Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Ste se naveličali svoje programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev?

Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa službi za pomoč uporabnikom družbenih medijev.

  • ✓ Brez stroškov namestitve  
  • ✓ Storitve za stranke 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica ni potrebna    
  • ✓ Prekličite kadarkoli
Uporablja
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Vas družbeni mediji spravljajo ob pamet?

Prevzemite nadzor nad svojimi družbenimi kanali z našo alternativno službo za pomoč uporabnikom družbenih medijev. Naša integrirana rešitev zagotavlja, da boste ujeli vsako sporočilo, komentar ali omembo vaše blagovne znamke, kar bo prispevalo k pozitivni percepciji blagovne znamke, večjemu zadovoljstvu strank in večji prodaji.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Funkcije Liveagent Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
Zoho Desk
Primerjajte Zoho Desk z LiveAgentom.
Groove
Primerjajte Groove z LiveAgentom.
Help Scout
Primerjajte Kayako z LiveAgentom.
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme od preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,3 od 5 možnih.
4.5
Zoho Desk je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
4.5
Groove je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
4.7
Help Scout je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov Capterre.
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.4
Zoho Desk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
4.5
Groove je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,5 od 5 možnih.
4.7
Help Scout je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
Podpora strankam
Ocene podpore za stranke, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
4.3
Zoho Desk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
4.6
Groove je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
4.8
Help Scout je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.5
Preverjeni uporabniki Capterre so Zoho Desk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.0
Preverjeni uporabniki Capterre so Groove ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
4.6
Preverjeni uporabniki Capterre so Help Scout ocenili s 4,6 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
15-39 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
59-199 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriskih dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
18-45 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
25-40 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
25-40 $/mesec/agenta Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo šv ameriskih dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom.
Zendesk ne ponuja integracije z Instagramom.
Zoho Desk ne ponuja integracije z Instagramom.
Groove ne ponuja intagracije z Instagramom.
Help Scout ne ponuja integracije z Instagramom.
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
LiveAgent ponuja integracijo z Facebookom.
Zendesk ponuja integracijo z Facebookom.
Zoho Desk ponuja integracijo z Facebookom.
Groove ponuja integracijo z Facebookom.
Help Scout ponuja integracijo z Facebookom.
Messenger
Integracija storitve Facebook Messenger, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
LiveAgent ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
Zendesk ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
Zoho Desk ne ponuja integracije s Facebook Messengerjem.
Groove ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
Ni znano
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
Zendesk ponuja integracijo s Twitterjem.
Zoho Desk ponuja integracijo s Twitterjem.
Groove ponuja integracijo s Twitterjem.
Help Scout ne ponuja integracije s Twitterjem.
Whatsapp
Integracija Whatsappa, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
Prihaja kmalu LiveAgent trenutno ne ponuja integracije z WhatsAppom, vendar, je v izdelavi. Ostanite z nami!
Zendesk ponuja integracijo Whatsappa.
Zoho Desk ne ponuja integracije z Whatsappom.
Groove ne ponuja integracije z Whatsappom.
Help Scout ne ponuja integracije z Whatsappom.
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
LiveAgent ponuja integracijo z Viberjem.
Zendesk ne ponuja integracije z Viberjem.
Zoho Desk ne ponuja integracije z Viberjem.
Groove ne ponuja integracije z Viberjem.
Help Scout ne ponuja integracije z Viberjem.
Sledenje interakcijam
Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu in na katerem spletnem mestu se nahajajo.
LiveAgent ponuja sledenje interakcijam.
Zendesk ponuja slednje interakcijam.
Zoho Desk ponuja sledenje interakcijam.
Groove ponuja sledenje interakcijam.
Help Scout ponuja sledenje interakcijam.
Večkanalno komuniciranje
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družbenimi mediji), da poenostavi vsa sporočila in agentom omogoči, da nanje odgovorijo iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
LiveAgent podpira večkanalno komuniciranje.
Zendesk podpira večkanalno komuniciranje.
Zoho Desk podpira večkanalno komuniciranje.
Groove podpira večkanalno komuniciranje.
Help Scout podpira večkanalno komuniciranje.
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov na določene oddelke in k določenim agentom, na podlagi vnaprej določenih pogojev.
LiveAgent oponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
Zendesk ponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
Omejeno Zoho Desk ponuja omejeno (največ do 5, 15, ali 30) število avtomatiziranih pravil usmerjanja, odvisno od izbranega cenovnega paketa.
Groove ne ponuja avtomatiziranega usmerjanja.
Help Scout ponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
Meritve uspešnosti
Uporabnikom omogoča izdelavo poročil uspešnosti po kanalih, oddelkih ali agentih.
LiveAgent ponuja meritve uspešnosti.
Zendesk ponuja meritve uspešnosti.
Zoho Desk ponuja meritve uspešnosti.
Groove ponuja meritve uspešnosti.
Help Scout ponuja meritve uspešnosti.
Upravljanje skupin
Agentom omogoča ustvarjanje kontaktnih skupin za segmentacijo trženja in prodaje.
LiveAgent ponuja upravljanje skupin.
Zendesk ponuja upravljanje skupin.
Zoho Desk ne ponuja upravljanja skupin.
Groove ne ponuja upravljanja skupin.
Help Scout ne ponuja upravljanja skupin.
Označevanje na družbenih medijih
Agentom omogoča, da označujejo stranke, ko odgovarjajo na njihova povpraševanja na družbenih medijih prek programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
LiveAgent ponuja označevanje na družbenih medijih.
Zendesk ponuja označevanje na družbenih medijih.
Zoho Desk ne ponuja označevanja na družbenih medijih.
Groove ponuja označevanje na družbenih medijih.
Help Scout ne ponuja označevanja na družbenih medijih.
Sledenje blagovni znamki
Uporabnikom omogoča sledenje določenim ključnim besedam na Twiterju z racionalizacijo vsakega "tvita", ki vsebuje ključno besedo, v programsko opremo v obliki zahtevka.
LiveAgent ponuja sledenje blagovni znamki.
Zendesk ne ponuja sledenja blagovni znamki.
Zoho Desk ne ponuja sledenja blagovni znamki.
Groove ne ponuja sledenja blagovni znamki.
Help Scout ne ponuja sledenja blagovni znamki.
Sodelovanje
Agentom omogoča, da sodelujejo pri reševanju zahtevkov.
LiveAgent ponuja funkcije za sodelovanje.
Zendesk ponuja funkcije za sodelovanje.
Omejeno Funkcije za sodelovanje pri Zoho Desku so omejene na strokovne in poslovne pakete.
Groove ponuja funkcije za sodelovanje.
Help Scout ponuja funkcije za sodelovanje.
Upravljanje različnih računov
Uporabnikom omogoča povezavo različnih računov družabnih medijev (na primer dveh Facebookovih računov ali treh Twitterjevih računov) s programsko opremo za pomoč uporabnikom na področju družabnih medijev.
LiveAgent omogoča upravljanje različnih računov.
Zendesk ne omogoča upravljanja različnih računov.
Omejeno S programsko opremo Zoho Desk je mogoče povezati omejeno število e-poštnih računov, pripomočkov za povratne informacije, spletnih obrazcev in družbenih računov.
Groove omogoča upravljanje različnih računov.
Help Scout ne omogoča upravljanja različnih računov.
Poročanje/Analitike
Analitična nadzorna plošča, ki omogoča izdelavo poročil uspešnosti.
LiveAgent ponuja možnost poročanja/analitike.
Zendesk ponuja možnost poročanja/analitike.
Omejeno V programu Zoho Desk je dostop do nadzorne plošče za poročanje/analitiko omejen v vseh paketih, razen v "podjetniškem".
Groove ponuja možnost poročanja/analitike.
Help Scout ponuja možnost poročanja/analitike.

Zaupa nam več kot 30.000 podjetij in 150 milijonov končnih uporabnikov

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Faceboo, Twitter, Instagram and Viber social network logos

Izboljšajte svoj ugled v družabnih medijih

Bodite blagovna znamka, o kateri govorijo vsi! Izboljšajte priporočila od ust do ust in povečajte prodajo z zagotavljanjem odličnih storitev za stranke v družabnih medijih.

Začnite predstavljati svojo močno spletno prisotnost z našo alternativno službo za pomoč uporabnikom družabnih medijev že danes!

Odgovorite na vsak komentar, sporočilo ali omembo

Alternative za pomoč uporabnikom družabnih medijev so vaše skrivno orožje za organizacijo in jasnost v različnih družabnih omrežjih. Vsako sporočilo, komentar in omembo poenostavite v enotni nadzorni plošči in zagotovite, da se odzovete na vsako sporočilo. Čaka vas storitev brez težav!

Universal-Inbox-feature-LiveAgent

Naše družabne integracije vključujejo

templates e comerce

Povečajte prodajo z Viber sporočili

Komunicirajte s strankami prek Viberja in povečajte prodajo! Brez težav odgovarjajte na sporočila o prodaji, promocijah ali posebnih ponudbah.

Spremljajte svoje konkurente

Izkoristite naša orodja za poslušanje družabnih omrežij, ki vam omogočajo spremljanje edinstvenih ključnih besed. Vas zanima, kaj se govori o vaših konkurentih? Z našo alternativo za pomoč uporabnikom družabnih medijev jih lahko preprosto spremljate na Twitterju.

twitter
Live chat templates

Pogasite ogenj, preden bo prepozno

Vas javno blati razburjena stranka? Ukrepajte hitro, preden bo prepozno in dobite razne odpovedi! Spremljajte vsako omembo svojega podjetja/znamke na Twitterju (tudi če niste izrecno označeni) in se pridružite pogovoru. Od danes naprej popravljajte krivice!

Uživajte v vrhunski varnosti

Souporaba prijavnih podatkov je stvar preteklosti! Svojim agentom za podporo omogočite skupno namizje za agente, ki jim omogoča sodelovanje in odgovarjanje na vprašanja iz družabnih omrežij, ne da bi se jim bilo treba prijaviti v vsako posamezno platformo.

Security lock and badge
Performance-report-1

Odpravite nered in izboljšajte produktivnost

Povečajte produktivnost svoje ekipe za več kot 35 % z alternativami službi za pomoč uporabnikom družabnih medijev. Odpravite motnje, ki jih povzročajo kanali, kot so Instagram, Twitter in Facebook, tako da na vsa sporočila in obvestila odgovarjate iz svojega namizja za agente. Poslovite se od memov in neskončnega pomikanja gor in dol!

Učite se iz vsebinsko bogatih niti zahtevkov

Ne vidite celotne slike? Z alternativnimi možnostmi za pomoč uporabnikom družabnih medijev boste vedno na tekočem! Spremljajte pot reševanja težav vsake stranke v klepetu v živo, družabnih medijih, e-pošti ali po telefonu v eni sami niti zahtevka. Tako preprosto je!

tour 02
crm integrations

Zagotovite hitre in osebne odzive

Izkoristite napredne funkcije, ki jih ponujajo alternativne službe za pomoč uporabnikom družabnih medijev, kot so vgrajeni CRM sistemi ali prednastavljena sporočila. Prihranite do 15 ur na teden, tako da imate pri roki vse podatke o strankah in vnaprej pripravljene odgovore.

Zagotovite odlične storitve na poti

Sodobni časi zahtevajo sodobne rešitve. Z našo mobilno aplikacijo, ki je na voljo v trgovinah Google Play in App Store, lahko na vprašanja družbenih medijev odgovarjate kar na poti.

LiveAgent Mobile App
Customer service templates

Znebite se dolgočasnih nalog

Alternativne službe za pomoč uporabnikom družabnih medijev ponujajo bogate možnosti za avtomatizacijo. Avtomatizirajte vsakdanja, ponavljajoča se opravila, kot so spremljanje, dodeljevanje nalog ali oznak in drugo. Možnosti so neskončne.

Učite se, izboljšujte, premagujte

Izboljšajte svoje storitve (in izkušnje, ki jih nudite strankam) z našimi robustnimi funkcijami za analitiko in poročanje. Učite se iz vpogledov v podatke v realnem času in ustrezno prilagodite svojo strategijo storitev.

Reports-Liveagent-feature
Live-chat-benefits-Improved-CX-with-chat-invitations

Nekaj narobe?

Ne bomo vas pustili na cedilu! Za vas smo na voljo 24/7, in nudimo podporo v različnih jezikih. Na nas se lahko obrnete kadarkoli preko klepeta v živo, e-pošte ali telefona.

Zakaj je LiveAgent najboljša alternativa službi za pomoč uporabnikom družbenih medijev?

Prihranite več z LiveAgentom

Ugotovite, koliko lahko prihranite pri funkcijah službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev, z našo priročno primerjavo cen med LiveAgentom in njegovimi konkurenti.

Naše stranke to najbolje povedo

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    Spletno trženje HEWO

    LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Ponudbe WebMaster

    Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    Skupina TAZAR

    Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    Izdelki CSI

    LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.

Pri nas boste v dobrih rokah!

Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!

Poskusite brezplačno zdaj Kreditna kartica ni obvezna

FAQ

Zakaj bi kot alternativo službi za pomoč strankam družbenih medijev izbrali programsko opremo LiveAgent?

Z LiveAgentom imate nadzor nad podporo, ki se izvaja za uporabnike socialnih medijev. Naša rešitev v oblaku omogoča službo za podporo strankam, ki je lahka za uporabo in upravljanje. Zaračunavanje je enostavno in plačate samo toliko, kolikor ga uporabljate. Lahko dodajate, spreminjate ali odstranjujete agente in storitve.

Katere funkcije socialnih medijev ponuja LiveAgent?

LiveAgent ponuja veliko funkcij socialnih medijev, kot je na primer integracija Facebooka, integracija Viberja, integracija Instagrama in integracija Twitterja.

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico