Kaj je center za pomoč uporabnikom?
Center za pomoč uporabnikom, znan tudi kot kontaktni center, je poseben del organizacije. Center sestavlja osebje, ki zastopa stranke. Glavna funkcija je upravljanje vseh stikov strank. Center za pomoč strankam je prav tako pomemben del upravljanja odnosov s strankami.
Center za pomoč strankam lahko primerjamo s klicnim centrom. Razlika je v tem, da se klicni center osredotoča predvsem na telefonsko komunikacijo. Center za pomoč strankam upravlja vse vrste komunikacije – e-pošto, klepet v živo, klice ali fakse.
Frequently Asked Questions
Kako definirati center za pomoč uporabnikom?
Center za pomoč strankam je programska oprema, ki vam omogoča učinkovito izvajanje storitev za stranke. Zahvaljujoč temu ima podjetje priložnost zbirati podatke o strankah, ki jih oskrbuje, razvijati in izboljševati storitve za stranke.
Katere so osnovne značilnosti centrov za pomoč strankam?
Osnovne funkcije centra za pomoč uporabnikom so samodejna distribucija klicev neposredno določenemu agentu, snemanje klicev (o tem morate obvestiti stranke), integracija mobilne telefonije ali interaktivni glasovni odziv. Sposobnost izvajanja analitike in zbiranja podatkov je izredno pomembna.
Kakšne so vrste centrov za pomoč strankam?
Glavna vrsta storitev za podporo strankam je vhodni klicni center, kjer se obravnavajo samo klici strank. Druga vrsta je odhodni klicni center, ki izvaja le klice agentov do potencialnih ali sedanjih strank. Tretja vrsta je navidezni klicni center, ki vam omogoča opravljanje vseh vrst telefonskih klicev.
Strokovna opomba
Center za pomoč strankam je ključen del upravljanja odnosov s strankami, ki omogoča učinkovito upravljanje vseh stikov strank preko različnih komunikacijskih kanalov.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.