Zasebni zapiski

Kaj so zasebni zapiski?

Livechat zapiski

Private notes, also called Internal tickets in LiveAgent, are a great way to exchange information without any third-party being able to see it. You can create a private note to send a message to a specific audience. Private notes enable you to give important information to your team members, while the agents and customers stay completely unaware of it.

Frequently asked questions

Kaj so zasebni zapiski?

Zasebne zapiske lahko agent pripne k določeni vstopnici. Stranka, ki ji vstopnica pripada, le-te ne vidi. Vpogled imajo le agenti, ki imajo dostop do te vstopnice. 

 

Kako lahko uporabite zasebne zapiske za nudenje boljše podpore strankam?

Zasebni zapiski vam omogočajo beleženje pomembnih informacij glede težave. Dodajanje teh zapiskov k vstopnici pomaga drugim agentom bolje razumeti težavo. Zraven lahko vključite tudi podatke, ki jih drugi agent ne bo mogel najti nikjer drugje.

 

Ali v LiveAgent lahko uporabljate zasebne zapiske?

V LiveAgent je vključena opcija za uporabo zasebnih zapiskov. Z njo je delo agentov lažje in na višjem nivoju.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico