Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je sistem, zasnovan za komunikacijo med dvema ali več ljudmi v realnem času po internetu. Brezplačni spletni klepet ne zahteva posebne programske opreme za klepet – uporabniki uporabljajo samo dostopne spletne vmesnike, zato potrebuje le spletni brskalnik. Seveda je za vse uporabnika popolnoma brezplačen. Uporabnikom omogoča istočasno izmenjavo besedilnih ali glasovnih sporočil z drugimi uporabniki. Je hiter in enostaven način komunikacije.
Frequently Asked Questions
Kaj je brezplačen spletni klepet?
Brezplačni spletni klepet je komunikacijski kanal, ki omogoča stik med dvema ali več osebami. Ne potrebuje posebne programske opreme za klepet. Vmesniki so na voljo v spletnem brskalniku. Kot že ime pove, je klepet popolnoma brezplačen za vsakega uporabnika.
Ali vsako podjetje potrebuje brezplačen spletni klepet?
To ni nujno, če pa želite, da je vaša storitev za stranke na najvišji ravni in želite ostati pred konkurenco, gamorate implementirati v svojem podjetju. Stranki omogoča, da v realnem času dobi odgovor na vprašanje, zaradi česar je njegovo zadovoljstvo s storitvijo večje, kot če bi se moral obrniti na vas po drugem kanalu. Na ta način se gradijo odnosi s strankami, kar se prevede tudi v prodajo. Poleg tega lahko podjetje zahvaljujoč klepetu spremlja gibanje strank na spletnem mestu.
Ali LiveAgent ponuja brezplačen spletni klepet?
LiveAgent seveda ponuja brezplačen spletni klepet. To je eden glavnih komunikacijskih kanalov, ki je strankam najbolj všeč. Brezplačna aplikacija za klepet v živo LiveAgent ponuja najhitrejši pripomoček na trgu, ki ga lahko prilagodite svojim potrebam in jeziku komunikacije.
Kako klepetati na poti z aplikacijo LiveAgent za iOS
Klepet v živo je učinkovit način za podjetja, da zagotavljajo hitro podporo strankam in rešujejo njihove težave. LiveAgent ponuja vrhunsko programsko opremo za klicne centre, ki izboljšuje stopnjo opustitve klica. Poleg tega omogoča tudi analizo uspešnosti za izboljšanje storitev.
Programska oprema za pomoč uporabnikom & Klepet v živo
LiveAgent je celovita programska oprema za upravljanje podpore strankam, ki omogoča avtomatizirane funkcije in prilagodljiv vmesnik. Pomaga podjetjem pri izboljšanju učinkovitosti, zadovoljstvu strank in uporabniški izkušnji. S široko paleto funkcij in integracij je odlična izbira za poenostavitev podpore strankam.
LiveAgent | Pregled programske opreme Quick Help Desk
Programska oprema LiveAgent je zasnovana za poenostavitev in avtomatizacijo podpore strankam ter integracijo z različnimi komunikacijskimi kanali, kar omogoča učinkovito upravljanje zahtevkov za podporo. Pomaga zmanjšati delovno obremenitev ter izboljšati kakovost storitev za stranke.