Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema kontaktnega centra

Kaj je programska oprema kontaktnega centra?

Programska oprema kontaktnega centra je tehnologija, ki pošilja stike strank po različnih kanalih (npr. E-pošta, telefon, klepet v živo, družabni mediji in drugo) predstavnikom službe za stranke. Povečuje učinkovitost in produktivnost kontaktnega centra.

Kontaktni center je del organizacije, ki se osredotoča na interakcijo s strankami. Kontaktni center ponuja tudi poročila o ključnih meritvah. Uporabniki lahko nastavijo nekatera pravila, ki olajšajo delo agentom, ki obravnavajo posebne vrste poizvedb in težav.

Pogosta vprašanja

Kaj je programska oprema kontaktnega centra?

Programska oprema kontaktnega centra je tehnološko orodje, ki povečuje učinkovitost in uspešnost ekipe za pomoč strankam. Zahvaljujoč uporabi takšne programske opreme je stik med stranko in agentom za pomoč strankam lažji in učinkovitejši.

Ali LiveAgent ponuja programsko opremo za kontaktni center?

LiveAgent je predvsem programska oprema za kontaktni center. Zagotavlja večkanalne rešitve za službe za pomoč. Ponuja funkcije, kot so podpora za telefonske klice, nabiralnike, klepete in družabne medije. Ponuja številne ugodnosti, ki omogočajo boljši stik s stranko.

Kakšna je obvezna programska oprema kontaktnega centra?

Potrebna programska oprema za center za pomoč strankam mora imeti samodejni distributer klicev. Zahvaljujoč tej funkciji bo stranka hitro našla pravega zastopnika. Druga pomembna značilnost je IVR na več ravneh, ki klicočim omogoča enostavno izbiro cilja, s katerim želijo stopiti v stik. Koristna funkcija je usmerjanje strank do agentov glede na njihove sposobnosti in ustvarjanje čakalnih vrst povezav po meri, ki jim omogočajo povezavo z ustreznimi agenti. Nedvomna prednost programske opreme centra za pomoč uporabnikom je možnost sinhronizacije s CRM in drugimi poslovnimi orodji.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico