Kdo je kupec?
Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve pri drugem podjetju.
Poslovanje ne pomeni samo nekaj prodati. Podjetja morajo skrbeti za stranke in jim nuditi tudi odlične podporne storitve. Stranke imajo pogosto veliko vprašanj o izdelkih in storitvah. Z zastopniki lahko komunicirajo po kanalih, npr. po e-pošti, Facebookovih sporočilih ali klepetu v živo. Nimajo pa dostopa do funkcij LiveAgent. Na portalu za stranke lahko ustvarijo nekaj objav na forumu ali povratne informacije.

Frequently asked questions
Kdo je kupec?
Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve organizacije. Kupci so v središču pozornosti podjetij, ki tekmujejo za njihovo pozornost. V ta namen uporabljajo marketinške in prodajne akcije, promocije, programe zvestobe in izboljšujejo storitve za stranke.
Kako zadovoljiti stranko?
Če želite povečati zadovoljstvo strank, jih najprej poslušajte. Zahvaljujoč temu vemo, kaj je našim strankam všeč pri delovanju našega podjetja in kaj ne. Negativne in pozitivne povratne informacije bi morale vplivati na oblikovanje dejavnosti podjetja. Poleg tega mora biti stranki, da je zadovoljna, zagotovljena odlična storitev za stranke in preseči tudi njena pričakovanja. Zahvaljujoč temu bomo zgradili odnos, ki temelji na zaupanju in zvestobi.
Kako od stranke zahtevati povratne informacije?
Če želite od strank zahtevati povratne informacije, imate na voljo več možnosti. Najprej lahko to storite na koncu pogovora, ki ga imate z njo, ne glede na kanal, na katerem poteka razprava, ali pa o tem pošljete namensko e-poštno sporočilo. Pomembno vprašanje je izbira oblike pridobivanja povratnih informacij - lahko gre za splošno raziskavo, podrobno anketo ali zahtevo za komentar. Vse je odvisno od tega, za katere podatke se zanimate in v kateri fazi nakupa jih dobite.
Expert note
Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve organizacije. Potrebno je zagotoviti odlično storitev za stranke, da se vzpostavi odnos z zaupanjem in zvestobo.

Kako ustvariti tablo za povratne informacije in predloge
Uporaba tabel za povratne informacije in predloge v podjetjih lahko poveča zadrževanje in zvestobo strank, kar vodi do več novih strank. Obstaja veliko neučinkovitih načinov za pridobivanje povratnih informacij, kot je e-poštno trženje, obrazci na spletni strani in klicanje strank. Spremljanje družabnih kanalov lahko pomaga pri odkrivanju, kaj si ljudje mislijo o vaši blagovni znamki.
Pregledovanje poročil in poznavanje izdelkov ter komunikacijske sposobnosti zastopnikov so ključni elementi za izboljšanje storitev za stranke. Interakcija s strankami je pomembna za gradnjo odnosov in zagotavljanje konkurenčne prednosti na trgu. Personalizacija, povratne informacije, programi zvestobe ter platforme za vključevanje strank so učinkovite strategije za izboljšanje vključenosti strank. LiveAgent ponuja rešitve za upravljanje interakcij s strankami in izboljšanje storitev.
Kako izpeljati intervju s stranko
Podjetja, ki nudijo programske rešitve za pomoč strankam, nudijo več različnih funkcij integracije, med najbolj priljubljenimi so portali za podporo, dohodni klicni centri in sistem za upravljanje pritožb. Klepet v živo je učinkovita rešitev za izboljšanje zadovoljstva strank, saj jim omogoča priročno iskanje odgovorov na spletni strani. Podjetja bi morale zagotavljati obsežno stran s pogostimi vprašanji, ki bi kupcem pomagala pri samopostrežbi in s tem izboljšala zvestobo strank. Medtem ko 80% podjetij misli, da nudijo odlično podporo strankam, se samo 8% strank strinja s tem, kar kaže na to, koliko podjetja izgubijo zaradi slabe podpore strankam. Za zagotavljanje dobre podpore strankam je treba izvesti intervjuje s strankami, ki vključujejo načrtovanje, določitev globine, izbiro pravih strank in pravilno predstavitev vprašanj.