Kaj je programska oprema za sledenje klicalcem?
Ta programska oprema zbira in beleži različne informacije iz dohodnih klicev. Analiza teh podatkov omogoča tržnikom, da razvijejo visoko usmerjene marketinške taktike. S to programsko opremo lahko ugotovite, za kaj je bil klic, kako je klicatelj dobil vašo številko in izid klica.
Using caller tracking software helps businesses connect online and offline marketing efforts. Data obtained through this method can be used in search engine optimization (SEO), various marketing campaigns, social media, or offline ad campaigns, as well as in future phone calls.
Kako deluje programska oprema za sledenje klicalcem?
The tracking software assigns either a local or a toll-free number to a business phone line. When the next call happens, it routs callers to the assigned phone line. You can decide where you would like to send the calls: marketing department, sales team, or even your cell phone. Furthermore, you can decide which marketing campaign do you tie your phone number to. This helps with later call analysis. Is the call tied to the newsletter you have sent? Or does it come from your website’s landing page?
Ko imate vso to nastavitev, bo programska oprema za sledenje klicalcem zbrala podatke za nadaljnje vpoglede v klice.
Podatki, ki jih lahko zberete, vključujejo:
- snemanje klicev
- podatki o klicalcu – ime, lokacija itd.
- podrobnosti klica – datum, trajanje klica itd.
- vir klica – SEO, e-poštna marketinška kampanja itd.
Kako lahko sledenje klicalcem pomaga pri mojih trženjskih odločitvah?
Rešitev za sledenje klicalcem omogoča vaši marketinški skupini analizo telefonskih pogovorov. Podatki, ki jih lahko zberejo, jim pomagajo ustvariti boljšo izkušnjo klicatelja za stranke. Napredno sledenje klicem zagotavlja, da lahko tržniki uporabljajo poročanje v realnem času za optimizacijo plačanega iskanja in drugih strategij digitalnega trženja. Zagotavlja tudi dodatne podatke za merjenje donosnosti naložbe pri trženju in povečuje ROAS.
Poleg tega lahko vse informacije neprekinjeno dodajate v profile klicatelja, tako da imate vse podrobnosti na enem mestu za vsak pogovorni kanal. Zato bo vaša ekipa imela veliko manj težav pri iskanju podatkov, ki jih potrebuje, temveč se bo izboljšala tudi njihova marketinška učinkovitost.
Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za sledenje klicem za vaše podjetje?
Analiza podatkov, ki jih zberete, izjemno pomaga pri razumevanju uspešnosti vaših marketinških kampanj. Če imate vpogled v vse vidike vaših trženjskih prizadevanj, lahko spodbudite višje stopnje konverzij in povečate prihodke vašega podjetja.
Programska oprema za sledenje klicem v oblaku omogoča tržnikom, da preučijo potovanja strank in jih povežejo s posebnimi akcijami. Google Adwords vam omogoča, da na podlagi teh ugotovitev ustvarite visoko ciljno usmerjeno vsebino in oglase. To vam omogoča znižanje cene na klik (CPC) in cene na oglas (CPA).
Poleg tega se lahko tržniki in agenti, če vedo, kateri kanali najbolje delujejo za vaše podjetje, bolj osredotočijo na pretvorbo potencialnih strank v plačljive stranke ter na sledenje konverzijam. Poleg tega vam podrobno poznavanje pogovorov s strankami omogoča, da zagotovite najboljšo možno storitev za stranke.
Katere so vrste programske opreme za sledenje klicalcem?
Obstajajo štiri vrste programske opreme za sledenje klicalcem.
1. Funkcija povratnega klica
Gre za internetno rešitev. Podjetje ustvari oglas, ki stranko pozove, naj navede svojo telefonsko številko. Programska oprema za povratni klic zbira te podatke, tako da lahko prodajni predstavniki stopijo v stik s potencialno stranko.
2. Sledenje klicnim številkam
Ta sistem sledenja podjetjem ponuja več številk za spremljanje njihovih trženjskih prizadevanj tako na spletu kot zunaj njega. To pomaga tržnikom določiti, kateri kanali pritegnejo največ potencialnih strank.
3. Dinamično sledenje klicem
Ta programska oprema omogoča programiranje spletnih mest za zamenjavo telefonskih številk za različne uporabnike vsakič, ko se stran naloži. Te številke so prikazane potencialnim potencialnim strankam na podlagi vnaprej določenih meril.
Obstajata dve vrsti dinamičnega sledenja klicem:
- Sledenje na podlagi kanalov – Ta programska oprema zbira podatke o potencialnih strankah na podlagi kanala, prek katerega so našli vaše podjetje. Znana primera tega sistema sta Google AdWords in Bing Ads.
- Edinstveno sledenje seji – ta sistem zbira informacije o seji potencialne stranke skozi čas. Vsaki seji dodeli edinstveno številko in na ta način lahko natančno določi, kje točno je bila potencialna stranka na vašem spletnem mestu, ko so opravili klic.
4. Sledenje statičnemu številu
Običajno se uporablja za sledenje klicem brez povezave. Podjetje zagotavlja drugačno številko za vsak marketinški kanal – novice, oglas na televiziji, reklamne panoje itd.
Na kaj morate biti pozorni pri izbiri ponudnika programske opreme za sledenje klicem?
Različni ponudniki lahko izbirajo med različnimi možnostmi. Pomagalo bi vam, če bi raziskali, kateri ponudnik sledenja najbolj ustreza vašim poslovnim potrebam. Ugotovite, koliko zaračunajo uporabniku na mesec in ali imajo možnost neomejenega števila uporabnikov.
Preberite ocene uporabnikov na spletu in jih primerjajte z drugimi viri. Razmislite, kateri vidiki ocen veljajo za vaše podjetje in se osredotočite na to, da o njih izveste več.
Improve your customer service
LiveAgent gives you possibility to choose from plenty of useful features and integrations which will make your business thrive. Curious about all the opportunities?
Frequently asked questions
Kaj je programska oprema za sledenje klicalcem?
Ta programska oprema zbira podatke iz dohodnih klicev. Nekatere vrste tega sistema beležijo tudi dohodne klice za kasnejšo analizo in sledenje konverzijam. Programska oprema za sledenje klicatelja pridobi informacije o geografski lokaciji klicatelja, njihovi telefonski številki itd. Uporaba te programske opreme tržnikom pomaga povezati svoja spletna in nespletna trženja.
Kako deluje programska oprema za sledenje klicalcem?
Programska oprema za sledenje klicalcem dodeli številko poslovni telefonski liniji. Ko vodi klic, sistem usmeri klic na dodeljeno telefonsko linijo. Nastavite lahko, kam želite poslati klice: marketinški oddelek, prodajna ekipa itd.
Kakšne so prednosti uporabe programske opreme za sledenje klicalcem za vaše podjetje?
Možnost analize podatkov, pridobljenih s funkcijami sledenja, omogoča tržnikom, da povežejo potencialne stranke s trženjskimi kampanjami. To jim pomaga razumeti donosnost naložbe pri trženju za vsak kanal in ustrezno določiti proračun. Razumevanje podatkov, ki jih zagotavlja ta programska oprema za sledenje, omogoča tržnikom, da se osredotočijo na izboljšanje trženjskih sporočil in ustvarjanje visoko ciljnih kampanj. Pomaga tudi skupinam za podporo strankam pri zagotavljanju najboljše storitve in povečanju ravni zadovoljstva strank. Vpogled v realnem času jim omogoča, da učinkovito obravnavajo dohodne telefonske klice skozi celotno pot stranke.
Orodja klicnega centra so ključna za učinkovit in kakovosten strankin servis. Spremljanje komunikacij s strankami omogoča izboljšanje storitev in zadovoljstva strank, kar se lahko odrazi tudi v povečanju zvestobe strank in stopnjah konverzije. Cena programske opreme klicnega centra je odvisna od funkcij, ki jih ponuja, a LiveAgent ponuja cenovno dostopne pakete brez dodatnih stroškov na minuto. Pravilna oprema je pomembna za delovanje klicnega centra, vključno z računalniki, slušalkami in visokohitrostno internetno povezavo. Virtualni klicni centri v oblaku so vse bolj priljubljeni zaradi visoke učinkovitosti.
LiveAgent je programska oprema za upravljanje pritožb, odjemalskega portala in e-pošte, ki zagotavlja podporo in vam pomaga upravljati vaše podjetje. Lahko ga preizkusite brezplačno. LiveAgent ponuja tudi integracije, alternative in funkcije za pomoč strankam, telefonske sisteme VoIP, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center in več. Platforma deluje kot portal za podporo, stanje sistema, dnevnik sprememb in zahteva za predloge. LiveAgent ima partnerstva in naročnike in vam omogoča, da se naročite na novice. Izdelava vašega LiveAgenta je lahko tudi korak bližje.
Programska oprema LiveAgent omogoča razporeditev klicev in kategorizacijo kartic strank, kar izboljša delovanje prodajnih ekip. Kodiranje klicev pa omogoča izločanje napačnih strank in usmerjanje na vroče potencialne stranke. LiveAgent ponuja tudi različne funkcije in integracije, ter je med najbolj priljubljenimi programskimi pomočniki za stranke in telefonskimi sistemi. Kontakti za prodajo in podporo so dostopni na spletni strani.