Iščete alternativo za Kustomer?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Kustomerju na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev    
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Iščete alternativo za platformo za pomoč uporabnikov Kustomer? Preklopite na LiveAgent in si z našo vekanalno platformo zagotovite vrhunsko storitev za uporabnike. H komunikaciji z vašimi uporabniki dodajte človeško noto in izboljšajte sodelovanje z uporabniki, medtem ko privarčujete z enim od naših dostopnih cenovnih načrtov. Ustvarite najboljšo možno uporabniško izkušnjo, s pomočjo pravih orodij, ki bodo podpirale vašo ekipo za podporo strankam. Izboljšajte produktivnost agentov z našim multi-kanalnim vstopničnim sistemom. Nadaljujte z branjem, da izveste več o platformi LiveAgent ali jo preizkusite z našim brezplačnim 14-dnevnim poskusnim obdobjem še danes.
  • SaaSworthy Fastest Growing Helpdesk Software Q1 2022

Prihranite več z LiveAgentom

Kustomer proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent Kustomer
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Stranka ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja klepet v živo v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Stranka ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja samopostrežni portal v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Kustomer ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Kustomer ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt vstopnic za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Kustomer ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Kustomer ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja bazo znanja v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Stranka ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja funkcije API v načrtu za 139 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Stranka ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Stranka ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Kustomer ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Stranka ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Stranka ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Kustomer ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Kustomer ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komplet orodij s poudarkom na zadovoljstvu uporabnikov

Ustvarite izjemno uporabniško izkušnjo skozi najljubše uporabniške kanale, ki presegajo pričakovanja uporabnikov. LiveAgent vam s pravimi orodji nudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Rešujte težave med kanali z našo platformo za upravljanje vstopnic s številnimi posebnostmi, ki pokriva elektronsko pošto, klepet v živo, klicni center, bazo znanja, in socialne medijeFacebook, Twitter, in Instagram. Vsak izmed njih je podkrepljen z naprednimi značilnostmi, ki povečajo učinkovitost agentov in vam pomagajo ustvariti zmogljivo podporo uporabnikov.

Komplet orodij zmogljivega uporabniškega portala pokriva vse

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zmogljiv uporabniški portal, ki ste ga ustvarili vi

Orodje kot je Baza znanja, lahko naredi vso razliko za celotno uporabniško izkušnjo. Uporabniška baza znanja je pomembna lastnost produktivnosti, ki vašim izkušenim uporabnikom omogoča reševanje problemov  —- , z uporabo uporabnih člankov. Naš WYSIWYG urejevalnik olajša ustvarjanje uporabnih člankov, ki so polno uporabnih informacij. Lahko prilagodite možnosti blagovne znamke in ustvarite bazo znanje, ki predstavlja cilje in identiteto vašega podjetja.  Baza znanja je enostavna priročna samopostrežna možnost in osnovna značilnost za katero koli podporo uporabnikov.
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalized customer portal with customization options

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Izboljšajte vaš odzivni čas s povečano funkcionalnostjo

Izkušnja s storitvami za stranke je odvisna od izkušenj agenta brez trenja s programsko opremo za pomoč uporabnikom. LiveAgent ima vse, kar potrebujete za boljše upravljanje odnosov s strankami. Povečajte svojo povprečno hitrost odziva z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu,  povežite svoj družabni kanali in celo Viber.

Vse je podprto z bistvenimi funkcijami, ki poskrbijo za nemoten potek dela. Ustvarite inteligentne avtomatizacije, ki uredijo vašo komunikacijo in vas rešijo pred trčenje agenta. Sledenje zgodovini strank, dodaj oznake, zabeležke, filtri ali ustvarite veliko količino integracije, ki povezujejo vaš potek dela v en sam vmesnik.

Univerzalna moderna programska oprema za uporabniške storitve

Enostavna programska oprema za uporabniške storitve z odlično podporo uporabnikov

Na vprašanja uporabnikov hočemo nuditi odgovore, tako kot vi. Zato je naša svetovalna storitev na voljo 24/7, vsem uporabnikom, ki iščejo informacijo. Kontaktirajte nas prek elektronske pošte ali klepeta v živo, pokličite nas ali si oglejte naš uporabniški portal, kadarkoli boste potrebovali pomoč ali vas bodo zanimali določeni produkti. Prav tako lahko preberete članke na naši LiveAgent akademiji. Tu dobite informacije o delovanju kontaktnih centrov, kako izboljšati zadovoljstvo strank, v katerihkoli okoliščinah.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Trudimo se, da zadovoljimo pričakovanja uporabnikov

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Ponudbe WebMaster

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • Skupina TAZAR

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Izdelki CSI

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, nakup vstopnic in avtomatizacijo, ki nam omogoča nudenje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pripravljeni, da postanete zadovoljen uporabnik?

Preizkusite LiveAgent in začnite s svojim brezplačnim 14-dnevnim poskusnim obdobjem. Brez zavezujočih pogojev in potrebe po informaciji bančnih podatkov. Če ste se že odločili za enega od naših načrtov, si jih lahko ogledate tukaj. LiveAgent ima cenovno dostopne modele, primerne za podjetja različnih velikosti. Torej, ste pripravljeni? Kliknite na spodnjo povezavo in začnite že danes.

V dobrih rokah boste!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Kako se LiveAgent primerja s Kustomer?

LiveAgent ponuja naslednje dodatne funkcije prek Kustomerja: funkcije prodaje vstopnic, klicni center, Viber integracija, forum strank in 24/7 podporo.

Kakšne so dodatne prednosti uporabe LiveAgenta v primerjavi s Kustomer?

Dodatne prednosti uporabe LiveAgenta pred Kustomerjem vključujejo večje zadovoljstvo strank, ohranjanje strank, nižje stroške storitev za stranke, zmanjšano stopnjo odliva in boljši potek dela agenta.

Related Articles to Kustomer alternativa
Preklopite s Hesk na LiveAgent in si zagotovite večkanalni sistem za zahtevke, ki upravlja s socialnimi mediji in super hiter pripomoček za klepet v živo.

Ali iščete alternativo Hesku?

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki je zelo priljubljeno med uporabniki in ponuja veliko prednosti. Uporaba LiveAgenta je povzročila povečanje zadovoljstva strank in prodaje, odzivni čas pa se je povečal za 60%. Poleg tega LiveAgent omogoča hitrejšo in natančnejšo podporo ter statistični pregled kategorij vstopnic. Vse to pa dosega tudi s pozitivnimi mnenji uporabnikov, ki so ga ocenili kot odlično rešitev z dodano vrednostjo, ki premaga vse druge na trgu, tudi tiste z višjimi cenovnimi ravni.

Preidite na programsko opremo z vrhunskim klepetom v živo in večkanalnim vstopničnim sistemom. Izboljšajte vašo službo za pomoč strankam z elektronsko pošto, družbenimi omrežji in še veliko več.

Iščete uporabniško podobno alternativo?

LiveAgent je najbolje ocenjena rešitev za podporo strankam, ki jo uporablja 150 milijonov ljudi in 40.000 podjetij po vsem svetu. LiveAgent ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam, s katerimi lahko povečate zadovoljstvo strank, povečate "vrednost" strank, ustvarite več prihodkov in spremenite vaše poslovne cilje v resničnost. LiveAgent je pionirska programska oprema, ki ponuja klepet v živo in funkcije za podporo strankam.

Iščete boljšo alternativo za LivePerson? Razmislite o LiveAgent, nagrajeni, večkanalni programski opremi za podporo strankam.

Ali iščete boljšo alternativo LivePerson?

Najhitrejši vmesnik za klepet v živo na tržišču. Vmesnik vključuje funkcije, kot so spremljanje tipkanja v realnem času, proaktivno vabilo k klepetu in spremljanje spletne strani. Primerjajte nas z LivePerson s pomočjo videa. Preizkusite brezplačno verzijo LiveAgent ali si oglejte plačljive pakete.

Iščete pravo alternativo za osTicket? Primerjajte LiveAgent z osTicketom in si zagotovite boljšo programsko opremo za podporo strankam še danes.

Iščete alternativo za osTicket?

LiveAgent je orodje za komunikacijo s strankami, ki ga priporočajo veliko podjetij in organizacij, saj je cenovno ugoden in učinkovit. Uporaba LiveAgent-a povzroči hitrejši odzivni čas, večje zadovoljstvo strank, povečanje prodaje in stopnje konverzije. Omogoča tudi boljšo podporo strankam preko različnih kanalov, kot so klepet v živo, elektronska pošta, socialni mediji in integracija telefonije. Uporabnikom olajša delo s strankami in izboljša njihovo produktivnost ter zmanjša čas, porabljen za sortiranje e-pošte.

Ali iščete alternativo za prestavljanje pomoči?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico