Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stanje po meri

Kaj je stanje po meri?

Odprto, rešeno, novo, zaprto … To so privzeti statusi zahtevkov, ki odražajo stopnjo reševanja zahtevkov. Ti statusi so vidni strankam in predstavnikom strank. Podjetja niso ista in imajo različne procese. Zato podjetja v nekaterih primerih potrebujejo poseben status zahtevkov.

Stanje po meri

Pogosta vprašanja

Kaj je stanje po meri?

Status po meri je posebej ustvarjen status, ki natančno odraža stanje vašega zahtevka. Omogoča vam, da se v določenem podjetju natančno vklopite v proces storitve za stranke. Standardni statusi so odprti, rešeni, novi, zaprti.

Kako lahko preverim stanje po meri?

Stanja po meri si lahko ogledate pod posameznimi zahtevki na podoknu zastopnika.

Ali lahko v LiveAgent urejam statuse po meri?

Ne, na žalost te funkcije ne ponujamo.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico