Kaj je center za pomoč?
Center za pomoč (imenovan tudi baza znanja/portal strank) je spletno mesto, ki ga je zasnovalo podjetje za pomoč strankam pri težavah, s katerimi se soočajo.
Ko ima stranka težave s katerim koli izdelkom ali storitvijo, obišče center za pomoč, ki ima panel za pogosto odgovorjena vprašanja (FAQ). Večina težav, s katerimi se srečujejo stranke, je že rešena in dan je odgovor, kako odpraviti določeno težavo. Očitno imajo lahko nekatere stranke različne težave, na katere ne najdejo odgovorov v centru za pomoč. V tem primeru pokličejo službo za pomoč uporabnikom. Center za pomoč ima tudi panele za kontaktne podatke, članke o težavah in obrazce za povratne informacije.
Izvedite več o Portalu za strank v LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Kakšna je definicija centra za pomoč?
Center za pomoč je običajno spletno mesto, ki strankam omogoča, da najdejo odgovore na svoja vprašanja. Odvisno od podjetja lahko vključuje bazo znanja, obrazec za poročilo o težavi, klepet s podporo v živo, priročnike za uporabo in članke.
Kakšna je vloga centra za pomoč?
Vloga službe za pomoč uporabnikom je zagotoviti odgovore strankam, ki potrebujejo podporo. To so lahko težave z izdelkom ali storitvijo, iskanje podrobnih navodil za uporabo, morda želijo prijaviti napako ali pritožbo glede opravljenih storitev, pa tudi izvedeti več o posameznih izdelkih, kar jim bo pomagalo skrbeti zanj.
Ali LiveAgent ponuja center za pomoč?
LiveAgent ponuja center za pomoč. Vgrajen je v LiveAgent in je dokaj enostaven za uporabo. Pri ustvarjanju računa dobite priročnik z navodili, ki vas bo vodil skozi dejavnosti centra za pomoč. S klikom na bazo znanja lahko preprosto začnete ustvarjati. Imate možnost dodajanja kategorij, člankov, pogostih vprašanj ali foruma.
Expert’s note
Center za pomoč je spletno mesto podjetja, ki nudi odgovore na vprašanja strankam glede njihovih izdelkov ali storitev. Vključuje panele s pogosto zastavljenimi vprašanji, bazo znanja ter klepet v živo s podporo.
Upravljanje vsebin vs upravljanje znanja
Upravljanje vsebin se osredotoča na ustvarjanje, organiziranje in objavo digitalnih vsebin, medtem ko se upravljanje znanja osredotoča na zajemanje, organiziranje in deljenje znanja znotraj organizacije. Obe sta ključni za učinkovito upravljanje informacij in spodbujanje rasti in inovacij v organizaciji.