Kaj so zasebni zapiski?

Private notes, also called Internal tickets in LiveAgent, are a great way to exchange information without any third-party being able to see it. You can create a private note to send a message to a specific audience. Private notes enable you to give important information to your team members, while the agents and customers stay completely unaware of it.
Frequently Asked Questions
Kaj so zasebni zapiski?
Zasebne zapiske lahko agent pripne k določeni vstopnici. Stranka, ki ji vstopnica pripada, le-te ne vidi. Vpogled imajo le agenti, ki imajo dostop do te vstopnice.
Kako lahko uporabite zasebne zapiske za nudenje boljše podpore strankam?
Zasebni zapiski vam omogočajo beleženje pomembnih informacij glede težave. Dodajanje teh zapiskov k vstopnici pomaga drugim agentom bolje razumeti težavo. Zraven lahko vključite tudi podatke, ki jih drugi agent ne bo mogel najti nikjer drugje.
Ali v LiveAgent lahko uporabljate zasebne zapiske?
V LiveAgent je vključena opcija za uporabo zasebnih zapiskov. Z njo je delo agentov lažje in na višjem nivoju.
Strokovna opomba
Uporaba zasebnih zapiskov vam omogoča shranjevanje pomembnih informacij o stranki, ki jih drugi ne vidijo. To je koristno pri reševanju težav in izboljšuje učinkovitost dela.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.