Kaj je center za pomoč uporabnikom?
Center za pomoč uporabnikom, znan tudi kot kontaktni center, je poseben del organizacije. Center sestavlja osebje, ki zastopa stranke. Glavna funkcija je upravljanje vseh stikov strank. Center za pomoč strankam je prav tako pomemben del upravljanja odnosov s strankami.
Center za pomoč strankam lahko primerjamo s klicnim centrom. Razlika je v tem, da se klicni center osredotoča predvsem na telefonsko komunikacijo. Center za pomoč strankam upravlja vse vrste komunikacije – e-pošto, klepet v živo, klice ali fakse.
Frequently Asked Questions
Kako definirati center za pomoč uporabnikom?
Center za pomoč strankam je programska oprema, ki vam omogoča učinkovito izvajanje storitev za stranke. Zahvaljujoč temu ima podjetje priložnost zbirati podatke o strankah, ki jih oskrbuje, razvijati in izboljševati storitve za stranke.
Katere so osnovne značilnosti centrov za pomoč strankam?
Osnovne funkcije centra za pomoč uporabnikom so samodejna distribucija klicev neposredno določenemu agentu, snemanje klicev (o tem morate obvestiti stranke), integracija mobilne telefonije ali interaktivni glasovni odziv. Sposobnost izvajanja analitike in zbiranja podatkov je izredno pomembna.
Kakšne so vrste centrov za pomoč strankam?
Glavna vrsta storitev za podporo strankam je vhodni klicni center, kjer se obravnavajo samo klici strank. Druga vrsta je odhodni klicni center, ki izvaja le klice agentov do potencialnih ali sedanjih strank. Tretja vrsta je navidezni klicni center, ki vam omogoča opravljanje vseh vrst telefonskih klicev.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.