Kaj je služba za IT?
Informacijska služba za IT je enotna kontaktna točka med ponudnikom storitev in uporabnikom storitev. Tipična servisna služba upravlja incidente in zahteve po storitvah ter rešuje komunikacijo z uporabniki. Osnovne naloge, ki jih mora zagotoviti servisna služba, so obravnavanje vseh zahtev uporabnikov storitev in zavarovanje njihove opreme ter čim hitrejše obnavljanje standardnega prometa storitev v primeru izpadov.
Frequently Asked Questions
Kako definirate informacijsko službo?
IT Servisna služba je glavna stična točka med uporabniki in organizacijo, ki ponuja IT storitve ali rešitve. To je skupna kontaktna točka, ki upravlja incidente in zahteve po storitvah ter upravlja komunikacijo z uporabniki za stvari, kot so izpadi ali načrtovane spremembe ponujenih storitev.
Kakšne funkcije bi morala imeti vsaka informacijska služba?
Funkcionalnosti, ki bodo zagotovo koristne pri vsakem informacijskem pultu, so uvoz uporabnikov v aplikacijo za pomoč uporabnikom, pretvorba sporočil v zahtevek, ločevanje incidentov, njihovo dodeljevanje tehniku, pridobivanje rešitev iz baze znanja in avtomatizacija poteka dela ekipe.
Ali LiveAgent ponuja informacijsko službo?
LiveAgent nudi IT podporo. To je ena najpomembnejših storitev, ki je obvezna za izdelke IT. Zahvaljujoč temu se lahko v primeru težav hitro obrnete na tehnično podporo, ki vam bo svetovala in pomagala rešiti težavo.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
How to automatically assign a ticket to agent after reply
Create a rule to automatically assign a ticket to agent after reply. Guide included. Get the most of your Live Agent and develop your business successfully.
How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.