Brezplačen preizkus

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Pomoč v klepetu

Kaj je klepet za pomoč?

Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam in obiskovalcem omogoča, da dosežejo predstavnike strank. Do njih lahko pridejo kadar koli, ko obiščejo spletno stran podjetja. Predstavniki strank lahko pomagajo in rešijo različna vprašanja in poizvedbe prek klepeta za pomoč. Stranke dobijo pomoč, ki jim lahko poveča zadovoljstvo in jih prepriča v nakup. Danes je klepet s pomočjo bistven za vsako podjetje.

Pogosta vprašanja

Kaj pomeni klepet za pomoč?

Klepet za pomoč je funkcija, ki strankam omogoča, da kadar koli dosežejo podporo strankam prek spletnega mesta podjetja. To je hitra oblika komunikacije s skupino za podporo, zahvaljujoč kateri lahko stranka takoj dobi odgovor na svoje vprašanje. Vsekakor izboljša storitve za stranke.

Katere osnovne funkcije bi morala ponuditi vsak klepet za pomoč?

Vsaka pomoč za pomoč lahko ponudi več funkcij. To so predvsem možnost vodenja klepeta v realnem času, zahvaljujoč temu lahko stranka zelo hitro prejme odgovor na svoje vprašanje. Druga značilnost je možnost pošiljanja že pripravljenih odgovorov, zaradi česar je ta komunikacija lahko še hitrejša. Poleg tega bi morala zastopnik in odjemalec imeti možnost nalaganja datotek ali vdelave slik za pomoč. Pomembno vprašanje je tudi sposobnost prilagajanja klepeta lastni blagovni znamki, pa tudi možnost ocenjevanja storitev za stranke.

Ali vsako podjetje potrebuje klepet?

Vsaka organizacija, ki želi biti plasirana na trg, mora imeti klepet za pomoč. Je ključni komunikacijski kanal, ki je všeč večini strank, saj lahko tam hitro dobijo pomoč. Pripomoček za klepet bi moral biti na vsaki strani spletnega mesta, tako da se lahko stranka kadar koli obrne na službo za pomoč uporabnikom. Zahvaljujoč temu je storitev za stranke izvedena na višji ravni in lažje je vplivati na odločitve

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×

Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico