkušnjo. 

LiveAgent ponuja dostavo podpore 24/7 vsem svojim strankam in naš cilj je zagotoviti popolno izkušnjo z njim, poleg našega nabora orodij. Uporabljamo enaka orodja kot vi, tako da veste, kaj lahko pričakujete. Pišite nam na kakršen koli način. Pošljite nam e-pošto, nas pokličite ali poklepetajte z nami. Vaša izbira je in potrudili se bomo, da vam zagotovimo najboljšo uporabniško izkušnjo in nasvete za odpravljanje težav.

Želim odlično uporabniško izkušnjo

3.000+ Trustpilot | GetApp | Množica G2 ocene

get inspired

Prihranite več z LiveAgentom

Poglejte rezultate naših uporabniških izkušenj

Primerjajte nas z drugimi programi za pomoč uporabnikom

Ali vas zanima, kako se merimo z drugimi priljubljenimi rešitvami službe za pomoč uporabnikom? Oglejte si naše primerjalne strani in odkrijte vse, kar vam ponujamo.

    Povezani članki zHelpshift alternative
    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x