Brezplačen preizkus

Obrazec zahtevka

Kaj je obrazec za zahtevek?

Obrazec zahtevka imenujemo kontaktni obrazec v LiveAgent. Uporablja se kot vgrajen pripomoček ali pojavni pripomoček, da se stranke obrnejo na vašo službo za pomoč uporabnikom. Razlog, zakaj toliko podjetij raje uporablja kontaktne obrazce, namesto da jim stranke pošljejo neposredno e-mail, je, da jih tako prisilijo, da predložijo dodatne podatke, potrebne za razvrščanje vhodnih zahtevkov. Z uporabo obrazca za stik lahko uporabite spustne menije ali obvezna polja za zbiranje več informacij od vaših strank, preden oddajo svoje poizvedbe.

Obrazec zahtevka

Frequently asked questions

Kaj je obrazec za zahtevek?

Obrazec zahtevka je niz vnaprej določenih polj, zadev za določeno zahtevo za storitev, to je obrazec za stik. Najpogosteje se uporablja kot vgrajen pripomoček ali pojavni pripomoček, ko stranka vstopi na določeno stran. 

 

Kakšne so prednosti uporabe obrazca za zahtevke?

Obrazce zahtevkov lahko ustvarite za številne vrste zahtevkov za storitve. Omogočajo natančen vnos posameznih vsebin. Poleg tega vsebujejo podrobnosti o določeni vrsti zahteve po storitvi. Pogosto vsebujejo spustne menije ali obvezna polja, ki omogočajo izbiranje določenih kategorij

 

Kje lahko na svojo spletno stran postavite obrazec za zahtevek?

Obrazec za prijavo lahko postavite kjer koli na svojem spletnem mestu. Najboljše mesto je tam, kjer stranke najpogosteje iščejo pomoč. Pomembno je, da je jasno viden in lahko dostopen.

 

Nazaj na Slovar Ustvarite račun BREZPLAČNO

Naša spletna stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov, kot je navedeno v našem pravilnik o zasebnosti in piškotkih.

×
Rezervirajte klic ena na ena in ugotovite kako lahko LiveAgent koristi vašemu podjetju.

Na voljo smo v več terminih

Rezervirajte si demo različico