Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Vas družbeni mediji obremenjujejo?

Sedite in se sprostite, medtem ko LiveAgent pretvori vsa obvestila v zahtevke.

  • ✓ Brez stroškov namestitve    
  • ✓ Podpora 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
Social
Social media support software

Podpora za družabne medije znotraj vaše mize za pomoč

LiveAgent je vsekanalna programska oprema za pomoč uporabnikom, ki zbira vse vaše interakcije s strankami iz več družabnih omrežij in jih logično organizira na enem mestu. Uporaba LiveAgent za storitve za stranke vam omogoča, da se osredotočite na najpomembnejše poslovne naloge, hkrati pa ohranite visoko zadovoljstvo svojih strank.

Podpora družbenih medijev s strani LiveAgent je hitra, učinkovita in stroškovno učinkovita. Poskusite še danes.

Naj LiveAgent obravnava vaša sporočila v družabnih medijih

Ali vas sporočila na družbenih omrežjih pogosto odvrnejo od vaših potencialnih strank in kupcev? Konec je. Povežite vse svoje kanale družabnih medijev v LiveAgent in izkoristite napredno avtomatizacijo. Z neomejeno zgodovino in enotnimi sporočili dobite popolno sliko vsake osebe, s katero ste se pogovarjali.

Kaj je vključeno?

Facebook

Naša integracija s Facebookom odpravlja potrebo po spremljanju več naprav, računov in deljenju poverilnic za prijavo. Vsi posredniki se lahko odzovejo na vstopnice iz vašega univerzalnega mapa »Prejeto«, zato vam ni treba biti odvisen od skrbnika Facebook strani.

Uporaba integracije s Facebookom je enostavna. Preprosto povežite svojo poslovno stran (ali strani!) Na Facebooku z nadzorno ploščo LiveAgent in začnite. Vsi komentarji na vaše objave ali omembe vaše strani bodo samodejno pretvorjeni v zahtevke, na katere lahko odgovorite in nato arhivirate.

Facebook messenger chat app

Facebook Messenger

Integracija Facebook Messenger LiveAgent vam omogoča klepet v realnem času s strankami. Ko vaša stran na Facebooku prejme neposredno sporočilo, se takoj pretvori v zahtevek in se potisne na nadzorno ploščo LiveAgent. Lahko preprosto odgovorite, pošljete priloge ali celo pritisnete gumb »Všeč mi je«.

Twitter

Integracija storitve LiveAgent s Twitterjem omogoča spremljanje vseh @omemb vaše strani ali poljubnih #hashtagov po vaši izbiri.

Preprosto povežite svoj račun Twitter z nadzorno ploščo LiveAgent in izberite, katere oznake in omembe želite spremljati. Vse nadzorovane oznake in omembe se samodejno pretvorijo v zahtevke in jih lahko samodejno dodelijo kateremu oddelku izberete. LiveAgent bo samodejno pridobil vse tvite s spremljanimi ključnimi besedami, nanje pa lahko začnete odgovarjati s svoje nadzorne plošče.

Instagram

Integracija LiveAgent z Instagramom vam omogoča ogled in odgovarjanje na objave, na katerih ste bili označeni ali omenjeni, ter odgovarjanje na vse komentarje na vaše objave. Z univerzalno mapo LiveAgent imate vse zahtevke pod eno streho, zato vam ni treba spremljati več naprav ali računov. LiveAgent prihrani čas vašim agentom, izboljša njihov odzivni čas na poizvedbe in hkrati poveča produktivnost agenta. Preizkusite še danes.

Viber

LiveAgentova integracija Viber vam omogoča sprejemanje in odgovarjanje na sporočila Viber v univerzalno mapo. Kako deluje, preverite v našem demo videu!

Koristne funkcije za pospešitev podpore v družabnih medijih

Ni vam treba porabiti ure in ure na družabnih medijih, da pravočasno odgovorite svojim strankam.

Vsako sporočilo iz kanalov družbenih medijev bo končalo na istem mestu kot e -pošta, klepeti in klici.

Izbirajte med stotinami sprožilcev in pogoji, da avtomatizirate potek dela in procese.

Za upravljanje kanalov podpore v družabnih medijih uporabite posebne oznake ali ločene oddelke.

Povečajte svojo produktivnost z uporabo konzerviranih sporočil, dodajanjem prilog in vstavljanjem zapiskov.

Peter Komornik

LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Programska oprema po ugodnih cenah

Vzeli smo drugačen pristop kot druga programska oprema na trgu. Nekatere kanale ponujamo kot dodatke, kar vam prihrani denar, še posebej, če imate veliko število agentov. Plačajte samo za tisto, kar uporabljate, z našimi preglednimi cenami.

Add-on

Add-on

Pay for social media channels only when you need them.

$39/mo
Add-on

All-Inclusive

Every single LiveAgent feature including social media support.

$39/mo

Imeti konkurenčno prednost

Z racionalizacijo socialnih storitev za stranke v programsko opremo za pomoč si pridobivate prednost pred konkurenti. Stranke vas želijo z lahkoto kontaktirati, ne da bi morali ugotoviti, kateri kanal je najhitrejši in najverjetneje bodo dobili odgovor.

Ne pozabite, da dobra ali običajna e-poštna sporočila postopoma nadomeščajo klepet v živo, programska oprema klicnega centra in sporočila v družabnih medijih. Z LiveAgentom lahko nudite takojšnje odzive. Naložbe v programsko opremo za pomoč strankam vam bodo omogočile hitro, priročno in brezhibno podporo strankam.

Have a competitive advantage

Več kot 30.000 podjetij ne more biti v zmoti

Oglejte si naše zgodbe o uspehu in pričevanja strank, če želite izvedeti, kako lahko LiveAgent poveča vašo podporo strankam in poveča zadovoljstvo vaših poslovnih partnerjev.

Uporabite nas na kakršen koli način želite

LiveAgent se prilagaja velikosti vašega podjetja in panogi. Pomagali smo organizacijam vseh vrst in velikosti. Preverite, kaj imajo za povedati o naši programski opremi.

Business pages

Poslovne rešitve

Start-upi in korporacije

Podjetje

Vlada

Edu & NVO

Industry Solutions

Rešitve v industriji

E -trgovina in storitve

Potovanja in namestitev

Marketing & Telco

Zabava

Razlogi, zakaj bi morali uporabiti programsko opremo za socialne storitve za stranke

Ste se kdaj vprašali, zakaj so podjetja začela komunicirati s svojimi strankami prek programske opreme za socialne storitve namesto neposredno na družabnih medijih? To je zato, ker so bili utrujeni od spremljanja različnih naprav, izmenjave poverilnic za prijavo in preklapljanja zavihkov! Se prepoznate?

Smiley face icon

Izguba bistva

Ne veste, o čem je bil vaš prejšnji pogovor s stranko, ker je bil na drugem kanalu? LiveAgent to spremlja.

Clock icon

Izguba dragocenega časa

Ali prepogosto preklapljate med različnimi vrstami programske opreme? Naj LiveAgent opravi delo namesto vas.

Web icon

Težko nadzorovati

Ali upravljate več profilov na različnih družbenih omrežjih? Z LiveAgentom lahko vse upravljate z ene nadzorne plošče.

Kaj je storitev za stranke na družbenih medijih?

Storitve za stranke na družbenih omrežjih so relativno nova programska niša. Njegov glavni cilj je zbrati vsako sporočilo in omembo vaše blagovne znamke na različnih družbenih omrežjih v en sistem, iz katerega lahko komunicirate s svojim občinstvom. Glavna prednost je, da ste del sistema za večkanalno pomoč na enem mestu, kjer lahko vidite interakcije strank iz drugih kanalov. Poleg tega se vsako sporočilo zbere v univerzalni mapi in nato s hibridnim tokom zahtevkov spremeni v enotne zahtevke.

What is social media customer service   kópia
How to choose social support system

Kako izbrati sistem socialne podpore?

Če ste se odločili, da boste občinstvo v družabnih medijih začeli podpirati zunaj določenih omrežij, boste morda želeli zapisati vse zahteve za sistem. V prvem krogu morate preveriti, ali boste svojo e -poštno komunikacijo premaknili na isto mesto, kjer boste prejemali sporočila v družabnih medijih.

Po tem lahko razmislite o ponudbi podpore za klepet v živo, dodajanju dohodnega klicnega centra ali samopostrežni podpori prek baze znanja. Nenazadnje boste morda želeli imeti platformo, kot je portal za stranke, kjer bodo uporabniki našli vse njihove zahteve, zastavili vprašanja forumu, predlagali izboljšave in podali povratne informacije.

Ne oklevajte, poskusite LiveAgent še danes

LiveAgent je najbolj pregledana in s številko 1 ocenjena programska oprema za pomoč uporabnikom malih in srednjih podjetij leta 2020. To je razlog. Ponujamo vrhunsko programsko opremo za pomoč uporabnikom, ki ustvarja brezhibno izkušnjo tako za vašo ekipo kot za stranke. Preizkusite LiveAgent danes z našim brezplačnim 14-dnevnim preizkusom ali pa preizkusite našo brezplačno različico LiveAgent. Veseli bomo, da vas imamo.

Don t hesitate, try LiveAgent today
Social media support comparison

Primerjava podpore družbenih medijev

Če iščete najboljši sistem za pomoč uporabnikom s podporo družbenih medijev, je primerjava različnih alternativ nujna. Večkanalna služba za pomoč vsebuje veliko več kot le priključke za družabne medije. Čeprav morda ne potrebujete vseh funkcij, je možnost dodajanja določenih kanalov, ko vaše podjetje raste, bistvena.

Kaj pravijo številke o podpori družbenih medijev?

ticketing email ticketing

Podpora za družbene medije

65% ljudi, starih od 18 do 34 let, meni, da so družbeni mediji učinkovit kanal za pomoč strankam. Microsoft

 

Speed o meter

Odzivni čas

48% potrošnikov pričakuje odgovor na vprašanja in pritožbe družbenih medijev v 24-ih urah. Statista

 

Connect favourite VoIP provider and contacts

Brezhibna izkušnja

Več kot 50% podjetij poroča, da je njihova najpomembnejša težava s izkušnjo strank »zagotavljanje brezhibne izkušnje na več kanalih«. Spodbudite skupino

call center cloud based call center software

Digitalno vs Glasovno

57% kupcev se raje obrne na podjetja prek digitalnih medijev, kot so e-pošta ali družabni mediji, namesto da bi uporabljali glasovno podporo strankam. Ameyo

Brand loyalty stems from good service

Zvestoba blagovne znamke izvira iz dobre storitve

Prijazni zaposleni ali agenti storitev za stranke so tisto, kar naredi nepozabno izkušnjo, zaradi katere se potrošniki držijo blagovne znamke v 73% primerih.

Zagotavljanje te izkušnje je lahko preprosto, če veste, kaj to pomeni. Po mnenju Shep Hyken, strokovnjaka za storitve za stranke, bi morali predstavniki podpore za stranke odgovarjati pravočasno, na prilagojen način in nikoli ne pozabiti postavljati dodatnih vprašanj. Na primer, če stranka od vas zahteva, da hitro rešite njeno težavo, jo vprašajte, kako hitro, da bi izpolnili njihova pričakovanja.

Ne pozabite, da zveste stranke povečajo donosnost naložbe, ker ponavadi kupujejo več.

Vsi podporni kanali pod eno streho

LiveAgentova programska oprema za storitve za družbene medije se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pogosto zastavljena vprašanja

Kaj je storitev za stranke na družbenih omrežjih?

Storitve za stranke v družabnih medijih ponujajo storitve strankam ali potencialnim strankam prek platform družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram ali Twitter. Storitve za stranke v družabnih medijih vključujejo odgovarjanje na neposredna sporočila, komentarje in omembe v 24 urah.

Kako uporabiti družbena omrežja kot orodje za storitve za stranke?

Najboljši način za uporabo družabnih medijev kot orodja za storitve za stranke je, da svoje kanale v družabnih medijih obravnavate tako, kot bi ravnali z uradnim zahtevkom stranke. Zagotovite hitre, poštene, sladke in dobro poznane odgovore na vsa sporočila, komentarje ali omembe.

Kaj je programska oprema za storitve družbenih medijev?

Programska oprema za storitve socialnih medijev je del rešitve za pomoč uporabnikom. Predstavnikom strank omogoča takojšen odgovor na poizvedbe strank iz enega vmesnika. Posledično jim za odgovor ni treba preklapljati med platformami. Programska oprema lahko prepreči frustracije in nezadovoljstvo strank, saj nikoli ne boste izgubili sledi poizvedbam strank. Biti prisoten in se hitro odzvati je pomembno za izgradnjo odnosov s strankami na platformah SoMe. S to rešitvijo storitev za stranke v družabnih medijih lahko učinkovito in uspešno zgradite zvestobo strank.

Zakaj je LiveAgent idealen za storitve za stranke v družabnih medijih?

LiveAgent se poveže z več platformami družbenih medijev. Na primer, vsakič, ko od Instagrama prejmete komentar ali omembo objave, boste v LiveAgentu prejeli zahtevek. Enako velja za Twitter. Poleg tega lahko povežete Viber in Facebook.

Zakaj so družbeni mediji pomembni za storitve za stranke?

Družbeni mediji so pomembni za storitve za stranke, saj podjetjem omogočajo interakcijo s svojim občinstvom. Podjetja lahko preprosto obvestijo svoje stranke o prihajajočih dogodkih, prodaji ali spremembah. Na enak način se lahko stranke obrnejo na podjetja z vprašanji, komentarji ali pomisleki. Če vprašanja strank ostanejo neodgovorjena, stranke ne bodo oklevale in svoje podjetje odnesle drugam.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico