Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Marketinška strategija, ki jo vodi stranka

Kaj je vodena marketinška strategija?

Trženjsko strategijo, ki jo vodijo stranke, motivirajo pričakovanja strank. Podjetja morajo to strategijo ustrezno pripraviti, saj vsebuje izjave o poslanstvu in prihodnje cilje. Strategijo oblikuje višje vodstvo.

Mešanica tržnih ukrepov in orodij, omenjenih v strategiji, ima pogosto dolgoročne učinke. Ukrepi so usmerjeni v ustvarjanje velike vrednosti za stranke in vzpostavitev učinkovitega in zvestega odnosa s strankami. Strategija mora graditi zadovoljstvo in zvestobo. Nato lahko podjetja izmerijo zadovoljstvo strank in ocenijo učinek strategije.

Pogosta vprašanja

Kakšna je opredelitev trženjske strategije, ki jo vodijo stranke?

Trženjska strategija, ki jo vodi stranka, je strategija tržnih dejavnosti določenega podjetja, katere glavni cilj je izpolniti pričakovanja in potrebe strank. Ta vrsta strategije mora vsebovati natančne smernice in cilje, ki jih želi organizacija doseči z izvajanjem predpostavk.

Kako ustvariti tržno strategijo, ki jo vodijo stranke?

Če želite ustvariti trženjsko strategijo, ki jo vodijo stranke, morate najprej določiti natančen cilj, ki ga želimo kot organizacija doseči. V tem primeru bo to cilj, povezan z uresničevanjem strankinih potreb in pričakovanj. V naslednjih korakih določite, katere tržne dejavnosti morate izvesti, da dosežete cilj.

Ali vaše podjetje potrebuje tržno strategijo, ki jo vodijo stranke?

Vsako podjetje potrebuje tržno strategijo, osredotočeno na kupca. Zahvaljujoč njej je znano, katere korake bi moralo podjetje narediti na področju trženja, da bi zadovoljilo potrebe in pričakovanja naročnika. Strategija opredeljuje okvir ukrepov in omogoča redno analizo, ali smo blizu želenega cilja.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico