Kdo je kupec?
Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve pri drugem podjetju.
Poslovanje ne pomeni samo nekaj prodati. Podjetja morajo skrbeti za stranke in jim nuditi tudi odlične podporne storitve. Stranke imajo pogosto veliko vprašanj o izdelkih in storitvah. Z zastopniki lahko komunicirajo po kanalih, npr. po e-pošti, Facebookovih sporočilih ali klepetu v živo. Nimajo pa dostopa do funkcij LiveAgent. Na portalu za stranke lahko ustvarijo nekaj objav na forumu ali povratne informacije.

Frequently Asked Questions
Kdo je kupec?
Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve organizacije. Kupci so v središču pozornosti podjetij, ki tekmujejo za njihovo pozornost. V ta namen uporabljajo marketinške in prodajne akcije, promocije, programe zvestobe in izboljšujejo storitve za stranke.
Kako zadovoljiti stranko?
Če želite povečati zadovoljstvo strank, jih najprej poslušajte. Zahvaljujoč temu vemo, kaj je našim strankam všeč pri delovanju našega podjetja in kaj ne. Negativne in pozitivne povratne informacije bi morale vplivati na oblikovanje dejavnosti podjetja. Poleg tega mora biti stranki, da je zadovoljna, zagotovljena odlična storitev za stranke in preseči tudi njena pričakovanja. Zahvaljujoč temu bomo zgradili odnos, ki temelji na zaupanju in zvestobi.
Kako od stranke zahtevati povratne informacije?
Če želite od strank zahtevati povratne informacije, imate na voljo več možnosti. Najprej lahko to storite na koncu pogovora, ki ga imate z njo, ne glede na kanal, na katerem poteka razprava, ali pa o tem pošljete namensko e-poštno sporočilo. Pomembno vprašanje je izbira oblike pridobivanja povratnih informacij - lahko gre za splošno raziskavo, podrobno anketo ali zahtevo za komentar. Vse je odvisno od tega, za katere podatke se zanimate in v kateri fazi nakupa jih dobite.
Strokovna opomba
Stranka je oseba ali podjetje, ki kupuje izdelke ali storitve organizacije. Potrebno je zagotoviti odlično storitev za stranke, da se vzpostavi odnos z zaupanjem in zvestobo.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.