What is a competitive advantage?Kaj je konkurenčna prednost?
Stvar, zaradi katere ste boljši od drugih podjetij in konkurentov, se imenuje konkurenčna prednost. Vsako podjetje ima svojo konkurenčno prednost. Lahko je nižja cena, kakovosten izdelek, storitev ali kaj drugega. Podjetja morajo vedeti, katere stranke pri njih kupujejo izdelke ali storitve in vedeti, kako jih lahko zadovolijo. Storitve podpore strankam so lahko velika konkurenčna prednost za vsako podjetje. Vsakič dajte svojim strankam tisto, kar potrebujejo, in rešite njihove težave in poizvedbe.
Frequently asked questions
Kaj je konkurenčna prednost?
Konkurenčna prednost so dejavniki, ki vplivajo na proizvodnjo blaga ali storitve, da so boljše in cenejše kot pri konkurenci. Posledično lahko podjetje ustvari več prodaje in dobička v primerjavi s konkurenco.
Kako zgraditi konkurenčno prednost?
Ustvarjanje konkurenčne prednosti je mogoče zaradi različnih dejavnikov. Ti vključujejo: stroške in njihovo strukturo, krepitev prepoznavnosti in prepoznavnosti blagovne znamke, distribucijsko mrežo izdelkov in storitev, kakovost ponudbe ter storitve za stranke.
Ali podjetje potrebuje konkurenčno prednost?
Podjetje potrebuje konkurenčno prednost, da je dobičkonosno. Zaradi večje prednosti ima podjetje priložnost za večjo prepoznavnost in ugodnejše pogoje prodaje svojih izdelkov in storitev. Konec koncev bi to moralo prinesti dobiček in večjo prodajo.
Dobrodošli v našem pridruženem programu!
LiveAgent ponuja podporo za stranke v različnih jezikih ter analitični pregled nad storitvijo. Ponuja tudi dobro provizijsko strukturo za pridružene partnerje, vključno s ponovnimi provizijami. LiveAgent ima enostaven pridruženi program ter ponuja promocijski material. Izplačilo provizij poteka mesečno, s fiksnim stroškom 8% za procesiranje plačil. Vpletenih entitet v prodajo prejmejo različne deleže provizij. LiveAgent nudi podporo za partnerske bloge in pregledne portale.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke je ključni del programa skladnosti vsakega podjetja. Ta dokument pomaga podjetjem prepoznati in oceniti tveganje, povezano z njihovimi strankami. Izvajanje CCD je ključen proces za vsako organizacijo ali finančno institucijo. Podjetja, ki sledijo korakom na kontrolnem seznamu, se lahko izognejo pravnim in finančnim težavam. Podjetja, ki morajo spoštovati predpise AML, lahko z CCD zagotovijo skladnost s predpisi.
Podjetja bi morala vlagati v programsko opremo vstopničnega sistema, saj lahko izboljšajo izkušnjo podpore strankam za agente in stranke. Pokazalo se je, da 84 % podjetij, ki si prizadevajo izboljšati uporabniško izkušnjo, poroča o povečanih prihodkih. Zadovoljne stranke ustvarjajo pozitivno izkušnjo od ust do ust, saj kar 72 % zadovoljnih strank želi svoje izkušnje deliti s prijatelji, družino, vrstniki in na spletu. Zaradi nepovezanih sistemov in slabe interakcije s strankami pa mnoga podjetja trpijo in izgubljajo stranke.
Se selite iz Samanage v LiveAgent?
LiveAgent je programska oprema za pomoč malim in srednje velikim podjetjem, ki podpira 43 različnih prevodov. Najbolj je ocenjena in uporablja jo veliko podjetij, kot so Huawei, BMW, Yamaha in Oxford University. Zahtevek stane $15 na mesec, medtem ko je Zahtevek+Klepet primeren za večja podjetja in stane $29 na mesec. LiveAgent zagotavlja svetovno podporo.