S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Ali vas sporočila na družbenih omrežjih pogosto odvrnejo od vaših potencialnih strank in kupcev? Konec je. Povežite vse svoje kanale družabnih medijev v LiveAgent in izkoristite napredno avtomatizacijo. Z neomejeno zgodovino in enotnimi sporočili dobite popolno sliko vsake osebe, s katero ste se pogovarjali.
LiveAgent združuje odličen klepet v živo, zahtevke in avtomatizacijo, ki nam omogočajo zagotavljanje izjemne podpore našim strankam.
Peter Komornik, CEO
Najbolj priljubljena
LiveAgentova programska oprema za storitve za družbene medije se integrira z več komunikacijskimi kanali in ponuja skoraj 200 funkcij.
Storitve za stranke v družabnih medijih ponujajo storitve strankam ali potencialnim strankam prek platform družbenih medijev, kot so Facebook, Instagram ali Twitter. Storitve za stranke v družabnih medijih vključujejo odgovarjanje na neposredna sporočila, komentarje in omembe v 24 urah.
Najboljši način za uporabo družabnih medijev kot orodja za storitve za stranke je, da svoje kanale v družabnih medijih obravnavate tako, kot bi ravnali z uradnim zahtevkom stranke. Zagotovite hitre, poštene, sladke in dobro poznane odgovore na vsa sporočila, komentarje ali omembe.
Programska oprema za storitve socialnih medijev je del rešitve za pomoč uporabnikom. Predstavnikom strank omogoča takojšen odgovor na poizvedbe strank iz enega vmesnika. Posledično jim za odgovor ni treba preklapljati med platformami. Programska oprema lahko prepreči frustracije in nezadovoljstvo strank, saj nikoli ne boste izgubili sledi poizvedbam strank. Biti prisoten in se hitro odzvati je pomembno za izgradnjo odnosov s strankami na platformah SoMe. S to rešitvijo storitev za stranke v družabnih medijih lahko učinkovito in uspešno zgradite zvestobo strank.
LiveAgent se poveže z več platformami družbenih medijev. Na primer, vsakič, ko od Instagrama prejmete komentar ali omembo objave, boste v LiveAgentu prejeli zahtevek. Enako velja za Twitter. Poleg tega lahko povežete Viber in Facebook.
Družbeni mediji so pomembni za storitve za stranke, saj podjetjem omogočajo interakcijo s svojim občinstvom. Podjetja lahko preprosto obvestijo svoje stranke o prihajajočih dogodkih, prodaji ali spremembah. Na enak način se lahko stranke obrnejo na podjetja z vprašanji, komentarji ali pomisleki. Če vprašanja strank ostanejo neodgovorjena, stranke ne bodo oklevale in svoje podjetje odnesle drugam.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Email accounts configuration introduction
Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.
Kako ustvariti skupine stikov v LiveAgent
Ustvarjanje skupin stikov v LiveAgentu omogoča bolj prilagojeno podporo strankam. Postopek je preprost, hiter in organiziran.
Kako uporabljati poziv s SnackPrompt v Open AI ChatGPT
LiveAgent je program, ki ponuja številne storitve in integracije za pomoč strankam, kot tudi upravljanje pritožb in odjemalskih portalov.
Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.
Kako zgraditi izdelek, ki se razširi v podjetje
Ustvarjanje in dodajanje oznak v LiveAgent zagotavlja organizacijo podatkov in večjo produktivnost agentov pri reševanju povpraševanj strank. Predstavljeni so tudi makri in poglobitev v programsko opremo.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih