Prevzemite nadzor nad svojimi družbenimi kanali z našo alternativno službo za pomoč uporabnikom družbenih medijev. Naša integrirana rešitev zagotavlja, da boste ujeli vsako sporočilo, komentar ali omembo vaše blagovne znamke, kar bo prispevalo k pozitivni percepciji blagovne znamke, večjemu zadovoljstvu strank in večji prodaji.
Funkcije | Liveagent
Poskusite najboljšo alternativo službi za pomoč uporabnikom družbenih medijev brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
|
Zoho Desk
Primerjajte Zoho Desk z LiveAgentom.
|
Groove
Primerjajte Groove z LiveAgentom.
|
Help Scout
Primerjajte Kayako z LiveAgentom.
|
---|---|---|---|---|---|
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme od preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
LiveAgent je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.3
Zendesk je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.5
Zoho Desk je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.5
Groove je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.7
Help Scout je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
|
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.4
Zoho Desk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
|
4.5
Groove je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.7
Help Scout je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
|
Podpora strankam
Ocene podpore za stranke, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
|
4.3
Zoho Desk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.6
Groove je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
|
4.8
Help Scout je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
|
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.5
Preverjeni uporabniki Capterre so Zoho Desk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.0
Preverjeni uporabniki Capterre so Groove ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.6
Preverjeni uporabniki Capterre so Help Scout ocenili s 4,6 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
|
15-39 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
59-199 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriskih dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
18-45 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
25-40 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
25-40 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo šv ameriskih dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom.
|
Zendesk ne ponuja integracije z Instagramom.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije z Instagramom.
|
Groove ne ponuja intagracije z Instagramom.
|
Help Scout ne ponuja integracije z Instagramom.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Facebookom.
|
Zendesk ponuja integracijo z Facebookom.
|
Zoho Desk ponuja integracijo z Facebookom.
|
Groove ponuja integracijo z Facebookom.
|
Help Scout ponuja integracijo z Facebookom.
|
Messenger
Integracija storitve Facebook Messenger, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
|
Zendesk ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije s Facebook Messengerjem.
|
Groove ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
|
Ni znano
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Zendesk ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Zoho Desk ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Groove ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Help Scout ne ponuja integracije s Twitterjem.
|
Whatsapp
Integracija Whatsappa, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
Prihaja kmalu
LiveAgent trenutno ne ponuja integracije z WhatsAppom, vendar, je v izdelavi. Ostanite z nami!
|
Zendesk ponuja integracijo Whatsappa.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije z Whatsappom.
|
Groove ne ponuja integracije z Whatsappom.
|
Help Scout ne ponuja integracije z Whatsappom.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Viberjem.
|
Zendesk ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Groove ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Help Scout ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Sledenje interakcijam
Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu in na katerem spletnem mestu se nahajajo.
|
LiveAgent ponuja sledenje interakcijam.
|
Zendesk ponuja slednje interakcijam.
|
Zoho Desk ponuja sledenje interakcijam.
|
Groove ponuja sledenje interakcijam.
|
Help Scout ponuja sledenje interakcijam.
|
Večkanalno komuniciranje
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družbenimi mediji), da poenostavi vsa sporočila in agentom omogoči, da nanje odgovorijo iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent podpira večkanalno komuniciranje.
|
Zendesk podpira večkanalno komuniciranje.
|
Zoho Desk podpira večkanalno komuniciranje.
|
Groove podpira večkanalno komuniciranje.
|
Help Scout podpira večkanalno komuniciranje.
|
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov na določene oddelke in k določenim agentom, na podlagi vnaprej določenih pogojev.
|
LiveAgent oponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
|
Zendesk ponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
|
Omejeno
Zoho Desk ponuja omejeno (največ do 5, 15, ali 30) število avtomatiziranih pravil usmerjanja, odvisno od izbranega cenovnega paketa.
|
Groove ne ponuja avtomatiziranega usmerjanja.
|
Help Scout ponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
|
Meritve uspešnosti
Uporabnikom omogoča izdelavo poročil uspešnosti po kanalih, oddelkih ali agentih.
|
LiveAgent ponuja meritve uspešnosti.
|
Zendesk ponuja meritve uspešnosti.
|
Zoho Desk ponuja meritve uspešnosti.
|
Groove ponuja meritve uspešnosti.
|
Help Scout ponuja meritve uspešnosti.
|
Upravljanje skupin
Agentom omogoča ustvarjanje kontaktnih skupin za segmentacijo trženja in prodaje.
|
LiveAgent ponuja upravljanje skupin.
|
Zendesk ponuja upravljanje skupin.
|
Zoho Desk ne ponuja upravljanja skupin.
|
Groove ne ponuja upravljanja skupin.
|
Help Scout ne ponuja upravljanja skupin.
|
Označevanje na družbenih medijih
Agentom omogoča, da označujejo stranke, ko odgovarjajo na njihova povpraševanja na družbenih medijih prek programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja označevanje na družbenih medijih.
|
Zendesk ponuja označevanje na družbenih medijih.
|
Zoho Desk ne ponuja označevanja na družbenih medijih.
|
Groove ponuja označevanje na družbenih medijih.
|
Help Scout ne ponuja označevanja na družbenih medijih.
|
Sledenje blagovni znamki
Uporabnikom omogoča sledenje določenim ključnim besedam na Twiterju z racionalizacijo vsakega "tvita", ki vsebuje ključno besedo, v programsko opremo v obliki zahtevka.
|
LiveAgent ponuja sledenje blagovni znamki.
|
Zendesk ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Zoho Desk ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Groove ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Help Scout ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Sodelovanje
Agentom omogoča, da sodelujejo pri reševanju zahtevkov.
|
LiveAgent ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Zendesk ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Omejeno
Funkcije za sodelovanje pri Zoho Desku so omejene na strokovne in poslovne pakete.
|
Groove ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Help Scout ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Upravljanje različnih računov
Uporabnikom omogoča povezavo različnih računov družabnih medijev (na primer dveh Facebookovih računov ali treh Twitterjevih računov) s programsko opremo za pomoč uporabnikom na področju družabnih medijev.
|
LiveAgent omogoča upravljanje različnih računov.
|
Zendesk ne omogoča upravljanja različnih računov.
|
Omejeno
S programsko opremo Zoho Desk je mogoče povezati omejeno število e-poštnih računov, pripomočkov za povratne informacije, spletnih obrazcev in družbenih računov.
|
Groove omogoča upravljanje različnih računov.
|
Help Scout ne omogoča upravljanja različnih računov.
|
Poročanje/Analitike
Analitična nadzorna plošča, ki omogoča izdelavo poročil uspešnosti.
|
LiveAgent ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Zendesk ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Omejeno
V programu Zoho Desk je dostop do nadzorne plošče za poročanje/analitiko omejen v vseh paketih, razen v "podjetniškem".
|
Groove ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Help Scout ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Bodite blagovna znamka, o kateri govorijo vsi! Izboljšajte priporočila od ust do ust in povečajte prodajo z zagotavljanjem odličnih storitev za stranke v družabnih medijih.
Začnite predstavljati svojo močno spletno prisotnost z našo alternativno službo za pomoč uporabnikom družabnih medijev že danes!
Alternative za pomoč uporabnikom družabnih medijev so vaše skrivno orožje za organizacijo in jasnost v različnih družabnih omrežjih. Vsako sporočilo, komentar in omembo poenostavite v enotni nadzorni plošči in zagotovite, da se odzovete na vsako sporočilo. Čaka vas storitev brez težav!
Komunicirajte s strankami prek Viberja in povečajte prodajo! Brez težav odgovarjajte na sporočila o prodaji, promocijah ali posebnih ponudbah.
Izkoristite naša orodja za poslušanje družabnih omrežij, ki vam omogočajo spremljanje edinstvenih ključnih besed. Vas zanima, kaj se govori o vaših konkurentih? Z našo alternativo za pomoč uporabnikom družabnih medijev jih lahko preprosto spremljate na Twitterju.
Vas javno blati razburjena stranka? Ukrepajte hitro, preden bo prepozno in dobite razne odpovedi! Spremljajte vsako omembo svojega podjetja/znamke na Twitterju (tudi če niste izrecno označeni) in se pridružite pogovoru. Od danes naprej popravljajte krivice!
Souporaba prijavnih podatkov je stvar preteklosti! Svojim agentom za podporo omogočite skupno namizje za agente, ki jim omogoča sodelovanje in odgovarjanje na vprašanja iz družabnih omrežij, ne da bi se jim bilo treba prijaviti v vsako posamezno platformo.
Povečajte produktivnost svoje ekipe za več kot 35 % z alternativami službi za pomoč uporabnikom družabnih medijev. Odpravite motnje, ki jih povzročajo kanali, kot so Instagram, Twitter in Facebook, tako da na vsa sporočila in obvestila odgovarjate iz svojega namizja za agente. Poslovite se od memov in neskončnega pomikanja gor in dol!
Ne vidite celotne slike? Z alternativnimi možnostmi za pomoč uporabnikom družabnih medijev boste vedno na tekočem! Spremljajte pot reševanja težav vsake stranke v klepetu v živo, družabnih medijih, e-pošti ali po telefonu v eni sami niti zahtevka. Tako preprosto je!
Izkoristite napredne funkcije, ki jih ponujajo alternativne službe za pomoč uporabnikom družabnih medijev, kot so vgrajeni CRM sistemi ali prednastavljena sporočila. Prihranite do 15 ur na teden, tako da imate pri roki vse podatke o strankah in vnaprej pripravljene odgovore.
Sodobni časi zahtevajo sodobne rešitve. Z našo mobilno aplikacijo, ki je na voljo v trgovinah Google Play in App Store, lahko na vprašanja družbenih medijev odgovarjate kar na poti.
Alternativne službe za pomoč uporabnikom družabnih medijev ponujajo bogate možnosti za avtomatizacijo. Avtomatizirajte vsakdanja, ponavljajoča se opravila, kot so spremljanje, dodeljevanje nalog ali oznak in drugo. Možnosti so neskončne.
Izboljšajte svoje storitve (in izkušnje, ki jih nudite strankam) z našimi robustnimi funkcijami za analitiko in poročanje. Učite se iz vpogledov v podatke v realnem času in ustrezno prilagodite svojo strategijo storitev.
Ne bomo vas pustili na cedilu! Za vas smo na voljo 24/7, in nudimo podporo v različnih jezikih. Na nas se lahko obrnete kadarkoli preko klepeta v živo, e-pošte ali telefona.
Ugotovite, koliko lahko prihranite pri funkcijah službe za pomoč uporabnikom družbenih medijev, z našo priročno primerjavo cen med LiveAgentom in njegovimi konkurenti.
Odkrijte, zakaj je LiveAgent najboljša alternativa Hesk za pomoč uporabnikom. Uživajte v večkanalni komunikaciji z zahtevki, klepetom v živo, klicnim centrom in integracijami družbenih medijev. Začnite brezplačno 14-dnevno preskusno obdobje brez kreditne kartice in izkusite vrhunsko podporo strankam, ki jo podpirajo številne funkcije in integracije.
Potrebujete alternativo za sodelovanje?
Če iščete zmogljivo alternativo Collab, razmislite o LiveAgentu. Ugotovite, kakšna sta Collab in LiveAgent in katera je najboljša za vaše podjetje.
Iščete alternativo za Kustomer?
LiveAgent je odlična alternativa Kustomerju z dostopnimi cenami, odličnim vstopničnim sistemom, in podprta s strani mnogih komunikacijskih kanalov.
Programska oprema za podporo družbenim medijem brez stresa
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team