Iščete alternativo za Kustomer?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Kustomerju na trgu.

  • ✓ Brez pristojbine za namestitev
  • ✓ Podpora za stranke 24 ur na dan, 7 dni v tednu
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna
  • ✓ Prekliči kadar koli
Uporablja ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Ste naveličani programske opreme za pomoč uporabnikom?

Iščete alternativo za platformo za pomoč uporabnikov Kustomer? Preklopite na LiveAgent in si z našo vekanalno platformo zagotovite vrhunsko storitev za uporabnike. H komunikaciji z vašimi uporabniki dodajte človeško noto in izboljšajte sodelovanje z uporabniki, medtem ko privarčujete z enim od naših dostopnih cenovnih načrtov. Ustvarite najboljšo možno uporabniško izkušnjo, s pomočjo pravih orodij, ki bodo podpirale vašo ekipo za podporo strankam. Izboljšajte produktivnost agentov z našim multi-kanalnim vstopničnim sistemom. Nadaljujte z branjem, da izveste več o platformi LiveAgent ali jo preizkusite z našim brezplačnim 14-dnevnim poskusnim obdobjem še danes.
  • SoftwareAdvice Front Runner 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge
  • GetApp Category Leader 2024 badge
  • Capterra shortlist 2024 badge

Prihranite več z LiveAgentom

Kustomer proti LiveAgentu na prvi pogled

Funkcije Liveagent
Brezplačno preizkusite najboljšo alternativo za podporo strankam! Kreditna kartica ni potrebna.
Kustomer
Vstopnice
Vsebuje orodje za upravljanje, ki obdeluje in katalogizira zahteve za storitve za stranke.
LiveAgent ponuja vstopnice.
Stranka ne ponuja vstopnic.
Klepet v živo
Pripomoček za klepet v realnem času, ki ga lahko postavite na katero koli spletno mesto.
LiveAgent ponuja klepet v živo v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja klepet v živo v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Klicni center
Klicni center, ki se lahko uporablja za klicanje in sprejemanje klicev z uporabo samodejne distribucije klicev.
LiveAgent ponuja klicni center.
Stranka ne ponuja klicnega centra.
Samopostrežna
Funkcija, ki vam omogoča, da zgradite portal za stranke, na katerega se lahko vaše stranke registrirajo za dostop do svojih preteklih vstopnic in vsebine baze znanja.
LiveAgent ponuja samopostrežni portal v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja samopostrežni portal v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Facebooka v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Kustomer ponuja integracijo Facebooka v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse omembe in komentarje ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na tvite neposredno iz programske opreme.
LiveAgent ponuja integracijo Twitterja v načrt vstopnic za doplačilo 39 USD/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Kustomer ponuja integracijo Twitterja v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi, da odgovorijo na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Instagrama v načrt vstopnic za doplačilo 39 $/mesec/na račun ali v paket All-inclusive brez dodatnih stroškov.
Kustomer ponuja integracijo Instagrama v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vsa sporočila in jih pretvori v vstopnice. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje in oddajanje sporočil Viber neposredno iz programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja integracijo Viberja.
Kustomer ne ponuja integracije Viberja.
Baza znanja
Repozitorij znanja, ki vsebuje bistvene informacije, vključno z vodniki za odpravljanje težav, pogostimi vprašanji in članki z navodili.
LiveAgent ponuja bazo znanja v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja bazo znanja v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Forum strank
Spletna razprava za vaše stranke, ki se nahaja neposredno v vaši bazi znanja.
LiveAgent ponuja forum za stranke.
Stranka ne ponuja foruma za stranke.
Automatizacija in pravila
Poteki dela, ki jih lahko avtomatizirate, da odpravite ponavljajoča se opravila.
LiveAgent ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja avtomatizacijo in pravila v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
API
Nabor funkcij, ki omogočajo sodelovanje različnih aplikacij.
LiveAgent ponuja funkcije API v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja funkcije API v načrtu za 139 USD/mesec.
Interaktivni glasovni odziv (IVR)
Tehnologija, ki omogoča dohodnim klicateljem, da krmarijo po telefonskem sistemu, preden se pogovorijo s človeškim operaterjem.
LiveAgent ponuja funkcije IVR.
Stranka ne ponuja funkcij IVR.
Video klici
Klic, ki vsebuje video, podobno kot klici Skype, Zoom ali Facetime.
LiveAgent ponuja video klice.
Stranka ne ponuja video klicev.
Neomejena zgodovina
Vstopnice ne potečejo ali se ne izbrišejo – kadar koli si jih lahko ogledate.
LiveAgent ponuja neomejeno zgodovino v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Kustomer ponuja neomejeno zgodovino v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število spletnih mest
Programsko opremo lahko uporabljate na neomejenem številu spletnih mest.
LiveAgent ponuja neomejeno število spletnih mest.
Kustomer ponuja neomejeno število spletnih mest v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število gumbov za klepet
Na svoja spletna mesta lahko postavite neomejeno število gumbov za klepet.
LiveAgent ponuja neomejeno število gumbov za klepet v paketu Ticket+Chat za 29 USD/agenta/mesec.
Stranka ponuja neomejeno število gumbov za klepet v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil
Prejmete lahko neomejeno število e-poštnih sporočil in vstopnic.
LiveAgent ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v paketu vstopnic za 15 USD/agenta/mesec.
Stranka ponuja neomejeno število vstopnic/poštnih sporočil v načrtu za 89 USD/agenta/mesec.
Neomejeno snemanje klicev
Zabeležite vsak opravljen ali prejet klic in kadar koli predvajajte posnetek.
LiveAgent ponuja neomejeno snemanje klicev.
Kustomer ne ponuja neomejenega snemanja klicev.
Neomejena 24/7 podpora
Podpora strankam je na voljo 24 ur na dan, 7 dni v tednu brez omejitve števila poizvedb, ki jih lahko pošljete.
LiveAgent ponuja neomejeno podporo 24 ur na dan.
Kustomer ne ponuja neomejene podpore 24 ur na dan, 7 dni v tednu.
Create a ticket in Help desk software - LiveAgent

Komplet orodij s poudarkom na zadovoljstvu uporabnikov

Ustvarite izjemno uporabniško izkušnjo skozi najljubše uporabniške kanale, ki presegajo pričakovanja uporabnikov. LiveAgent vam s pravimi orodji nudi najboljšo uporabniško izkušnjo. Rešujte težave med kanali z našo platformo za upravljanje vstopnic s številnimi posebnostmi, ki pokriva elektronsko pošto, klepet v živo, klicni center, bazo znanja, in socialne medijeFacebook, Twitter, in Instagram. Vsak izmed njih je podkrepljen z naprednimi značilnostmi, ki povečajo učinkovitost agentov in vam pomagajo ustvariti zmogljivo podporo uporabnikov.

Komplet orodij zmogljivega uporabniškega portala pokriva vse

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Zmogljiv uporabniški portal, ki ste ga ustvarili vi

Orodje kot je Baza znanja, lahko naredi vso razliko za celotno uporabniško izkušnjo. Uporabniška baza znanja je pomembna lastnost produktivnosti, ki vašim izkušenim uporabnikom omogoča reševanje problemov —- , z uporabo uporabnih člankov. Naš WYSIWYG urejevalnik olajša ustvarjanje uporabnih člankov, ki so polno uporabnih informacij. Lahko prilagodite možnosti blagovne znamke in ustvarite bazo znanje, ki predstavlja cilje in identiteto vašega podjetja. Baza znanja je enostavna priročna samopostrežna možnost in osnovna značilnost za katero koli podporo uporabnikov.
Knowledgebase customization in Customer portal software - LiveAgent

Personalized customer portal with customization options

Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Izboljšajte vaš odzivni čas s povečano funkcionalnostjo

Izkušnja s storitvami za stranke je odvisna od izkušenj agenta brez trenja s programsko opremo za pomoč uporabnikom. LiveAgent ima vse, kar potrebujete za boljše upravljanje odnosov s strankami. Povečajte svojo povprečno hitrost odziva z najhitrejšim pripomočkom za klepet v živo na trgu, povežite svoj družabni kanali in celo Viber.

Vse je podprto z bistvenimi funkcijami, ki poskrbijo za nemoten potek dela. Ustvarite inteligentne avtomatizacije, ki uredijo vašo komunikacijo in vas rešijo pred trčenje agenta. Sledenje zgodovini strank, dodaj oznake, zabeležke, filtri ali ustvarite veliko količino integracije, ki povezujejo vaš potek dela v en sam vmesnik.

Univerzalna moderna programska oprema za uporabniške storitve

Enostavna programska oprema za uporabniške storitve z odlično podporo uporabnikov

Na vprašanja uporabnikov hočemo nuditi odgovore, tako kot vi. Zato je naša svetovalna storitev na voljo 24/7, vsem uporabnikom, ki iščejo informacijo. Kontaktirajte nas prek elektronske pošte ali klepeta v živo, pokličite nas ali si oglejte naš uporabniški portal, kadarkoli boste potrebovali pomoč ali vas bodo zanimali določeni produkti. Prav tako lahko preberete članke na naši LiveAgent akademiji. Tu dobite informacije o delovanju kontaktnih centrov, kako izboljšati zadovoljstvo strank, v katerihkoli okoliščinah.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Trudimo se, da zadovoljimo pričakovanja uporabnikov

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličen klepet v živo, nakup vstopnic in avtomatizacijo, ki nam omogoča nudenje izjemne podpore našim strankam.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Pripravljeni, da postanete zadovoljen uporabnik?

Preizkusite LiveAgent in začnite s svojim brezplačnim 14-dnevnim poskusnim obdobjem. Brez zavezujočih pogojev in potrebe po informaciji bančnih podatkov. Če ste se že odločili za enega od naših načrtov, si jih lahko ogledate tukaj. LiveAgent ima cenovno dostopne modele, primerne za podjetja različnih velikosti. Torej, ste pripravljeni? Kliknite na spodnjo povezavo in začnite že danes.

Primerjajte nas z drugimi

    Povezani članki zKustomer alternativa
    Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.

    How to automatically assign a ticket to agent who opened it

    Automatically assign tickets to the agent who opened them using the 'agent opened ticket' rule profile. Conditions apply.

    Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.

    How does the chat routing work?

    LiveAgent is a comprehensive customer support software with chat routing options for efficient communication and load balancing among agents.

    Areto Systems ponuja spletno storitev obdelave kreditnih kartic spletnim podjetjem v več kot 140 različnih državah. Preberite si v članku, zakaj so izbrali ravno storitev LiveAgent.

    Areto System

    Areto Systems ponuja storitve spletnega plačevanja in podpore strankam. Imajo visoko stopnjo zadovoljstva strank in učinkovito upravljanje virov.

    Pogosta vprašanja so najpogosteje uporabljene možnosti samopostrežbe, ki so danes na voljo. Če se stran s pogostimi vprašanji uporablja strateško, lahko potrošnikom resnično prinese dodano vrednost.

    Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji

    Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.

    Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.

    How to automatically assign a ticket to agent after reply

    Learn how to automatically assign tickets to agents after they reply. Follow the recommended method or create a rule in the LiveAgent admin panel for customization.

    Decide, which tickets your agents will be able to answer. Learn more how to setup that agents can answer tickets opened from 'To solve' button only.

    To solve button

    LiveAgent is an integrated customer support software with features like ticketing system, live chat, and voice helpdesk. It offers SSL safety and is accessible from anywhere.

    Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

    Start Free Trial x