S podpisom potrjujem Pogoji in določila in Politika zasebnosti .
Funkcije | Liveagent
Poskusite najboljšo alternativo službi za pomoč uporabnikom družbenih medijev brezplačno! Kreditna kartica ni potrebna.
|
Zendesk
Primerjajte Zendesk z LiveAgentom.
|
Zoho Desk
Primerjajte Zoho Desk z LiveAgentom.
|
Groove
Primerjajte Groove z LiveAgentom.
|
Help Scout
Primerjajte Kayako z LiveAgentom.
|
---|---|---|---|---|---|
Skupna ocena
Skupna ocena programske opreme od preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
LiveAgent je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.3
Zendesk je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.5
Zoho Desk je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.5
Groove je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.7
Help Scout je od preverjenih uporabnikov Capterre prejel skupno oceno 4,7 od 5 možnih.
|
Enostavnost uporabe
Ocene enostavnosti uporabe preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.6
LiveAgent je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
|
4.3
Zendesk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.4
Zoho Desk je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,4 od 5 možnih.
|
4.5
Groove je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,5 od 5 možnih.
|
4.7
Help Scout je za enostavnost uporabe, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
|
Podpora strankam
Ocene podpore za stranke, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
LiveAgent je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,7 od 5 možnih.
|
4.2
Zendesk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,2 od 5 možnih.
|
4.3
Zoho Desk je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,3 od 5 možnih.
|
4.6
Groove je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,6 od 5 možnih.
|
4.8
Help Scout je za podporo strankam, s strani preverjenih uporabnikov Capterre, pridobil oceno 4,8 od 5 možnih.
|
Vrednost glede na ceno
Ocene razmerja med ceno in vrednostjo, s strani preverjenih uporabnikov Capterre.
|
4.7
Preverjeni uporabniki Capterre so LiveAgent ocenili s 4,7 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.1
Preverjeni uporabniki na Capterri so Zendesk ocenili s 4,1 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.5
Preverjeni uporabniki Capterre so Zoho Desk ocenili s 4,5 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.0
Preverjeni uporabniki Capterre so Groove ocenili s 4,0 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
4.6
Preverjeni uporabniki Capterre so Help Scout ocenili s 4,6 od 5 za vrednost izdelka v primerjavi s ceno.
|
Cena
Cena programske opreme v USD na agenta na mesec.
|
15-39 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
59-199 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriskih dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
18-45 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
25-40 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo v ameriških dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
25-40 $/mesec/agenta
Cenovni razpon razpoložljivih paketov. Vsi paketi se mesečno obračunavajo šv ameriskih dolarjih. Prikazana cena ustreza ceni za enega agenta na mesec.
|
Instagram
Integracija Instagrama, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Instagramom.
|
Zendesk ne ponuja integracije z Instagramom.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije z Instagramom.
|
Groove ne ponuja intagracije z Instagramom.
|
Help Scout ne ponuja integracije z Instagramom.
|
Facebook
Integracija Facebooka, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Facebookom.
|
Zendesk ponuja integracijo z Facebookom.
|
Zoho Desk ponuja integracijo z Facebookom.
|
Groove ponuja integracijo z Facebookom.
|
Help Scout ponuja integracijo z Facebookom.
|
Messenger
Integracija storitve Facebook Messenger, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
|
Zendesk ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije s Facebook Messengerjem.
|
Groove ponuja integracijo s Facebook Messengerjem.
|
Ni znano
|
Twitter
Integracija Twitterja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Zendesk ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Zoho Desk ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Groove ponuja integracijo s Twitterjem.
|
Help Scout ne ponuja integracije s Twitterjem.
|
Whatsapp
Integracija Whatsappa, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
Prihaja kmalu
LiveAgent trenutno ne ponuja integracije z WhatsAppom, vendar, je v izdelavi. Ostanite z nami!
|
Zendesk ponuja integracijo Whatsappa.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije z Whatsappom.
|
Groove ne ponuja integracije z Whatsappom.
|
Help Scout ne ponuja integracije z Whatsappom.
|
Viber
Integracija Viberja, ki pridobi vse komentarje in omembe ter jih pretvori v zahtevke. Integracija uporabnikom omogoča tudi odgovarjanje na vse komentarje in omembe iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent ponuja integracijo z Viberjem.
|
Zendesk ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Zoho Desk ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Groove ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Help Scout ne ponuja integracije z Viberjem.
|
Sledenje interakcijam
Spremljajte vedenje obiskovalcev vašega spletnega mesta. Oglejte si, kako dolgo brskajo po vašem spletnem mestu in na katerem spletnem mestu se nahajajo.
|
LiveAgent ponuja sledenje interakcijam.
|
Zendesk ponuja slednje interakcijam.
|
Zoho Desk ponuja sledenje interakcijam.
|
Groove ponuja sledenje interakcijam.
|
Help Scout ponuja sledenje interakcijam.
|
Večkanalno komuniciranje
Povezuje se z več komunikacijskimi linijami (kot so e-pošta, klepet v živo, klicni center ali družbenimi mediji), da poenostavi vsa sporočila in agentom omogoči, da nanje odgovorijo iz programske opreme za pomoč uporabnikom v družbenih medijih.
|
LiveAgent podpira večkanalno komuniciranje.
|
Zendesk podpira večkanalno komuniciranje.
|
Zoho Desk podpira večkanalno komuniciranje.
|
Groove podpira večkanalno komuniciranje.
|
Help Scout podpira večkanalno komuniciranje.
|
Avtomatizirano usmerjanje
Avtomatizirano usmerjanje zahtevkov na določene oddelke in k določenim agentom, na podlagi vnaprej določenih pogojev.
|
LiveAgent oponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
|
Zendesk ponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
|
Omejeno
Zoho Desk ponuja omejeno (največ do 5, 15, ali 30) število avtomatiziranih pravil usmerjanja, odvisno od izbranega cenovnega paketa.
|
Groove ne ponuja avtomatiziranega usmerjanja.
|
Help Scout ponuja avtomatizirano usmerjanje zahtevkov.
|
Meritve uspešnosti
Uporabnikom omogoča izdelavo poročil uspešnosti po kanalih, oddelkih ali agentih.
|
LiveAgent ponuja meritve uspešnosti.
|
Zendesk ponuja meritve uspešnosti.
|
Zoho Desk ponuja meritve uspešnosti.
|
Groove ponuja meritve uspešnosti.
|
Help Scout ponuja meritve uspešnosti.
|
Upravljanje skupin
Agentom omogoča ustvarjanje kontaktnih skupin za segmentacijo trženja in prodaje.
|
LiveAgent ponuja upravljanje skupin.
|
Zendesk ponuja upravljanje skupin.
|
Zoho Desk ne ponuja upravljanja skupin.
|
Groove ne ponuja upravljanja skupin.
|
Help Scout ne ponuja upravljanja skupin.
|
Označevanje na družbenih medijih
Agentom omogoča, da označujejo stranke, ko odgovarjajo na njihova povpraševanja na družbenih medijih prek programske opreme za pomoč uporabnikom družbenih medijev.
|
LiveAgent ponuja označevanje na družbenih medijih.
|
Zendesk ponuja označevanje na družbenih medijih.
|
Zoho Desk ne ponuja označevanja na družbenih medijih.
|
Groove ponuja označevanje na družbenih medijih.
|
Help Scout ne ponuja označevanja na družbenih medijih.
|
Sledenje blagovni znamki
Uporabnikom omogoča sledenje določenim ključnim besedam na Twiterju z racionalizacijo vsakega "tvita", ki vsebuje ključno besedo, v programsko opremo v obliki zahtevka.
|
LiveAgent ponuja sledenje blagovni znamki.
|
Zendesk ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Zoho Desk ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Groove ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Help Scout ne ponuja sledenja blagovni znamki.
|
Sodelovanje
Agentom omogoča, da sodelujejo pri reševanju zahtevkov.
|
LiveAgent ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Zendesk ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Omejeno
Funkcije za sodelovanje pri Zoho Desku so omejene na strokovne in poslovne pakete.
|
Groove ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Help Scout ponuja funkcije za sodelovanje.
|
Upravljanje različnih računov
Uporabnikom omogoča povezavo različnih računov družabnih medijev (na primer dveh Facebookovih računov ali treh Twitterjevih računov) s programsko opremo za pomoč uporabnikom na področju družabnih medijev.
|
LiveAgent omogoča upravljanje različnih računov.
|
Zendesk ne omogoča upravljanja različnih računov.
|
Omejeno
S programsko opremo Zoho Desk je mogoče povezati omejeno število e-poštnih računov, pripomočkov za povratne informacije, spletnih obrazcev in družbenih računov.
|
Groove omogoča upravljanje različnih računov.
|
Help Scout ne omogoča upravljanja različnih računov.
|
Poročanje/Analitike
Analitična nadzorna plošča, ki omogoča izdelavo poročil uspešnosti.
|
LiveAgent ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Zendesk ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Omejeno
V programu Zoho Desk je dostop do nadzorne plošče za poročanje/analitiko omejen v vseh paketih, razen v "podjetniškem".
|
Groove ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Help Scout ponuja možnost poročanja/analitike.
|
Roman Bosch
Partly
V zadovoljstvo je imeti odličen portal, ki izboljšuje našo podporo strankam.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent našim agentom omogoča boljšo, hitrejšo in natančnejšo podporo.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent nam je pomagal doseči 2 zelo pomembna cilja: povečati zadovoljstvo strank in prodajo.
Hendrik Henze
Spletno trženje HEWO
LiveAgent uporabljamo od avgusta in smo z njim zelo zadovoljni.
Razvan Sava
Ponudbe WebMaster
Ker uporabljamo LiveAgent, se je naš odzivni čas povečal za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopnja konverzije plačanih strank se je v prvem mesecu, ko smo nastavili in aktivno začeli uporabljati LiveAgent, povečala za 325%.
Andrej Ftomin
Skupina TAZAR
Moram reči, da še nikoli nisem doživel tako profesionalnega pristopa do strank.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Ugotavljamo, da je LiveAgent doslej najboljša rešitev za klepet v živo.
Viviane Carter
Izdelki CSI
LiveAgent uporabljamo na vseh naših spletnih mestih za e-trgovino. Orodje je enostavno za uporabo in izboljša našo produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Z LiveAgent lahko našim strankam zagotovimo podporo, kjer koli že so.
Jens Malmqvist
Projure
LiveAgent lahko priporočam vsem, ki jih zanima izboljšanje in učinkovitost njihove storitve za stranke.
Catana Alexandru
Websignal
Prepričan sem, da bi 90% svojega dneva porabilo za sortiranje e-pošte, če ne bi imeli LiveAgent-a.
Jan Wienk
All British Casino
Z LiveAgent lahko osrečujemo svoje igralce z učinkovitejšo podporo, kar ima za posledico višjo stopnjo donosa.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je zanesljiv, cenovno ugoden in preprosto odlična izbira za vsako hitro-rastoče spletno podjetje!
Sissy Böttcher
Study Portals
Všeč nam je, ker je enostaven za uporabo in ponuja veliko funkcionalnosti, kot so uporabne funkcije poročanja.
Peter Koning
TypoAssassin
Obožujemo LiveAgent - olajša podporo našim strankam.
Aranzazu F
Factorchic
Želimo si ponuditi strankam najboljšo možno podporo. Zato smo izbrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
LiveAgent ekipa nas impresionira s svojo podporo od postavitve sistema dalje.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam vsak dan prihrani na stotine minut dragocenega časa, ker je z njim podpora strankam jasna in urejena.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neomejeno število agentov, elektronske pošte, socialnih medijev, in integracija telefonije. Vse to za manj, kot smo plačevali pri svojem predhodnem...
Martin Drugaj
Atomer
LiveAgent uporabljamo od leta 2013. Ne moremo si predstavljati dela brez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je stroškovno učinkovita rešitev, ki vam lahko pomaga pri velikem številu zahtev za podporo prek različnih kanalov.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odgovarjanje na elektronska sporočila v okolju Outlook je bilo težko obvladljivo. Z uporabo LiveAgent pa smo prepričani, da bodo pravočasno...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je tako super. Z zelo malo časa in truda sem ga v nekaj minutah naložil in ga zagnal brez...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
LiveAgent zelo priporočam. Ne samo, kot alternativo Kayako, ampak kot veliko boljšo rešitev z dodano vrednostjo.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Podporna ekipa vedno hitro odgovori in ima rešitve za naše težave.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam razvrstiti vstopnice glede na kategorijo in omogoča statistični pregled, kaj stranke najbolj potrebujejo.
Alexandra Danišová
Nay
Po našem mnenju je LiveAgent odlično orodje za komunikacijo s strankami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je pospešil našo komunikacijo s strankami in nam dal možnost klepeta z njimi.
David Chandler
Volterman
Preprosto povedano - LiveAgent premaga vse, kar je tam, na tej ali celo višji cenovni ravni.
Veste kaj imajo skupnega Huawei, BMW, Yamaha in O2? Prav ste uganili.. LiveAgent!
Storitev za stranke, ki temelji na umetni inteligenci
LiveAgent, storitev za stranke, ki se osredotoča na umetno inteligenco, ponuja široko paleto funkcij, vključno z integracijami, podporo strankam in več.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
Cenimo vašo nedavno prijavo za LiveAgent.
Na vaš e-poštni naslov bo poslano sporočilo s podatki za prijavo takoj po namestitvi vašega računa.
Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.
Na voljo smo v več terminih