Kaj je usposabljanje?
Usposabljanje je proces, v katerem svoje agente pripravite tako, da bodo dobro opremljeni za delo s strankami.
Postopek usposabljanja je sestavljen iz tem, kako se pogovarjati s strankami, kako odpraviti težave, ki jih imajo in kako jim dati ustrezne informacije o izdelkih, ki jih prodaja vaše podjetje. Izobraževanje je nekaj, kar se ne bi smelo ustaviti, saj agenti začnejo delati, rešujejo vprašanja strank in se učijo. Vsakič, ko se reši nova težava, se je potrebno nekaj naučiti. Delavnice so dober način za usposabljanje osebja in spremljanje tega, kar so se naučili.
Frequently asked questions
Kaj je usposabljanje?
Usposabljanje je proces, s katerim svoje agente pripravite na opravljanje njihovih nalog pri delu ekipe za pomoč strankam. To je odličen način za učenje novih veščin, razvoj ekipe in predvsem pripravo agentov za opravljanje njihovih nalog.
Zakaj je usposabljanje vaše ekipe za podporo pomembno?
Usposabljanje je pomembno, da lahko agenti svoje naloge opravljajo na ustrezni ravni. To je priložnost za razvoj zaposlenih in njihovih sposobnosti.
Kateri so najpogostejši elementi vsakega usposabljanja za agenta za podporo strankam?
Najpogostejši elementi usposabljanja osebja za storitve za stranke so znanje o izdelkih, tečaji komunikacijskih veščin, komunikacijski jezik, komunikacijska politika, tečaji interakcije s strankami, vključno z odnosi s strankami, reševanjem sporov in obvladovanje stresa.
Inovacijska & Strategija, ki obkroža uporabniško izkušnjo
Ljudje se bodo hitreje vključili v inovacije, če bodo videli svojo vlogo in prispevali k temu. Intervju z industijsko voditeljico inovacij Paula Kennedy.
4 najpomembnejši trendi uporabniške izkušnje v letu 2023
Izkoristite prednosti programske opreme LiveAgent za upravljanje poizvedb strank in izboljšajte sodelovanje s klepetom v živo in drugimi komunikacijskimi kanali.
Kako uporabiti mehke veščine v poslu
Poglobitev v programsko opremo vstopničnega sistema LiveAgent omogoča izboljšanje uporabniške izkušnje s funkcijami v več komunikacijskih kanalih. Svar: Uporabniška izkušnja je ključna za odlično storitev.
Usposobite svoje ekipe o osnovah komunikacije s strankami
V teh težkih časih je ključno usposabljanje ekip v osnovah komunikacije s strankami. Pomembno je biti transparenten, organiziran in se vrniti k osnovam.