Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Programska oprema za stik s stranko

Kaj je programska oprema za stik s strankami?

Programska oprema za stik s strankami je program, ki povečuje učinkovitost kontaktnega centra. Uporabniki lahko nastavijo nekatera pravila za organiziranje usmerjanja stikov do predstavnikov strank. Programska oprema za pomoč uporabnikom je lahko tudi spletna in dostopna prek spletnega brskalnika. Je enostavna za uporabo in varna, saj so vsi podatki shranjeni na strežniku.

Nekatere programske opreme omogočajo uporabnikom, da ustvarijo portale za stranke, ki podpirajo stranke, ko so zastopniki brez povezave. Stranke lahko preberejo članke v bazi znanja, forume in tam najdejo rešitev za svoje težave.

Pogosta vprašanja

Kaj je programska oprema za stik s strankami?

Programska oprema za stik s strankami je sistem, ki izboljšuje kakovost storitev za stranke in učinkovitost kontaktnega centra. Zahvaljujoč temu se lahko stranka zlahka obrne na službo za pomoč uporabnikom, ko jo potrebuje, po drugi strani pa agentu za pomoč strankam olajša upravljanje več komunikacijskih kanalov.

Katere so najpomembnejše lastnosti programske opreme za stik s strankami?

Najpomembnejša lastnost programske opreme za stik s strankami je zmožnost upravljanja več kanalov (telefonski klici, družabni mediji, klepeti, e-pošta) z enega mesta v spletu. Izjemno pomembno je tudi ustvarjanje pravil in upravljanje stikov. Druga značilnost je, da lahko služba za stranke varno najde in shrani podatke strank na enem mestu.

Kakšne so vrste programske opreme za stik s strankami?

Obstaja 6 osnovnih vrst programske opreme za podporo strankam.

 

 

Prva je skupni nabiralnik in podporna programska oprema. Običajno se lahko tam v en račun prijavi več ljudi. Drugi primer je programska oprema službe za stranke. Običajno se uporablja pri funkcijah upravljanja storitev IT. Drugi je sistem za sporočanje in klepet. Posledično so pogovori s stranko tehnično preprosti za obe strani. Naslednje je orodje za telefonsko podporo. To je najbolj tradicionalen kanal komunikacije s stranko. Peti sistem je CRM, to je programska oprema za upravljanje odnosov s strankami. Sistem je zasnovan za krepitev odnosov. In zadnja je programska oprema baze znanja, ki omogoča izmenjavo ključnih informacij.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico