Kaj je sistem za pomoč uporabnikom?
Služba za pomoč je mesto, ki je odgovorno za reševanje različnih težav in vprašanj. Z njim lahko upravljajo posamezniki ali skupina strokovnjakov. Za pomoč in odgovarjanje na tehnična vprašanja uporabljajo programsko opremo za pomoč uporabnikom. S strankami komunicirajo prek različnih kanalov, kot so telefon, spletni klepet ali e-pošta.
Programska oprema za pomoč uporabnikom ponuja številne funkcije – poročila, igranje, klepet v živo in še veliko več.
Frequently Asked Questions
Kaj je sistem za pomoč uporabnikom?
Sistem za pomoč uporabnikom je mesto celovite storitve za stranke, ki zagotavlja pošiljanje informacij strankam, ki potrebujejo pomoč. Omogoča hitrejše in učinkovitejše reševanje pritožb strank, zahvaljujoč samodejnemu postopku obravnavanja pritožb. Uporablja se lahko tako zunaj - za stranke podjetja, ali kot interno - namenjeno zaposlenim.
Kakšne so vrste sistema za pomoč uporabnikom?
Poznamo štiri glavne vrste službe za pomoč uporabnikom. Prva je spletna služba za pomoč uporabnikom, ki deluje na gostovanju v oblaku ali programski opremi kot storitvi (SaaS), torej za podjetja, ki lahko najamejo naročniško rešitev. Druga vrsta je služba za pomoč uporabnikom. uporablja se, kadar je podjetje lastnik in gostitelj sistema ter ima popoln nadzor nad oddelkom za podporo. Tretja vrsta je služba za pomoč podjetjem ali služba za pomoč uporabnikom, ki presega odgovore na poizvedbe strank, vključuje pa tudi funkcije, ki izboljšujejo uspešnost podjetja. Zadnja vrsta je odprtokodna služba za pomoč uporabnikom. Ta vrsta službe za pomoč uporabnikom ne preizkuša uporabniških licenc ali dovoljenj za dostop do izvorne kode.
Koliko časa traja implementacija sistema za pomoč uporabnikom?
Čas, potreben za izvedbo službe za pomoč, je odvisen od tega, koliko časa boste potrebovali, da ugotovite, kako boste uporabljali tehnično podporo. Pri ocenjevanju časa izvajanja morate vključiti: čas za implementacijo zaposlenih, čas za izdelavo tehnične službe za pomoč, načrtovanje, kako boste merili učinkovitost službe za pomoč uporabnikom.
Strokovna opomba
<p>Sistem za pomoč uporabnikom je celovita storitev za hitro in učinkovito reševanje pritožb in vprašanj strank preko različnih kanalov (telefon, klepet, e-pošta).</p>

Email accounts configuration introduction
Connect your own email accounts and have your business emails stored in LiveAgent as tickets. Read more about connecting your own mail account with LiveAgent.
Notes - Visible only to agents
Add private Notes to a ticket that are only visible to agents. It brings you many benefits. Read more and follow the instructions in the article and add Notes.