Kaj so zasebni zapiski?

Private notes, also called Internal tickets in LiveAgent, are a great way to exchange information without any third-party being able to see it. You can create a private note to send a message to a specific audience. Private notes enable you to give important information to your team members, while the agents and customers stay completely unaware of it.
Frequently asked questions
Kaj so zasebni zapiski?
Zasebne zapiske lahko agent pripne k določeni vstopnici. Stranka, ki ji vstopnica pripada, le-te ne vidi. Vpogled imajo le agenti, ki imajo dostop do te vstopnice.
Kako lahko uporabite zasebne zapiske za nudenje boljše podpore strankam?
Zasebni zapiski vam omogočajo beleženje pomembnih informacij glede težave. Dodajanje teh zapiskov k vstopnici pomaga drugim agentom bolje razumeti težavo. Zraven lahko vključite tudi podatke, ki jih drugi agent ne bo mogel najti nikjer drugje.
Ali v LiveAgent lahko uporabljate zasebne zapiske?
V LiveAgent je vključena opcija za uporabo zasebnih zapiskov. Z njo je delo agentov lažje in na višjem nivoju.
Expert note
Uporaba zasebnih zapiskov vam omogoča shranjevanje pomembnih informacij o stranki, ki jih drugi ne vidijo. To je koristno pri reševanju težav in izboljšuje učinkovitost dela.

LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, ki ponuja VoIP telefonske sisteme, samopostrežno programsko opremo, programsko opremo za dohodni klicni center, sistem upravljanja pritožb, odjemalski portal in programsko opremo za upravljanje e-pošte. Podjetje ponuja demo različico in najnovejše novice o posodobitvah in popustih. LiveAgent pripravlja vašo nadzorno ploščo po registraciji na platformi, na vaš e-poštni naslov pa bo takoj po namestitvi poslano sporočilo s podatki za prijavo. Spletna stran uporablja piškotke in ima pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Obvestilo o integraciji Twitterja
LiveAgent je programska oprema za pomoč strankam, odjemalski portal, upravljanje e-pošte, dohodni klicni center in sistem za upravljanje pritožb. Podjetje nudi podporo preko portala za podporo, selitve podatkov, stanje sistema, dnevnik sprememb ter zahteva za predlog. Poleg tega, so na voljo tudi integracije in alternativne možnosti ter brezplačen preizkus. Institucija, katere lastnik je Quality Unit LLC, ponuja tudi blog, glosar, akademijo, predloge in seminarje. Družba ima tudi nagrade in certifikate ter partnerje za VoIP.
Predloge vstopničnega sistema so ključne za skrajšanje odzivnega časa in zagotavljanje dosledne izkušnje storitev za stranke. Pripravljena sporočila in predloge lahko pomagajo agentom zagotavljati ustrezne in natančne odgovore, prihranijo čas in trud, povečajo zaupanje in produktivnost in izboljšajo zadovoljstvo strank. Pri ustvarjanju knjižnice učinkovitih pripravljenih odgovorov in predlog pa je pomembno vključiti celotno organizacijo in prilagoditi predloge glede na posamezne stranke.
Skrbni pregled stranke kontrolni seznam
Kontrolni seznam skrbnega pregleda stranke je ključni del programa skladnosti vsakega podjetja. Ta dokument pomaga podjetjem prepoznati in oceniti tveganje, povezano z njihovimi strankami. Izvajanje CCD je ključen proces za vsako organizacijo ali finančno institucijo. Podjetja, ki sledijo korakom na kontrolnem seznamu, se lahko izognejo pravnim in finančnim težavam. Podjetja, ki morajo spoštovati predpise AML, lahko z CCD zagotovijo skladnost s predpisi.