Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Stranka

Kdo je kupec?

Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve pri drugem podjetju.

Poslovanje ne pomeni samo nekaj prodati. Podjetja morajo skrbeti za stranke in jim nuditi tudi odlične podporne storitve. Stranke imajo pogosto veliko vprašanj o izdelkih in storitvah. Z zastopniki lahko komunicirajo po kanalih, npr. po e-pošti, Facebookovih sporočilih ali klepetu v živo. Nimajo pa dostopa do funkcij LiveAgent. Na portalu za stranke lahko ustvarijo nekaj objav na forumu ali povratne informacije.

Stranka

Pogosta vprašanja

Kdo je kupec?

Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve organizacije. Kupci so v središču pozornosti podjetij, ki tekmujejo za njihovo pozornost. V ta namen uporabljajo marketinške in prodajne akcije, promocije, programe zvestobe in izboljšujejo storitve za stranke.

Kako zadovoljiti stranko?

Če želite povečati zadovoljstvo strank, jih najprej poslušajte. Zahvaljujoč temu vemo, kaj je našim strankam všeč pri delovanju našega podjetja in kaj ne. Negativne in pozitivne povratne informacije bi morale vplivati na oblikovanje dejavnosti podjetja. Poleg tega mora biti stranki, da je zadovoljna, zagotovljena odlična storitev za stranke in preseči tudi njena pričakovanja. Zahvaljujoč temu bomo zgradili odnos, ki temelji na zaupanju in zvestobi.

Kako od stranke zahtevati povratne informacije?

Če želite od strank zahtevati povratne informacije, imate na voljo več možnosti. Najprej lahko to storite na koncu pogovora, ki ga imate z njo, ne glede na kanal, na katerem poteka razprava, ali pa o tem pošljete namensko e-poštno sporočilo. Pomembno vprašanje je izbira oblike pridobivanja povratnih informacij - lahko gre za splošno raziskavo, podrobno anketo ali zahtevo za komentar. Vse je odvisno od tega, za katere podatke se zanimate in v kateri fazi nakupa jih dobite.

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico