Kaj je obrazec za zahtevek?
Obrazec zahtevka imenujemo kontaktni obrazec v LiveAgent. Uporablja se kot vgrajen pripomoček ali pojavni pripomoček, da se stranke obrnejo na vašo službo za pomoč uporabnikom. Razlog, zakaj toliko podjetij raje uporablja kontaktne obrazce, namesto da jim stranke pošljejo neposredno e-mail, je, da jih tako prisilijo, da predložijo dodatne podatke, potrebne za razvrščanje vhodnih zahtevkov. Z uporabo obrazca za stik lahko uporabite spustne menije ali obvezna polja za zbiranje več informacij od vaših strank, preden oddajo svoje poizvedbe.

Frequently Asked Questions
Kaj je obrazec za zahtevek?
Obrazec zahtevka je niz vnaprej določenih polj, zadev za določeno zahtevo za storitev, to je obrazec za stik. Najpogosteje se uporablja kot vgrajen pripomoček ali pojavni pripomoček, ko stranka vstopi na določeno stran.
Kakšne so prednosti uporabe obrazca za zahtevke?
Obrazce zahtevkov lahko ustvarite za številne vrste zahtevkov za storitve. Omogočajo natančen vnos posameznih vsebin. Poleg tega vsebujejo podrobnosti o določeni vrsti zahteve po storitvi. Pogosto vsebujejo spustne menije ali obvezna polja, ki omogočajo izbiranje določenih kategorij
Kje lahko na svojo spletno stran postavite obrazec za zahtevek?
Obrazec za prijavo lahko postavite kjer koli na svojem spletnem mestu. Najboljše mesto je tam, kjer stranke najpogosteje iščejo pomoč. Pomembno je, da je jasno viden in lahko dostopen.
Strokovna opomba
Uporaba ustreznega obrazca za zahtevek izboljšuje storitve in povečuje zadovoljstvo strank. Vključite spustne menije ali obvezna polja za pridobitev dodatnih informacij.

How to automatically assign a ticket to agent who opened it
Simple user-friendly guide to automatically assigning a ticket to agent who opened it. Screenshots from real example included. Customize your LiveAgent now.
How does the chat routing work?
Options of assigning Chats to Agents previously communicating withcustomers. Random Assignment, Average Utilization, Max Utilization, Ring-to-all, Priorities.
Kako oblikovati stran s pogostimi vprašanji
Canned messages improve customer communication and business success. LiveAgent offers various tools for customer support and a 14-day free trial.