Kaj je obrazec za zahtevek?
Obrazec zahtevka imenujemo kontaktni obrazec v LiveAgent. Uporablja se kot vgrajen pripomoček ali pojavni pripomoček, da se stranke obrnejo na vašo službo za pomoč uporabnikom. Razlog, zakaj toliko podjetij raje uporablja kontaktne obrazce, namesto da jim stranke pošljejo neposredno e-mail, je, da jih tako prisilijo, da predložijo dodatne podatke, potrebne za razvrščanje vhodnih zahtevkov. Z uporabo obrazca za stik lahko uporabite spustne menije ali obvezna polja za zbiranje več informacij od vaših strank, preden oddajo svoje poizvedbe.

Frequently asked questions
Kaj je obrazec za zahtevek?
Obrazec zahtevka je niz vnaprej določenih polj, zadev za določeno zahtevo za storitev, to je obrazec za stik. Najpogosteje se uporablja kot vgrajen pripomoček ali pojavni pripomoček, ko stranka vstopi na določeno stran.
Kakšne so prednosti uporabe obrazca za zahtevke?
Obrazce zahtevkov lahko ustvarite za številne vrste zahtevkov za storitve. Omogočajo natančen vnos posameznih vsebin. Poleg tega vsebujejo podrobnosti o določeni vrsti zahteve po storitvi. Pogosto vsebujejo spustne menije ali obvezna polja, ki omogočajo izbiranje določenih kategorij
Kje lahko na svojo spletno stran postavite obrazec za zahtevek?
Obrazec za prijavo lahko postavite kjer koli na svojem spletnem mestu. Najboljše mesto je tam, kjer stranke najpogosteje iščejo pomoč. Pomembno je, da je jasno viden in lahko dostopen.
- Kaj je galerija kontaktnih obrazcev? (+Brezplačen preizkus) | LiveAgent
- Drift alternativa - LiveAgent
- FrëschKëscht - LiveAgent
- Kaj je Poročilo o kanalu? (+Brezplačen preizkus) | LiveAgent
- Najboljša programska oprema za kontaktni center za 2022 | LiveAgent
- Preklicani zahtevki [Pojasnjeno]
- E-mail naslov za podporo strankam [Pojasnjeno]
- Kaj so kontaktni obrazci? (+ Brezplačen preizkus) | LiveAgent