Kaj je usposabljanje?
Usposabljanje je proces, v katerem svoje agente pripravite tako, da bodo dobro opremljeni za delo s strankami.
Postopek usposabljanja je sestavljen iz tem, kako se pogovarjati s strankami, kako odpraviti težave, ki jih imajo in kako jim dati ustrezne informacije o izdelkih, ki jih prodaja vaše podjetje. Izobraževanje je nekaj, kar se ne bi smelo ustaviti, saj agenti začnejo delati, rešujejo vprašanja strank in se učijo. Vsakič, ko se reši nova težava, se je potrebno nekaj naučiti. Delavnice so dober način za usposabljanje osebja in spremljanje tega, kar so se naučili.
Frequently asked questions
Kaj je usposabljanje?
Usposabljanje je proces, s katerim svoje agente pripravite na opravljanje njihovih nalog pri delu ekipe za pomoč strankam. To je odličen način za učenje novih veščin, razvoj ekipe in predvsem pripravo agentov za opravljanje njihovih nalog.
Zakaj je usposabljanje vaše ekipe za podporo pomembno?
Usposabljanje je pomembno, da lahko agenti svoje naloge opravljajo na ustrezni ravni. To je priložnost za razvoj zaposlenih in njihovih sposobnosti.
Kateri so najpogostejši elementi vsakega usposabljanja za agenta za podporo strankam?
Najpogostejši elementi usposabljanja osebja za storitve za stranke so znanje o izdelkih, tečaji komunikacijskih veščin, komunikacijski jezik, komunikacijska politika, tečaji interakcije s strankami, vključno z odnosi s strankami, reševanjem sporov in obvladovanje stresa.
- Kontrolni seznam trženjske revizije – Vodnik za učinkovito analizo
- Izdelava načrta (Pojasnjeno)
- Usmerjanje na podlagi spretnosti (pojasnjeno)
- Upravljanje eskalacije (razloženo)
- Kaj je avtomatizacija prodaje? (prednosti in več) | LiveAgent
- Vmesnik agenta [Pojasnjeno]
- Kontrolni seznam za usposabljanje agentov za pomoč strankam | LiveAgent
- de eskalacija (Pojasnjeno)